
Έτσι δημιούργησε τα φανταστικά prints ο Dior Men με τον Shawn Stussy
To streetwear και surfwear brand έφερε την κουλτούρα του στο ατελιέ του γαλλικού οίκου.
Ήταν το πρώτο fashion show του Dior Men επί αμερικανικού εδάφους, στο πλαίσιο της φουάρ σύγχρονης τέχνης Art Basel Miami. Ήταν αν όχι το καλύτερο, σίγουρα ένα από τα καλύτερα fashion shows της χρονιάς με την επιτυχία του να πιστώνεται ο Kim Jones, o Βρετανός σχεδιαστής που εδώ και 18 μήνες κάθεται στην καρέκλα του καλλιτεχνικού διευθυντή του αντρικού τμήματος ένδυσης του γαλλικού οίκου. Λάτρης του streetwear και της ανάμειξής του με το haute couture και ένθερμος υποστηρικτής του μη διαχωρισμού των αντρικών και γυναικείων κομματιών, ο 40χρονος θεωρείται ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στον χώρο της μόδας σήμερα – κάτι που απέδειξε κατά το λανσάρισμα της αντρικής συλλογής pre-fall 2020 στο Μαϊάμι.
Στα highlights της σειράς, που παρουσιάστηκε σε ένα σκηνικό αφιερωμένο στα χρώματα, τη φύση και την αρχιτεκτονική της Αβάνας και της Κούβας, ήταν τα Air Jordan 1 High OG Dior, το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Dior με το Jordan Brand της Nike, αλλά και τα απίθανα prints σε ρούχα και αξεσουάρ που "γεννήθηκαν" μέσα από τη σύμπραξη του οίκου με τον Shawn Stussy, ιδρυτή του streetwear και surfwear brand Stussy.

Πρόκειται για μοτίβα που πειραματίζονται με τους χρωματικούς συνδυασμούς, το έντονο χρώμα και τους εκκεντρικούς συνδυασμούς σχεδίων.

Όπως αποκαλύπτει το βίντεο που έδωσε ο Dior στη δημοσιότητα και στο οποίο εμφανίζεται ο Stussy επί τω έργω, όλα τα patterns δημιουργήθηκαν στο χέρι: πρώτα τα σχεδίασε στο χαρτί και έπειτα τους έδωσε υπόσταση αναπαριστάνοντάς τα με πλαστελίνη, φτιάχνοντας δηλαδή καλούπια, με τη βοήθεια των οποίων ζωγράφισε τα μοτίβα απευθείας πάνω στα ρούχα.
Από: Esquire UK
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.