Πρόγραμμα χωρίς βάρη για όγκο, καύση λίπους και six-pack

Τι άλλο θέλεις δηλαδή;

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 09 Μαΐου 2020

Η καραντίνα αποτελεί παρελθόν, τώρα πια μπορείς να βγεις έξω τηρώντας βέβαια πάντα ευλαβικά τους κανόνες δημόσιας υγείας. Πώς όμως ακριβώς θα βάλεις όγκο και θα γραμμώσεις όταν ο πάγκος με τα βάρη έχει αντικατασταθεί από λίγο τρέξιμο στο πάρκο; Στον καιρό του αναγκαστικού εγκλεισμού, ένας μεγάλος μύθος του fitness καταρρίφθηκε: Μπορείς να πάρεις όγκο και να γραμμώσεις χωρίς απαραίτητα να βρεθείς σε ένα γυμναστήριο με υπερσύγχρονα και cutting edge μηχανήματα. Το ζήτημα είναι πώς θα το κάνεις.

Υπάρχει ένα ιδανικό πρόγραμμα fitness που χρησιμοποιεί απλά τις τέσσερις γωνίες ενός ανοιχτού γηπέδου. Το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστεί να κάνεις είναι να καλύψεις περίπου 1,5 χλμ. καθώς θα τρέχεις ανάμεσα στις γραμμές του γηπέδου κάθε φορά που θα τελειώνεις μία από τις τέσσερις ασκήσεις του προγράμματος. Σημείωση: Οι συνολικές επαναλήψεις θα πρέπει να είναι 200 αν θες όγκο, καύση λίπους και six-pack.

Γωνία 1η: Burpees

Πρόγραμμα χωρίς βάρη για όγκο, καύση λίπους και six-pack

5 επαναλήψεις | Σπριντ μέχρι την επόμενη γωνία

Γωνία 2η: Κάμψεις

Κάμψεις

10 επαναλήψεις | Σπριντ μέχρι την επόμενη γωνία

Γωνία 3η: Βαθιά καθίσματα

Βαθιά καθίσματα

15 επαναλήψεις | Σπριντ μέχρι την επόμενη γωνία

Γωνία 4: Sit-ups

Sit-ups

15 επαναλήψεις | Σπριντ μέχρι την επόμενη γωνία

Από: Esquire UK


φωτογραφία © Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ