
Πώς τα πιο περιζήτητα ρολόγια στον κόσμο κατέληξαν στο Succession
Παράλληλα με την ανάπτυξη κάθε χαρακτήρα του Succession μεγάλωνε και η συλλογή των ρολογιών του.
Υπάρχουν πραγματικά πολλές τηλεοπτικές σειρές στις οποίες μπορεί κανείς να θαυμάσει τα ρολόγια που επιμελώς "τοποθετούνται" στους καρπούς των ηθοποιών τους. Λίγες είναι όμως αυτές που τα ρολόγια έχουν καθοριστικό ρόλο σε τέτοιο βαθμό όσο στο Succession.
Κατ' αρχάς, υπάρχει ένα υπέροχο Patek Phillipe στο πιλοτικό επεισόδιο, που μάλλον δεν εκτιμάται ως δώρο και στη συνέχεια "χρησιμοποιείται" για να εξαγοραστεί η σιωπή της οικογένειας ενός ταπεινωμένου παιδιού.
Υπάρχει και το Rolex του Greg, που νομίζει αρχικά ο άμοιρος πως είναι δώρο από τον Kendall και στη συνέχεια το αγοράζει σε μια υπερβολική τιμή για να "σώσει τα προσχήματα" μπροστά στους νέους, πλούσιους φίλους του, κάτι που δεν φαίνεται να λειτουργεί.
Ο Logan, πάλι, που ξέρει τι του αρέσει και του αρέσει αυτό που ξέρει, φοράει πάντα Jaeger-LeCoultre. Ο Kendall, ο οποίος θέλει να τραβάει την προσοχή των άλλων, έχει μια προτίμηση στα σπάνια ρολόγια, που γίνονται διαθέσιμα αφού κάποιος μπει σε λίστα αναμονής ή μόνο κατά παραγγελία και φέρουν την υπογραφή οίκων όπως οι Vacheron Constantin, Patek Phillipe και Rolex. Ο δε Tom φοράει Cartier επειδή φοράει και η γυναίκα του Cartier - τουλάχιστον, μέχρι να ξεφύγει από την επιρροή της.
Όλα αυτά είναι υπέροχα για όσους αγαπούν την ανάλυση περιεχομένου και την εύρεση των κρυμμένων συμβολισμών αλλά και για όσους αρέσκονται στο να εντοπίζουν τα ρολόγια που φορούν οι αγαπημένοι τους ήρωες. Ναι, έχει μια γοητεία να ξέρεις ότι το Vacheron Constantin του Kendall είναι ένα Harmony Mono-Pusher, που κυκλοφόρησε σε 260 κομμάτια και μόνο ή ότι το "αξεσουάρ χειραφέτησης" του Tom είναι ένα Royal Oak του οίκου Audemars Piguet.
Η γυναίκα που επιλέγει τα ρολόγια της σειράς
Υπεύθυνη για την επιλογή (και την ασφάλεια) των ρολογιών που είδαμε στη σειρά -ήδη από την πρώτη της σεζόν- είναι η Monica Jacobs, η οποία αποκάλυψε στο βρετανικό Esquire το πώς αποφασίζει τι ρολόι θα φορέσει κάθε ηθοποιός και πώς μαζί με την ανάπτυξη του χαρακτήρα που ερμηνεύει κάθε ένας από αυτούς μεγαλώνει και η συλλογή με τα ρολόγια του.
Πριν πάρει τις αποφάσεις της, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, μιλούσε με την ενδυματολόγο της σειράς, τη Michelle Matland, για να της επιβεβαιώσει ότι αυτό που σκέφτεται δεν είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Αν ήταν να κάνει μια μεγάλη αλλαγή, το συζητούσε και με τους σεναριογράφους.
Περισσότερο, τέλος, την προβλημάτισαν τα ρολόγια του Greg - το στυλ των άλλων χαρακτήρων το καταλάβαινε από την πρώτη σεζόν, καθώς ήταν ήδη πλούσιοι και μπορούσαν να φορούν είτε απίστευτα ακριβά ρολόγια είτε σπάνια μοντέλα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.