
Τα Stan Smith πιο πράσινα από ποτέ
Πάντα εμβληματικά. Τώρα πιο βιώσιμα.

Για δεκαετίες, το διάσημο sneaker Stan Smith επαναπροσδιόριζε το τι σημαίνει "αθλητικό παπούτσι". Αντιπροσωπεύοντας την επιτομή του διαχρονικού design, το εμβληματικό του σχέδιο παρέμεινε ουσιαστικά αμετάβλητο για πάνω από μισό αιώνα - μέχρι σήμερα που τα adidas Originals παρουσιάζουν το Stan Smith, Forever. Πρόκειται για ένα κομβικό σημείο στην προσπάθεια του brand να συνεισφέρει στο Τέλος της Πλαστικής Ρύπανσης, με οδηγό τις περιβαλλοντικά βιώσιμες εκδόσεις του διάσημου μοντέλου της. Οι τρεις νέες εκδόσεις του Stan Smith σηματοδοτούν την πορεία της adidas προς ένα βιώσιμο μέλλον για τη βιομηχανία της μόδας.
Το τέλος της ρύπανσης
Ενώ η εμφάνισή του παραμένει ίδια, από αυτή τη σεζόν και ύστερα, το Stan Smith θα γίνει ένας πειραματικός καμβάς στο ταξίδι της adidas με τελικό προορισμό το Τέλος της Πλαστικής Ρύπανσης. Οι δύο πρώτες από τα τρεις φετινές εκδόσεις είναι κατασκευασμένες από λευκό PRIMEGREEN στο επάνω μέρος, δηλαδή από μια σειρά ανακυκλωμένων υλικών υψηλής απόδοσης, το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο πάνω σε μια λευκή εξωτερική σόλα από ανακυκλωμένο λάστιχο.


Στη γυναικεία εκδοχή υπάρχουν τυπωμένα γραφικά εμπνευσμένα από τον πλανήτη Γη, λευκό tab στο πίσω μέρος και ιβουάρ γραφικά στη γλώσσα του παπουτσιού. Το τρίτο μοντέλο είναι και αυτό φτιαγμένο από λευκό, ανακυκλωμένο PRIMEGREEN στο επάνω μέρος, το οποίο βρίσκεται πάνω σε λευκή εξωτερική σόλα από ανακυκλωμένο λάστιχο, με το εμβληματικό, πράσινο tab των Stan Smith στο πίσω μέρος του παπουτσιού. Τα νέα στοιχεία που έχουν προστεθεί στην κλασική εμφάνιση του τρίτου μοντέλου, είναι σχέδια εμπνευσμένα από τον πλανήτη Γη σε όλο το εύρος του παπουτσιού.
Υιοθετώντας τη βιωσιμότητα πλήρως, τα ζευγάρια της συλλογής διατίθενται στο κλασικό μπλε κουτί των adidas Originals, το οποίο πλέον αποτελείται από ανακυκλωμένο χαρτί κατά από περισσότερο από 90%.
Find the difference
Με στόχο να μιλήσει στους fans της για τη σημασία της βιωσιμότητας και να τους προσκαλέσει να γίνουν και αυτοί κομμάτι της eco-friendly προσπάθειας, η adidas, σε συνεργασία με καταξιωμένους ανθρώπους από τον χώρο του θεάματος, δημιούργησε μία νέα, digital καμπάνια με τίτλο "Find the difference”. Oι fans έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα, βιώσιμα Stan Smith, μέσα από μία σειρά πρωτότυπων και διασκεδαστικών "Find the difference” κουίζ, polls και posts στο Instagram.

Το έναυσμα της καμπάνιας δίνει ο σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος φιλοξένησε έναν διαγωνισμό στην εκπομπή "MasterChef”. Εκεί, ο σεφ κάλεσε τους διαγωνιζόμενους να χρησιμοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα υλικά του mystery box στις δημιουργίες τους, με τον νικητή να κερδίζει δώρα Stan Smith από την adidas.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.