Το λινό είναι και πάλι ο πρωταγωνιστής του καλοκαιριού
Το Λινό είναι για ακόμα μία φορά πρωταγωνιστής.
Για την καλοκαιρινή σεζόν, η Intimissimi Uomo επικεντρώνεται σε πολύ ελαφριά σχέδια και νέες χρωματικές παλέτες. Το Λινό είναι για ακόμα μία φορά πρωταγωνιστής με μία ακόμα πιο διευρυμένη συλλογή από πουκάμισα, περιλαμβάνοντας τόσο πουκάμισα όσο και mandarin γιακάδες, t-shirts, μακριά και cropped παντελόνια, ιδανικά τόσο για την παραλία όσο και για την πόλη, διαθέσιμα σε μονόχρωμες αποχρώσεις και σε νέα μοτίβα της φετινής σεζόν.
Τι περιλαμβάνει η ανοιξιάτικη συλλογή
Η ανοιξιάτικη συλλογή με τα washed ενδύματα περιλαμβάνει polo shirts, σορτς σε cotton piqué και έναν νέο τύπο dye t-shirts και εσωρούχων για ένα contrasting vintage look.
> Διάβασε ακόμη: Το boxer της Intimissimi Uomo είναι επιστήμη
Οι canvas pyjamas έχουν ενισχυθεί με την προσθήκη δύο cropped μοντέλων. Τα boxer shorts προτείνονται στην απόχρωση του δέρματος ως μία πρακτική πρόταση, όπως και τα πουκάμισα σε slub jersey για ένα casual και σύγχρονο look. Έτσι ενισχύεται το focus του Brand στην κάλυψη στοχευμένων αναγκών του ανδρικού κοινού με ποικίλες συλλογές που φοριούνται ολοένα και περισσότερο και εκτός σπιτιού.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.