Τα βασικά σημεία του στυλ του Dwyane Wade

Ο πρώην guard των Miami Heat και θρύλος του ΝΒΑ γεννήθηκε μία ημέρα σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια.

Γράφει: Πωλίνα Φράγκου 17 Ιανουαρίου 2022

Αν υπήρχε τις τελευταίες δεκαετίες, ένας παίκτης του NBA που ασχολείτο ουσιαστικά με τη μόδα, έχοντας δώσει τα διαπιστευτήρια του στο κομμάτι του αντρικού στυλ, θα λέγαμε με σιγουριά ότι αυτός δεν είναι άλλος από τον Dwyane Wade. Ο ύψους 1,93 μ. και βάρους 99 κιλών πρωην guard των Miami Heat έχει συνεργαστεί με πολλά μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας, από είναι οι Dsquared2, το αθλητικό brand Mission και το luxury brand αντρικής ένδυσης The Tie Bar, με το οποίο συνεργάζεται τα τελευταία έξι χρόνια.

 
Τα βασικά σημεία του στυλ του Dwyane Wade

Με αφορμή τα 40α γενέθλιά του, θυμόμαστε όλα οσα ειχε αναφερει πριν από δυο χρόνια στο αμερικάνικο Esquire για το στυλ στο NBA, τη σημασία του να επιλέγεις τα σωστά αξεσουάρ και γιατί προτιμά να ντύνεται σαν μπαμπάς.

Η συνεργασία του με το The Tie Bar εξελίσσει το στυλ του

"Μέσα από τη σύμπραξή μας μου δόθηκε η δυνατότητα να εκφράσω μία άλλη πλευρά του χαρακτήρα μου που δεν έχει να κάνει με το μπάσκετ. Μου δόθηκε η ευκαιρία να πειραματιστώ με τη μόδα και να ωριμάσω τόσο στιλιστικά, όσο και σαν άνθρωπος. Μπορεί οι γραβάτες που φτιάχνουμε να κοστίζουν 25 δολάρια η καθεμία, η ποιότητα όμως είναι κορυφαία. Κορυφαίο είναι επίσης το γεγονός ότι το brand με αφήνει ελεύθερο να μιλήσω μέσα από όσα δημιουργούμε για το ποιος είμαι και να διηγηθώ την ιστορία μου".

Δίνει μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια

"Έχω εμμονή με την λεπτομέρεια, γιατί όσο περνούν τα χρόνια συνειδητοποιώ ότι τα μικρά πράγματα τελικά είναι εκείνα που κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Για παράδειγμα, μία γραβάτα μπορεί να μεταμορφώσει αυτομάτως και το πιο αδιάφορο κοστούμι. Μου αρέσει να τις προσθέτω ένα κλιπ, τόσο για ομορφιά και φινέτσα, όσο και για πρακτικούς λόγους, ώστε να στέκεται καλύτερα και να ρυθμίζεται σωστά το μήκος της".

Τα κοστούμια και οι γραβάτες θα είναι πάντα στη μόδα

ΓΡΑΒΑΤΑ

"Δεν φοράω κοστούμι καθημερινά, αλλά όταν το επιλέγω φροντίζω πρώτον, να ταιριάζει με την περίσταση και δεύτερον, να κάνω τους συνδυασμούς που θα το αναδείξουν με τον πιο κομψό τρόπο. Με ένα επίσημο σύνολο, που είναι από την κορυφή μέχρι τα νύχια προσεγμένο, περπατάς με άλλον αέρα".

Σε μία street style εμφάνιση, το κοστούμι είναι περιττό

"Προσωπικά, πιστεύω ότι τα κοστούμια και το street style έχουν τόσα κοινά όσο η τεκίλα με το κρασί. Όπως δεν θα συνοδεύσεις το φαγητό σου με ένα ποτήρι τεκίλα, παρομοίως δεν θα πραγματοποιήσεις ένα street style look, φορώντας ένα αυστηρό κοστούμι. Ένα σπασμένο ίσως. Η περίσταση είναι πάντα ο οδηγός μας για το πώς θα ντυθούμε".

Το παν για εκείνον πλέον είναι η άνεση

"Το προσωπικό μου στυλ αλλάζει συνεχώς. Δεν ήταν, είναι και δεν θα είναι ποτέ ένα συγκεκριμένο. Κάποτε, όταν ήμουν νεότερος μου άρεσε να είμαι εκκεντρικός και απρόβλεπτος στιλιστικά. Τώρα, είμαι περισσότερο της φιλοσοφίας του less is more, όπως επίσης και της άνεσης και πρακτικότητας. Ναι μεν ντύνομαι σαν πατέρας πλέον, το κάνω δεν με σύγχρονο τρόπο. Είναι σημαντικό να συμβαδίζουμε με την εποχή μας. Όταν για παράδειγμα βλέπω στο δρόμο μπαμπάδες με φαρδιά, ατσούμπαλα κοστούμια και khaki παντελόνια, λέω πάντα στη γυναίκα μου: "Αν αρχίσω να ντύνομαι σαν κανονικός μπαμπάς, θα πετάξεις όλα μου τα ρούχα”".

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.