Το τέλειο προφίλ στο LinkedIn

Ο λογαριασμός στο LinkedIn αντανακλά πολλές από τις προσωπικές και επαγγελματικές σου αξίες. Φρόντισε λοιπόν να τον διαμορφώσεις με τον ορθό τρόπο.

Γράφει: Αδαμάντιος Άττενμπεργκ 01 Αυγούστου 2019

Σε περίπτωση που δεν το έχεις αντιληφθεί βρισκόμαστε στα πρόθυρα του 2020 και βιώνουμε όλοι την εποχή των social media. Μοιραία, αυτό έχει επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό οποιαδήποτε έκφανση της καθημερινής δραστηριότητας. Από το πλαίσιο αυτό δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και το πεδίο ανεύρεσης εργασίας, με ολοένα και περισσότερους εργοδότες να αναζητούν τους κατάλληλους ανθρώπους που θα στελεχώσουν την επιχείρησή τους μέσω LinkedIn. Το να δημιουργήσεις ένα σωστό προφίλ ή να αναβαθμίσεις το ήδη υπάρχον δεν είναι κάτι δύσκολο ή εξεζητημένο. Αρκεί να προσέξεις κάποια πολύ σημαντικά στοιχεία. Όπως τα παρακάτω.

Η πρώτη εικόνα

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να φτιάξεις την εικόνα σου, βασιζόμενος σε δύο πολύ βασικές παραμέτρους: Την εμφάνιση του λογαριασμού σου και έπειτα τις ικανότητές σου. Χρειάζεται μία καλή φωτογραφία προφίλ, ιδανικά κατάλληλη και για βιογραφικό, που όμως θα περιγράφει ποιος είσαι χωρίς να βγαίνει προς τα έξω μία "στημένη" απεικόνιση του εαυτού σου. Σε τελική ανάλυση, μη διστάσεις να χρησιμοποιήσεις και έναν επαγγελματία φωτογράφο, ενώ μην παραλείψεις να ασχοληθείς και με τη background image σου - ιδανικά με κάτι μονόχρωμο και στιβαρό. Μην ξεχνάς ότι δεν είναι Facebook για να χρησιμοποιήσεις ένα τοπίο ή μία παραλία για cover image. Έπειτα, οι ικανότητες και τα κατάλληλα keywords θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα. Μην ξεχνάς πως έχει τη δυνατότητα περίπου 120 χαρακτήρων για να περιγράψεις τον εαυτό σου με λίγα λόγια. Φρόντισε να το κάνεις σωστά και to the point.

Οι στόχοι

Είτε αναζητάς νέους συνεργάτες, είτε καινούριους πελάτες, είτε επαγγελματικές ευκαιρίες, θα πρέπει να κάνεις focus σε ένα συγκεκριμένο τομέα, στον οποίο θα εντάσσονται αυτοί. Μπορεί να φαίνεται απλό αλλά για πολλούς λόγους δεν είναι: Οι περισσότεροι άλλωστε μπορεί να περιλαμβάνουν στο τμήμα του Experience πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους δουλειές που έχουν κάνει στο παρελθόν, με αποτέλεσμα να μη γίνεται σαφές τι είναι αυτό που αναζητούν.

Η εμπειρία

Αυτό το section ουσιαστικά λειτουργεί όπως το βιογραφικό σου. Αν εισάγεις κάποιες εταιρείες στις οποίες έχεις εργαστεί φρόντισε να υπάρχει ενεργό link στο LinkedIn. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζει και η τελευταία εργασία στην οποία βρέθηκες και για την οποία καλό θα είναι να αναφέρεις τα projects που ανέλαβες και ολοκλήρωσες με επιτυχία, χωρίς ωστόσο να φανείς υπερόπτης ή κάτι παρεμφερές. 

Οι συστάσεις και τα endorsements

Και τα δύο είναι σημαντικά για ευνόητους λόγους. Όσον αφορά το πρώτο, μία καλή κίνηση θα ήταν να ζητήσεις από άτομα με τα οποία είχες συνεργαστεί να γράψουν κάποιο recommendation για σένα, με τα 7-10 να είναι ο κατάλληλος αριθμός. Μετά από αυτό, τα endorsements στα διάφορα skills που ήδη διαθέτεις από τον κύκλο σου στο LinkedIn παίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς όσο περισσότερα έχεις, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεσαι στην αναζήτηση.


Διάβασε ακόμη 20 tips για να ανέβεις επίπεδο στη δουλειά και έναν μικρό οδηγό για να μαζέψεις χρήματα πριν γίνεις 40.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα ικανοτήτων

Νέα έρευνα ρίχνει φως στον τρόπο που οι άνθρωποι υπερεκτιμούν τις δυνατότητές τους.