
Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele έκαναν το bromance τους ρούχα
Η συλλογή HA HA HA του οίκου Gucci γεννήθηκε μέσα από μηνύματα στο WhatsApp και φωτογραφίες "εκκεντρικών αντρών" από τα 70s.
Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele δεν βλέπονται καθημερινά μεταξύ τους, δεν τελειώνουν την ημέρα τους ανταλλάζοντας αμπελοφιλοσοφίες με ένα ποτήρι κόκκινο, σαν αίμα, κρασί ανά χείρας, παρότι συναντιούνται κάθε που τους το επιτρέπει το πρόγραμμά τους. Η φιλία τους, που ξεκίνησε την εποχή που έκαναν και οι δυο τους τα πρώτα τους βήματα στον χώρο του θεάματος -ναι, η μόδα που φτιάχνει ο Michele για τον οίκο Gucci, αν δεν είναι τέχνη, θέαμα είναι- διατηρείται μέσα από μηνύματα στο WhatsApp, με τις κουβέντες τους να περιστρέφονται γύρω από τα ρούχα. Ακόμα κι όταν βγαίνουν για φαγητό, όλο για μόδα και για στυλ μιλάνε. Λογικό, λοιπόν, κάποια στιγμή να δημιουργήσουν από κοινού μια συλλογή, όπως έγινε με τη HA HA HA, που πήρε το όνομά της από τα αρχικά των μικρών τους ονομάτων και η οποία παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στο Μιλάνο.
25 looks βγαλμένα από τα 70s
Όπως δήλωσε ο Michele στο αμερικάνικο Esquire, δεν σχεδίαζαν η συλλογή αυτή να εξελιχθεί σε μια εξτραβαγκάντζα, σε κάτι το φανταχτερό, το πομπώδες ή το γκλαμουράτο. Ήθελαν απλώς να φτιάξουν την "γκαρνταρόμπα των ονείρων" του Styles, ρούχα που θα τα φορούσε στην καθημερινή του ζωή.
Οι "αγγλικές αναφορές" του σταρ του πενταγράμμου είναι παρούσες στα α λα Prince of Wales καρό, που έχουν πάνω τους κάτι από την εκκεντρικότητα του οίκου Gucci. Ξεχωρίζουν, επίσης, τα πλεκτά, οι καζάκες, τα σακάκια τα σταυροκουμπωτά αλλά και οι απλικαρισμένες καρδιές.
Αυτό όμως που δίνει το στίγμα στη συλλογή είναι η αγάπη για το στυλ των 70s και τους vintage θησαυρούς. Όπως αποκάλυψε, μάλιστα, ο Michele, με τον Styles αντάλλαζαν στο WhatsApp φωτογραφίες "εκκεντρικών αντρών" που είχαν ληφθεί τη δεκαετία του 1970.
> Διάβασε ακόμα: Ακόμα ένα τρελό κοστούμι για τον Harry Styles
Η συλλογή παρουσιάστηκε σε vintageάδικο
Τα ρούχα παρουσιάστηκαν σε ένα vintageάδικο στο Μιλάνο, διασκορπισμένα σε καλόγερους από τους οποίους κρέμονταν πραγματικά vintage ρούχα, όλα περασμένα σε κρεμάστρες με το έμβλημα του οίκου Gucci, καθιστώντας ασαφές το τι είναι παλιό και τι καινούργιο.
> Διάβασε ακόμα: Το cardigan του Harry Styles γίνεται NFT
Ο Michele επισήμανε ότι η συλλογή ξεκίνησε από κάτι τόσο προσωπικό που νιώθει περίεργα που αυτά τα ρούχα έχουν πλέον πάνω τους μια ετικέτα που γράφει Gucci και ένα καρτελάκι με μια τιμή. Παρόλα αυτά, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το να υπάρξει άλλη μία κοινή συλλογή των δύο δημιουργών στο μέλλον. Κι αυτό γιατί στην ουσία της η πρώτη, η HA HA HA, προέκυψε από ένα bromance με πολύ βαθιές ρίζες για να σβήσει σαν πυροτέχνημα.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.