Έξι αρώματα ζητούν συγγραφέα

Tα σοφιστικέ αρώματα που θα δώσουν μεγαλείο και χαρακτήρα στις φθινοπωρινές –και όχι μόνο– ιστορίες σου.

Έχεις αναρωτηθεί πώς θα ήταν το βιβλίο της ζωή σου, αν γραφόταν με φόντο τα -αντρικά και μη- αρώματα που, κατά καιρούς, έχεις φορέσει; Το δικό μου θα ξεκινούσε κάπως έτσι: Καλοκαίρι, Αθήνα, 2004. Είμαι είκοσι δύο χρόνων και αγοράζω για πρώτη φορά άρωμα με δικά μου λεφτά, δουλεμένα. Είναι το BLV Notte του Bvlgari, μια λίγο πιο βαριά εκδοχή του κλασικού BLV, που δεν κυκλοφορεί πια. Την ίδια χρονιά, αρχές Σεπτέμβρη, παίρνω το –ακόμα πιο βαρύ, ακόμα πιο κλασικό– Dolce & Gabbana Pour Homme.

Στα σχεδόν είκοσι χρόνια που μεσολαβούν, ερωτεύομαι δεκάδες άλλα αρώματα – πίστεψέ με, αξίζει να είσαι polyamorous με τις ωραίες μυρωδιές. Κάποια έντονα, άλλα ελαφριά, όλα με χαρακτήρα: Το Angel του Thierry Mugler, τα He Wood και Potion των DSQuared2, το πιπεράτο Beat της Burberry, το Loud του Tommy Hilfiger (που μου χάρισε η #1 beauty editor της καρδιάς μου, η Κορίνα Βρούσια, την ημέρα που τη χαιρέτησα πριν πάω φαντάρος), το βαθύ Noir του Tom Ford, το Le Male του Jean Paul Gaultier (σχεδόν σε κάθε του εκδοχή), το Soleil au Zenith της Prada, που κάθε φορά που ανοίγω το καπάκι του θυμάμαι κάποια συγκεκριμένα Χριστούγεννα, το Bleu της Chanel, το Orage του Louis Vuitton, το Rive Gauche Pour Homme του Yves Saint Laurent. Με αυτά έχω γράψει την "οσφρητική αυτοβιογραφία" μου.

Πλέον, από όλα τα σπουδαία νέα λανσαρίσματα της αγοράς, ξεχωρίσαμε έξι και σου τα προτείνουμε με το χέρι στην καρδιά για να γράψεις, φορώντας τα, τη δική σου ιστορία.

> Διάβασε ακόμα: H Acqua di Parma και το γοητευτικό άρωμά της

Hero Eau de Parfum (Burberry)

Έξι αρώματα ζητούν συγγραφέαΤο νέο eau de parfum του ήδη αγαπημένου Hero έχει μια signature βάση που αποπνέει την αίσθηση της ζεστασιάς, χάρη στα έλαια που περιέχει, από τρία διαφορετικά είδη κέδρου. Στο άνοιγμά του, οι πευκοβελόνες μπλέκονται με τη βενζόη και το θυμίαμα, δημιουργώντας μια έντονη σύνθεση, βαθιά αισθησιακή. Πρόσωπο της καμπάνιας παραμένει ο Adam Driver.

Uncut Gem (Frederic Malle)

PERFUMEΕδώ έχουμε να κάνουμε με ένα άρωμα-αυτοβιογραφία, καθώς προέκυψε από το προσωπικό άρωμα του θρυλικού αρωματοποιού Maurice Roucel. Η γεμάτη φρεσκάδα σύνθεσή του είναι εκλεπτυσμένη και sexy, περιέχει γενναίες δόσεις από κεχριμπάρι και musk, πικάντικες νότες, βετιβέρ και λιβάνι. Αν ήταν άντρας, κατά τον ίδιο τον Frédéric Malle, θα ήταν ο Marlon Brando.

> Διάβασε ακόμα: Λευκό πουκάμισο με αυτά τα αρώματα

Moncler Pour Homme (Moncler)

PERFUMEΤο άρωμα του οίκου που αγαπάμε –κυρίως, αλλά όχι μόνο– για τα εμβληματικά του μπουφάν, μπορεί να περιγραφεί ως ζεστό και μαγνητικό. Η σύνθεσή του, κλεισμένη μέσα σε ένα avant-garde φλασκί, αναβλύζει, με σειρά εμφανίσεως, βετιβέρ, κέδρο, κεχριμπάρι, πράσινο πεύκο και φασκόμηλο, ενώ σε διακτινίζει ακαριαία σε ένα κατάφυτο βουνό, κάπου στις Άλπεις.

Sacred Wood (Kilian)

PERFUMEΜυστηριώδες, ανατολίτικο και ιερό, το Sacred Wood αποτίνει φόρο τιμής στο σανταλόξυλο από τη Μαϊσόρ της Ινδίας –ένα υλικό τόσο σπάνιο που η χρήση του έχει απαγορευτεί στην αρωματοποιία, αλλά ο Kilian Hennessy πέτυχε να αναπαράγει την αίσθησή του στο "ακριβώς"–, όπως και στο ξύλο των κέδρων που φύονται στην οροσειρά του Άτλαντα, στο Μαρόκο. Με μία λέξη θα το περιγράφαμε ως "μαγικό".

Armani Code Parfum (Armani)

PERFUMEΜε ambassador τον Regé-Jean Page, το Armani Code Parfum γράφει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ιστορία των αντρικών αρωμάτων. Ο δυνατός αρωματικός χαρακτήρας του διατηρεί την αισθησιακή και ξυλώδη ταυτότητα της πρώτης του εκδοχής, η οποία πλέον αποκτά νέα ευαισθησία, χάρη στις νότες της ίριδας. Και όλα αυτά σε ένα eco φλασκί μοναδικού design, που είναι refillable.

 Y Eau de toilette (Yves Saint Laurent)

PERFUMETo Y, εκτός από το πρώτο γράμμα του ονόματος Yves αποτελεί και ένα τολμηρό, ροκ –η επιλογή του Lenny Kravitz ως ambassador δεν είναι τυχαία– fοugére άρωμα. Πάντα ευκολοφόρετο, sexy και την ίδια στιγμή φρέσκο, ισχυρό και ταυτόχρονα δροσερό, στην eau de toilette εκδοχή του ξαφνιάζει με τον νέο τρόπο που η λεβάντα συναντά τα αισθησιακά ξύλα.

 

 

 

 

* Κεντρική φωτογραφία: Νέα Υόρκη, 20 Σεπτεμβρίου 1978. Ο David Geffen, ο Halston, ο Yves Saint Laurent, ο Steve Rubell, η Nan Kempner, ο Fernando Sanchez και ένας ακόμα άντρας αγνώστων στοιχείων στο after party για το λανσάρισμα του Opium, στο θρυλικό Studio 54.

Credit: Ron Galella, Ltd./Ron Galella Collection via Getty Images

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.