Το όνομα της εταιρείας G-Star Raw αποτελεί την τεράστια παρακαταθήκη της ολλανδικής βιομηχανίας της μόδας στον χώρο της denim ένδυσης, με την ιστορία της να μετράει πάνω από τριάντα χρόνια παρουσίας. Ως brand υπήρξε πρωτοπόρο στη βιώσιμη παραγωγή τζην υφασμάτων και οι κατά καιρούς θρυλικές διαφημιστικές καμπάνιες του με διάσημες, δημιουργικές προσωπικότητες άφησαν εποχή - ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη με πρωταγωνίστρια τη Liv Tyler; Παρόλα αυτά, όπως διαβάζουμε στο ολλανδικό Esquire, για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο και μέχρι να χριστεί ο Snoop Dogg πρόσωπο της νέας του καμπάνιας, δεν μας απασχολούσε όπως παλιά.

> Διάβασε ακόμα: Η Cindy Crawford αναβιώνει τη θρυλική διαφήμιση της Pepsi

G-Star Raw x Snoop Dogg: Μία καμπάνια γεμάτη πωπουδάκια

Γιούρια, λοιπόν. Η επιλογή του Snoop Dogg ως Ambassador της G-Star Raw ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν το brand για να κάνει το απόλυτο comeback στις προτιμήσεις μας. Κι αυτό γιατί ο Αμερικανός ράπερ είναι σκέτη απόλαυση μόνο και μόνο να τον βλέπεις και να τον ακούς.G-Star Raw

Πόσο μάλλον όταν πρωταγωνιστεί σε μία καμπάνια γεμάτη χιούμορ και ένα βίντεο -με μουσική υπόκρουση το hit του Say It Witcha Booty που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο- στο οποίο μπορεί να είναι εκείνος η πρώτη φίρμα αλλά οι πραγματικοί πρωταγωνιστές δεν είναι άλλοι από τα αμέτρητα πωπουδάκια που περνούν από αυτό, γυναικεία και αντρικά, κανονικά και πλαστικά, αλλά πάντοτε ντυμένα με G-Star Raw.

> Διάβασε ακόμα: Το ίσως πιο κλασικό denim shirt

Τα τζην της G-Star Raw παραμένουν über cool

Χάρη σε αυτό το βίντεο του 1,5 λεπτού η G-Star Raw απέδειξε ότι ως brand παραμένει cool. Κι αυτό παρόλο που τα γεμάτα ελαστίνη τζην παντελόνια με τα οποία την έχουμε συνδέσει πλέον μοιράζονται τα πρωτεία τους και με άλλα πανιά, από 100% βαμβάκι, από 100% "αληθινό" denim. Από αυτό το πανί που ζεις μαζί του και σιγά σιγά αρχίζει να "ανοίγει" και να παίρνει το σχήμα των ποδιών σου. Μάλλον, χρειαζόταν ένας Snoop Dogg για να μας το θυμίσει.