Τρέξιμο και push ups, ο ιδανικός συνδυασμός

Μεταμόρφωσε ένα πολύωρο τζόκινγκ σε μια αληθινή ρουτίνα αντοχής και δύναμης, κόβοντας τον χρόνο προπόνησης στο μισό.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 15 Μαΐου 2020

Η πιθανότητα να έχεις αρχίσει να ρουτινιάζεις αφόρητα με το καθημερινό σου τρέξιμο είναι μεγάλη, ιδίως εάν είσαι από εκείνους που ακολουθούν κάθε πρωί την ίδια βαρετή διαδρομή - κάτι που μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή αγγαρεία και η οποία κάποια στιγμή μπορεί να σε κάνει να τα παρατήσεις.

O προπονητής Andrew Tracey και fitness editor του Men’s Health έχει επινοήσει μια πολύ απλή ρουτίνα προπόνησης, που συνδυάζει το τρέξιμο (πολύ λιγότερων χιλιομέτρων) με τις κάμψεις ανά κάθε δίλεπτο της διαδρομής σου. Γιατί είναι αποτελεσματική; Πρώτον, επειδή διατηρείς την ίδια απόδοση αερόβιας ικανότητας με λιγότερο χρόνο στο δρόμο, δεύτερον, επειδή προσθέτεις τη Νο1 άσκηση από καταβολής κόσμου για ολική μυϊκή ενδυνάμωση -τα push ups-, και, τρίτον, επειδή αυτό το ντουέτο σε διαρκή εναλλαγή (τρέξιμο/κάμψεις) καίει περισσότερες θερμίδες, διαλύει το λίπος από παντού, και χτίζει μυς και αντοχή σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας.

1. Τρέξιμο

Τρέξιμο και push ups, ο ιδανικός συνδυασμός

Τελικός στόχος: 5 χιλιόμετρα (μόνο)

Αυτή η απόσταση είναι ένα καλό σημείο αναφοράς για άριστη καρδιαγγειακή ικανότητα -ο ακρογωνιαίος λίθος της φυσικής κατάστασης-, αρκεί να το εκτελείς σε ταχύ ρυθμό και τα γόνατα ψηλότερα σε κάθε διασκελισμό. Αυτό ίσως σε βγάλει από το comfort zone του σώματός σου (εάν είχες συνηθίσει να διανύεις τα διπλάσια χιλιόμετρα στο ρελαντί), αλλά μην τρομάζεις: διαρκεί μόνο δυο λεπτά -τη φορά.   

2. Κάμψεις

ΚΑΜΨΕΙΣ

Τελικός στόχος: 40 επαναλήψεις

Μετά τα πρώτα 2 λεπτά τρεξίματος, σταματάς και εκτελείς 2 push ups, αυξάνοντας τις επαναλήψεις επί μια φορά μετά από κάθε 2 λεπτά τρεξίματος. Λέει ο Tracey: "Εάν κάθε δύο λεπτά της διαδρομής εκτελείς την αριθμητική αναλογία επαναλήψεων των κάμψεων, στο τέλος των 5 χιλιομέτρων θα έχεις ολοκληρώσει 44 push ups".


Eπιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open δείχνει ότι οι άντρες που εκτελούν τουλάχιστον 40 push ups καθημερινά, έχουν 96% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιαγγειακές διαταραχές, σε σύγκριση με εκείνους που καταφέρνουν να κάνουν μόνο δέκα επαναλήψεις (ή και καθόλου).

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Οδηγός διατροφής για τις ημέρες του καύσωνα

Οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με λάθος επιλογές στη διατροφή θα σε κάνουν να νιώσεις ακόμα πιο δυσάρεστα.

Γιατί οι επιστήμονες προτιμούν τις μάσκες προστασίας από τις πλαστικές προσωπίδες

Γερμανική έρευνα εξηγεί γιατί οι χειρουργικές μάσκες προστασίας υπερτερούν.

O Vin Diesel και η σχέση του με τη reggaetón μουσική

Ευθύνεται για τη λάτιν μουσική στο soundtrack του Fast & Furious 9.

H Jennifer Aniston έχει βρει το 'κλειδί' της ευτυχίας

Το μοιράστηκε με τους fans της, σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Μαθήματα ηγεσίας από 3 προέδρους των ΗΠΑ

Τι έκανε τον Abraham Lincoln, τον Franklin D. Roosevelt και τον Barack Obama χαρισματικούς ηγέτες.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

5 τρόποι για να αφαιρέσεις το άγχος από τα ταξίδια σου

Όλα μπορούμε να τα διαχειριστούμε, αρκεί να έχουμε τη διάθεση να το κάνουμε.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη