Home training: Μία 20λεπτη προπόνηση με 3 κινήσεις

Δουλεύει μόνο με το βάρος του σώματός σου.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 18 Μαΐου 2020

Η απλή ρουτίνα, που ακολουθεί είναι η καλύτερη εναλλακτική για να νιώθεις σαν να βρίσκεσαι σε μια συνεδρία με ποδήλατα, διαδρόμους και βάρη στο αγαπημένο σου γυμναστήριο. Και όλα αυτά, μόνο με το ίδιο το σωματικό σου βάρος.

1. Burpees

Home training: Μία 20λεπτη προπόνηση με 3 κινήσεις

10 επαναλήψεις

Αν υπάρχει μια υπερπλήρης άσκηση στο γυμναστηριακό σύμπαν, που μπορεί να σε κάνει να καις θερμίδες και λίπος μέσα σε δυο λεπτά της ώρας, αυτή είναι τα burpees: Δουλεύοντας την άσκηση σε όσο πιο γρήγορο τέμπο μπορείς και με όσες περισσότερες επαναλήψεις αντέχεις (με ανάπαυση ενός λεπτού ενδιάμεσα) θα δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται ταχύτατα.

2. Κάμψεις

ΚΑΜΨΕΙΣ

15 επαναλήψεις

Αν μπορείς να ολοκληρώσεις περισσότερα από 3 ή 4 σετ τότε ακόμα καλύτερα. Ωστόσο, η σωστή τεχνική εκτέλεσης είναι σημαντική: οι γλουτοί πρέπει να μείνουν χαμηλά, η πλάτη να μην καμπουριάζει ή να κάνει "κοιλιά", τα χέρια δεν πρέπει να είναι ούτε πολύ κλειστά αλλά ούτε και πολύ ανοιχτά, τοποθετούμενα  κάθετα ακριβώς κάτω από το επίπεδο των ώμων. Τα πόδια, αντίστοιχα, δεν πρέπει να χαλαρώνουν κατά την εκτέλεση της άσκησης και καλό είναι να κρατάς πάντα σφιχτούς τους κοιλιακούς σου.

3. Βαθιά καθίσματα

ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ

20 επαναλήψεις

Ξεκινάς από όρθια στάση με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά και ενεργοποιημένο τον πυρήνα. Τα χέρια σου, ενωμένα πάνω από το κεφάλι. Πάρε μια ανάσα και κατέβα αργά λυγίζοντας τα γόνατά σου και σπρώχνοντας τους γλουτούς προς τα έξω (σαν να θέλεις να καθίσεις σε ένα χαμηλό καρεκλάκι). Μεγάλη σημασία έχει να διατηρείς την πλάτη ίσια καθ’ όλη τη διάρκεια καθόδου, έως εκεί όπου τα γόνατά σου θα έχουν λυγίσει εντελώς και ο πισινός σου θα βρίσκεται λίγα εκατοστά πάνω από το έδαφος. Ξεφυσάς, παίρνεις μια ακόμη βαθιά ανάσα και ανεβαίνεις στην αρχική θέση.

Info: Μια μελέτη που δημοσίευσε το επιστημονικό περιοδικό Journal of Strength & Conditioning Research έδειξε ότι σε σύγκριση με τα κλασικά ημικαθίσματα, οι βαθιές παραλλαγές squat ενεργοποιούν πολύ περισσότερο τον μέγα γλουτιαίο μυ, τον πιο σημαντικό μυ για ολική ανάπτυξη της δύναμης του σώματός σου.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

50 χρόνια Maserati Boomerang

Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.

Γραφει TopGear

Η Madonna και το μετα-αποκαλυπτικό αιδοίο της έγιναν NFT

Η βασίλισσα της pop κάνει την είσοδό της στον κόσμο των NFTs με έναν τελείως 'μαντονικό' τρόπο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Μια ματιά στην πιο εντυπωσιακή έπαυλη του Selling Sunset

Μέσα στο πολυτελές σπίτι στο Canyon Drive του Λος Άντζελες.

Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Η μεταβολική προπόνηση υπόσχεται να σε κάνει φέτες αλλά απαιτεί πολλή όρεξη και προσήλωση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η δίαιτα που υπόσχεται κοιλιά-πλάκα σε 6 μέρες

H επιστημονική μέθοδος διατροφής που όχι μόνο αδυνατίζει, αλλά καθαρίζει συκώτι και νεφρά από το λίπος.

Γραφει Γιαννης Σπανος

9 από τις ωραιότερες παραλίες του κόσμου

Νησιά Cayman, Ιταλία και Ελλάδα: Οι ακρογιαλιές που θέλεις να επισκεφθείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σου.

Γραφει Μπαμπης Δουκας