
Nigo: Ένας Ιάπωνας χιπχοπάς στο τιμόνι του οίκου Kenzo
Ο Nigo θα διαδεχθεί τον Felip Oliveira Baptista, ο οποίος αποχώρησε από τον Kenzo τον Ιούνιο.
O βετεράνος σχεδιαστής ενδυμάτων streetwear Nigo θα είναι ο επόμενος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Kenzo, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος LVMH. Είναι η πρώτη φορά που ο οίκος θα έχει Ιάπωνα σχεδιαστή επικεφαλής, από τότε που ο αείμνηστος Kenzo Takada παραιτήθηκε από το brand που φέρει το όνομά του, το 1999. Ο Nigo, ο οποίος είναι ιδρυτής των brand A Bathing Ape και Human Made - θα διαδεχθεί τον Felip Oliveira Baptista, ο οποίος αποχώρησε από τον Kenzo τον Ιούνιο μετά από δύο χρόνια στον ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή.
Νέος, δημιουργικός σχεδιαστικός αέρας
Σε πρόσφατη δήλωσή του σχετικά με τον νέο του ρόλο, σημείωσε ότι εισήλθε στη βιομηχανία της μόδας την ίδια χρονιά που ο LVMH απέκτησε τον Kenzo και αποκάλεσε τη νέα του αποστολή "τη μεγαλύτερη πρόκληση της 30χρονης καριέρας του". "Η άφιξη ενός εξαιρετικά ταλαντούχου Ιάπωνα σχεδιαστή θα μας επιτρέψει να γράψουμε μία νέα σελίδα στην ιστορία του οίκου που ίδρυσε ο Kenzo Takada. Είμαι πεπεισμένος ότι η δημιουργικότητα και η καινοτομία του Nigo, καθώς και η σύνδεσή του με την ιστορία του οίκου, θα εκφράσει πλήρως όλη τη δυναμική του Kenzo" ανέφερε ο Sidney Toledano, CEO του τομέα μόδας του ομίλου LVMH.
> Διάβασε ακόμα: Kenzo Takada, ο ευγενής "τίγρης" της μόδας
Από το hip hop και το hype brand A Bathing Ape στην υψηλή ραπτική
Ο Nigo, το πραγματικό όνομά του οποίου, όπως διαβάζουμε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είναι Tomoaki Nagao, είναι επίσης DJ και μέλος ιαπωνικού hip hop γκρουπ. Άρχισε την καριέρα του στη μόδα στη Σχολή Μόδας Bunka στο Τόκιο.
> Διάβασε ακόμα: Τα trends του φθινοπώρου
Εκεί συναντήθηκε με τον στενό συνεργάτη του, Jun Takahashi με τον οποίο δημιούργησαν τον Νοέμβριο του 1993 μία μπουτίκ που πωλούσε ενδύματα και υποδήματα διεθνών brand streetwear και δικές τους δημιουργίες. Με τη βοήθεια του Hiroshi Fujiwara ιδρύθηκε το brand A Bathing Ape.
Από: Missbloom.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.