Μπορεί ο Michael Jordan να επιλέγει τελικά την τεκίλα ως έναν τρόπο διεύρυνσης των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων, όμως οι σημερινοί stars του ΝΒΑ δείχνουν μία ιδιαίτερη προτίμηση στο κρασί. Ο LeBron James γνωρίζει υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες γι' αυτό, χρησιμοποιώντας ακόμη και οινικούς όρους στις συνεντεύξεις του, οι Steph Curry και Kevin Love λατρεύουν το δημοφιλές app Vivino, ο Carmelo Anthony κάνει μαθήματα για να γίνει σομελιέ και ο Dwayne Wade έχει ξεκινήσει το δικό του brand, το D Wade Cellars.

Στο γενικότερο πλαίσιο οινοφιλίας στο ΝΒΑ, οι Portland Trail Blazers μαζί με το οινοποιείο του Όρεγκον Adelshiem ανακοίνωσαν πως θα κυκλοφορήσουν μία σειρά κρασιών με αφορμή την 50ή σεζόν τους στο ΝΒΑ. Η εν λόγω σειρά θα περιλαμβάνει ένα Chardonnay και ένα Pinot Noir, που θα φιλοξενούνται σε ειδικά σχεδιασμένες για την περίσταση φιάλες.  

Το κρασί των Balzers και του Adelsheim είναι μόνο μία από τις αντίστοιχες επετειακές ενέργειες που κατά καιρούς έχουν γίνει από ομάδες στο μαγικό κόσμο του ΝΒΑ. Το 2016, οι Philadelphia 76ers κυκλοφόρησαν 3 κρασιά με τα banners των πρωταθλημάτων που έχουν κατακτήσει (1954-55, 1966-67 και 1982-83) ενώ το οινοποιείο AV Angle Vineyards έχει φτιάξει ένα κρασί αποκλειστικά αφιερωμένο στους Sacramento Kings.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το κρασί των Trail Blazers είναι βιολογικό, με σταφύλια από τα βουνά Chehalem. Το οινοποιείο Adelsheim ανακοίνωσε μάλιστα πως θα δώσει το 10% των κερδών στη φιλανθρωπική οργάνωση Trail Blazers Foundation. Το κρασί είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση από τα sites των Blazers και του Adelsheim. Εκτός των άλλων, οποιοσδήποτε επιθυμεί θα μπορεί να το απολαύσει και στα εντός έδρας παιχνίδια στο Moda Center, by the glass.

Μετά από αυτό, εύλογα όλοι αναμένουν αν θα κάνουν κάτι αντίστοιχο οι ομάδες της Καλιφόρνια, που φημίζεται για τους αμπελώνες της ή ακόμη κι αν θα παρουσιαστεί κάτι ανάλογο από τους New Orleans Pelicans, καθώς η Λουιζιάνα διαθέτει μπόλικα αξιόλογα οινοποιεία.