Ο κόσμος των NFTs αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο, χωρίς οι πιο πολλοί (ακόμη και όσοι ασχολούνται ενεργά) να έχουν αντιληφθεί πλήτως το τι και το πώς της όλης διεργασίας. Ακόμη κι έτσι όμως, το 2021 αποτέλεσε το έτος των businesses μέσω non-fungible token - μόνο τυχαίο άλλωστε δεν είναι το γεγονός πως αποτελεί τη λέξη της χρονιάς. Πλέον, φαίνεται πως ήρθε και η σειρά της Nike να μπει στο παιχνίδι, μέσω της πλατφόρμας RTFKT, την οποία και εξαγόρασε. 

Το μέλλον έχει πολλά ερωτηματικά

Η τελευταία είναι μία πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορούν να σχεδιαστούν και να πουληθούν virtual sneakers και συλλεκτικά ήδη. Ναι, είναι ακριβώς αυτό που διαβάζεις. Και είναι ξεκάθαρο πια πως το παιχνίδι επεκτείνεται όλο και περισσότερο στον ψηφιακό κόσμο.

> Διάβασε ακόμη: Η ιστορία των Stan Smith, των πιο θρυλικών sneakers της Adidas

Εύλογα, θα αναρωτηθείς: Ποιος θα ξοδέψει σοβαρά χρήματα για αντικείμενα που δεν πρόκειται να φορέσει ποτέ;

Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη ερώτηση έχει γίνει σε αρκετούς συλλέκτες από διάφορα Μέσα και η απάντησή τους -ή τουλάχιστον μία από τις δημοφιλέστερες όσο και απόλυτες- είναι η εξής: "Κάποιος συλλέκτης που αγοράζει ένα σπάνιο ή πολύτιμο ζευγάρι παπουτσιών και το κρατά για πολύ καιρό στο κουτί ή δεν το φορά ποτέ. Του αρκεί που το έχει στην κατοχή του και περιμένει να δει πώς θα κυμανθεί η αξία του στο μέλλον". 

> Διάβασε ακόμη: Ο LeBron James, η Paris Hilton και οι digital creators που αλλάζουν το παιχνίδι των NFTs

Ο στόχος προφανώς δεν είναι να φορέσεις. Είναι να συλλέξεις. Να αποκτήσεις και να θαυμάζεις. Και όταν έρθει η στιγμή, να πουλήσεις. Ενδεχομένως πολύ ακριβά.

> Διάβασε ακόμη: Τα πιο ακριβά sneakers της ιστορίας

Μέσω του RTFKT λοιπόν, η Nike έχει μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να κινεί το τραπέζι στο εν λόγω διαδικτυακό section και να διευρύνει αισθητά το portfolio της, με τρόπο που κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει μερικά χρόνια πριν. 

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.