O Snoop Dogg και η μεγάλη επιστροφή ενός cool brand

O Snoop Dogg έχει εμμονή με τα τζην παντελόνια της G-Star Raw και τα καλοσχηματισμένα πωπουδάκια.

Το όνομα της εταιρείας G-Star Raw αποτελεί την τεράστια παρακαταθήκη της ολλανδικής βιομηχανίας της μόδας στον χώρο της denim ένδυσης, με την ιστορία της να μετράει πάνω από τριάντα χρόνια παρουσίας. Ως brand υπήρξε πρωτοπόρο στη βιώσιμη παραγωγή τζην υφασμάτων και οι κατά καιρούς θρυλικές διαφημιστικές καμπάνιες του με διάσημες, δημιουργικές προσωπικότητες άφησαν εποχή - ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη με πρωταγωνίστρια τη Liv Tyler; Παρόλα αυτά, όπως διαβάζουμε στο ολλανδικό Esquire, για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο και μέχρι να χριστεί ο Snoop Dogg πρόσωπο της νέας του καμπάνιας, δεν μας απασχολούσε όπως παλιά.

> Διάβασε ακόμα: Η Cindy Crawford αναβιώνει τη θρυλική διαφήμιση της Pepsi

G-Star Raw x Snoop Dogg: Μία καμπάνια γεμάτη πωπουδάκια

O Snoop Dogg και η μεγάλη επιστροφή ενός cool brandΓιούρια, λοιπόν. Η επιλογή του Snoop Dogg ως Ambassador της G-Star Raw ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόταν το brand για να κάνει το απόλυτο comeback στις προτιμήσεις μας. Κι αυτό γιατί ο Αμερικανός ράπερ είναι σκέτη απόλαυση μόνο και μόνο να τον βλέπεις και να τον ακούς.G-Star Raw

Πόσο μάλλον όταν πρωταγωνιστεί σε μία καμπάνια γεμάτη χιούμορ και ένα βίντεο -με μουσική υπόκρουση το hit του Say It Witcha Booty που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο- στο οποίο μπορεί να είναι εκείνος η πρώτη φίρμα αλλά οι πραγματικοί πρωταγωνιστές δεν είναι άλλοι από τα αμέτρητα πωπουδάκια που περνούν από αυτό, γυναικεία και αντρικά, κανονικά και πλαστικά, αλλά πάντοτε ντυμένα με G-Star Raw.

> Διάβασε ακόμα: Το ίσως πιο κλασικό denim shirt

Τα τζην της G-Star Raw παραμένουν über cool

Χάρη σε αυτό το βίντεο του 1,5 λεπτού η G-Star Raw απέδειξε ότι ως brand παραμένει cool. Κι αυτό παρόλο που τα γεμάτα ελαστίνη τζην παντελόνια με τα οποία την έχουμε συνδέσει πλέον μοιράζονται τα πρωτεία τους και με άλλα πανιά, από 100% βαμβάκι, από 100% "αληθινό" denim. Από αυτό το πανί που ζεις μαζί του και σιγά σιγά αρχίζει να "ανοίγει" και να παίρνει το σχήμα των ποδιών σου. Μάλλον, χρειαζόταν ένας Snoop Dogg για να μας το θυμίσει.

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.