Τα βασικά σημεία του στυλ του Dwyane Wade
Ο πρώην guard των Miami Heat και θρύλος του ΝΒΑ γεννήθηκε μία ημέρα σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια.
Αν υπήρχε τις τελευταίες δεκαετίες, ένας παίκτης του NBA που ασχολείτο ουσιαστικά με τη μόδα, έχοντας δώσει τα διαπιστευτήρια του στο κομμάτι του αντρικού στυλ, θα λέγαμε με σιγουριά ότι αυτός δεν είναι άλλος από τον Dwyane Wade. Ο ύψους 1,93 μ. και βάρους 99 κιλών πρωην guard των Miami Heat έχει συνεργαστεί με πολλά μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας, από είναι οι Dsquared2, το αθλητικό brand Mission και το luxury brand αντρικής ένδυσης The Tie Bar, με το οποίο συνεργάζεται τα τελευταία έξι χρόνια.
Με αφορμή τα 40α γενέθλιά του, θυμόμαστε όλα οσα ειχε αναφερει πριν από δυο χρόνια στο αμερικάνικο Esquire για το στυλ στο NBA, τη σημασία του να επιλέγεις τα σωστά αξεσουάρ και γιατί προτιμά να ντύνεται σαν μπαμπάς.
Η συνεργασία του με το The Tie Bar εξελίσσει το στυλ του
"Μέσα από τη σύμπραξή μας μου δόθηκε η δυνατότητα να εκφράσω μία άλλη πλευρά του χαρακτήρα μου που δεν έχει να κάνει με το μπάσκετ. Μου δόθηκε η ευκαιρία να πειραματιστώ με τη μόδα και να ωριμάσω τόσο στιλιστικά, όσο και σαν άνθρωπος. Μπορεί οι γραβάτες που φτιάχνουμε να κοστίζουν 25 δολάρια η καθεμία, η ποιότητα όμως είναι κορυφαία. Κορυφαίο είναι επίσης το γεγονός ότι το brand με αφήνει ελεύθερο να μιλήσω μέσα από όσα δημιουργούμε για το ποιος είμαι και να διηγηθώ την ιστορία μου".
Δίνει μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια
"Έχω εμμονή με την λεπτομέρεια, γιατί όσο περνούν τα χρόνια συνειδητοποιώ ότι τα μικρά πράγματα τελικά είναι εκείνα που κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Για παράδειγμα, μία γραβάτα μπορεί να μεταμορφώσει αυτομάτως και το πιο αδιάφορο κοστούμι. Μου αρέσει να τις προσθέτω ένα κλιπ, τόσο για ομορφιά και φινέτσα, όσο και για πρακτικούς λόγους, ώστε να στέκεται καλύτερα και να ρυθμίζεται σωστά το μήκος της".
Τα κοστούμια και οι γραβάτες θα είναι πάντα στη μόδα
"Δεν φοράω κοστούμι καθημερινά, αλλά όταν το επιλέγω φροντίζω πρώτον, να ταιριάζει με την περίσταση και δεύτερον, να κάνω τους συνδυασμούς που θα το αναδείξουν με τον πιο κομψό τρόπο. Με ένα επίσημο σύνολο, που είναι από την κορυφή μέχρι τα νύχια προσεγμένο, περπατάς με άλλον αέρα".
Σε μία street style εμφάνιση, το κοστούμι είναι περιττό
"Προσωπικά, πιστεύω ότι τα κοστούμια και το street style έχουν τόσα κοινά όσο η τεκίλα με το κρασί. Όπως δεν θα συνοδεύσεις το φαγητό σου με ένα ποτήρι τεκίλα, παρομοίως δεν θα πραγματοποιήσεις ένα street style look, φορώντας ένα αυστηρό κοστούμι. Ένα σπασμένο ίσως. Η περίσταση είναι πάντα ο οδηγός μας για το πώς θα ντυθούμε".
Το παν για εκείνον πλέον είναι η άνεση
"Το προσωπικό μου στυλ αλλάζει συνεχώς. Δεν ήταν, είναι και δεν θα είναι ποτέ ένα συγκεκριμένο. Κάποτε, όταν ήμουν νεότερος μου άρεσε να είμαι εκκεντρικός και απρόβλεπτος στιλιστικά. Τώρα, είμαι περισσότερο της φιλοσοφίας του less is more, όπως επίσης και της άνεσης και πρακτικότητας. Ναι μεν ντύνομαι σαν πατέρας πλέον, το κάνω δεν με σύγχρονο τρόπο. Είναι σημαντικό να συμβαδίζουμε με την εποχή μας. Όταν για παράδειγμα βλέπω στο δρόμο μπαμπάδες με φαρδιά, ατσούμπαλα κοστούμια και khaki παντελόνια, λέω πάντα στη γυναίκα μου: "Αν αρχίσω να ντύνομαι σαν κανονικός μπαμπάς, θα πετάξεις όλα μου τα ρούχα”".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.
Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024
"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.
Τα πιο διάσημα sneakers στο Instagram
10 αθλητικά παπούτσια που έχουν σίγουρα περάσει από το feed σου.
Γραφει Νικη Κοντομηνα