Να σου ξεκαθαρίσουμε πρώτα ότι δεν πρόκειται να σε τρολάρουμε και μετά να σε ενημερώσουμε ότι η Boring Company του Elon Musk και η Burnt Hair, μια κολόνια που το όνομά της υπονοεί ότι μυρίζει σαν καμένο μαλλί, έχουν σχέση εξάρτησης, για την ακρίβεια η πρώτη παράγει τη δεύτερη. Σε αυτό το σημείο, βέβαια, ας αναγνωρίσουμε ότι οι εταιρείες του αμφιλεγόμενου (για να το πούμε ευγενικά) επιχειρηματία μάς έχουν συνηθίσει σε καινοτόμα προϊόντα, αλλά αυτό το καψαλισμένο άρωμα που θέλει να μας πουλήσει, πέραν του ότι είναι παράξενο, ως ιδέα, ένα χιούμορ το έχει.


> Διάβασε ακόμα: Η αγαπημένη κολόνια του Elvis Presley κοστίζει λιγότερο από €10

Πρωτότυπο όνομα για κολόνια

Πριν από μερικές ημέρες, ο Musk teaseαρε στο Twitter (πού αλλού;) ένα νέο προϊόν της Boring Company, την κολόνια Burnt Hair, και ο πολύς ο κόσμος πίστεψε ότι (για μία ακόμα φορά) τρόλαρε. Κι όμως. Αυτή τη φορά σοβαρολογούσε, μιας και το αρωματάκι του είναι πλέον κανονικότατα διαθέσιμο για πώληση.

Διαφημίζεται, μάλιστα, ως "η εσάνς της αποκρουστικής επιθυμίας", κοστίζει 100 δολάρια και, αν πιστέψουμε τα λεγόμενα του Musk, πουλάει σαν ζεστό (αρωματικό) ψωμάκι - μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί ήδη 10.000 μπουκάλια.

> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@

Ο τζίρος, λοιπόν, για την Boring Company έχει ήδη φτάσει το 1 εκατομμύριο δολάρια, για να μη μιλήσουμε για το ότι τα media σαν του λόγου μας, για μία ακόμα φορά, ασχολούνται μαζί του και του προσφέρουν τζάμπα διαφήμιση.

Η ειρωνεία της υπόθεσης

Το να βγάζεις στην αγορά μια κολόνια -η οποία btw απευθύνεται σε όλα τα φύλα- και να την ονομάζεις "καμένο μαλλί" όταν το δικό σου επώνυμο είναι Musk, δηλαδή παραπέμπει στο μασκ, ένα από τα πιο αγαπημένα συστατικά της υψηλής (και χαμηλής) αρωματοποιίας (στη συνθετική του, πλέον, μορφή) είναι κάπως παράδοξο.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.