Το boxer της Intimissimi Uomo είναι επιστήμη

Το best seller μποξεράκι της Intimissimi Uomo είναι ένα premium αντρικό εσώρουχο που κοστίζει μόνο 9,90 Ευρώ.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 09 Δεκεμβρίου 2021

Τι ιδιότητες πρέπει να έχουν τα αντρικά εσώρουχα για να φτάσουν να θεωρούνται εικονικά; Να είναι άνετα, να έχουν καλή διαπνοή για να αναπνέει το δέρμα σου και εξαιρετική αντοχή για να τα βγάζουν πέρα στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, έτσι ώστε να μπορείς να τα χαίρεσαι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά -ολόκληρη επιστήμη, αν το καλοσκεφτείς- τα εντοπίσαμε στο basic boxer της Intimissimi Uomo, ένα πραγματικά premium αντρικό εσώρουχο που κοστίζει μόλις 9,90 Ευρώ και έχει γίνει best seller. Μάλιστα, μόλις κυκλοφόρησε η γεμάτη χιούμορ και λάμψη νέα καμπάνια του, με πρωταγωνίστρια την Diletta Leotta

Το 'εργαστήριο' της Intimissimi Uomo

Στο clip της καμπάνιας παρακολουθούμε έναν πελάτη να μπαίνει σε ένα κατάστημα Intimissimi και ξαφνικά να κάνει βουτιά σε ένα μυστικό εργαστήριο. Εκεί, δοκιμάζει τα προϊόντα με τη βοήθεια μίας εξαιρετικής επιστημόνισσας, της brand ambassador Diletta Leotta.

Το boxer της Intimissimi Uomo είναι επιστήμη

Η επιστήμη και η μόδα συνδυάζονται τέλεια καθώς η Intimissimi Uomo αποκαλύπτει την αληθινή επιστήμη των boxers με έναν χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο. Τα boxer που πρωταγωνιστούν είναι ιδανικά για να φορεθούν αλλά και για να προσφερθούν ως δώρο (κυρίως στον εαυτό σου).

INTIMISSIMI UOMO CAMPAIGN

Υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή και διαφάνεια στην παραγωγή

Το brand Intimissimi Uomo δεν αποτελεί απλώς συνώνυμο της υψηλής ποιότητας αλλά και της διαφάνειας. Για την εξασφάλιση της πρώτης, γίνονται στρατηγικοί έλεγχοι κατά τη διάρκεια της αλυσίδας παραγωγής, ενώ το 94% των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα παράγονται στα εργοστάσια της εταιρείας που βρίσκονται στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Αυτό το μοντέλο παραγωγής, επιτρέπει την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας σε προσιτή τιμή.

INTIMISSIMI UOMO CAMPAIGN

INTIMISSIMI UOMO CAMPAIGN

> Διάβασε ακόμα: Kλασικό στυλ για έναν ζεστό και fun χειμώνα

Η προσέγγιση της διαφάνειας, πάλι, γίνεται ακόμα πιο εμφανής στο e-shop του αγαπημένου μας brand, το intimissimi.com, χάρη στο κομμάτι 'ιχνηλασιμότητα' στη σελίδα κάθε προϊόντος, το οποίο περιλαμβάνει πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις που παράγονται τα ρούχα.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.