Η μεγαλύτερη influencer του πλανήτη με 23,4 εκατομμύρια followers στο Instagram, διαχειρίζεται μια επιχείρηση 30 εκατομμυρίων Ευρώ, είναι ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στη μόδα, η πρώτη fashion blogger στον κόσμο που εμφανίστηκε ποτέ σε εξώφυλλο της Vogue και όλα αυτά, λίγο μετά τα 30. Το κορίτσι-φαινόμενο της μόδας και case study του πανεπιστημίου Harvard, Chiara Ferragni, σβήνει σήμερα 34 κεράκια στην τούρτα της ζωής της (γεννήθηκε στις 7 Μαΐου 1987 στην Κρεμόνα της Ιταλίας) και το γιορτάζει ποστάροντας. Ότι δηλαδή κάνει τα τελευταία 12 χρόνια.

Η αρχή μίας αυτοκρατορίας

Όλα ξεκίνησαν το 2009, όταν η Chiara Ferragni έδωσε 10 δολάρια για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας, που έμελλε γίνει ένα από τα διασημότερα fashion blogs του κόσμου το "The Blonde Salad". Τα όμορφα διορατικά της μάτια έβλεπαν τις δυνατότητες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που της πρόσφερε το Διαδίκτυο. Με τη βοήθεια του τότε συντρόφου της Riccardo Pozzoli ξεκίνησε να ποστάρει δικές της φωτογραφίες παρουσιάζοντας τα αγαπημένα της outfits.

Εκείνη την περίοδο βρισκόταν, στο 4ο έτος της νομικής σχολής του University of Bocconi, αλλά παρόλα αυτά αποφάσισε να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά σε αυτό το νέο εγχείρημα που αφορούσε το μεγάλο πάθος της για τη μόδα. Η έξυπνη απόφασή της να γράφει και να επικοινωνεί στα αγγλικά -παρότι Ιταλίδα- και η επιμονή της όπως και η προσοχή που έδινε σε κάθε λεπτομέρεια την έκανε να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή.  

> Διάβασε ακόμη: Οι κορυφαίες fitness influencers του OnlyFans

Δημιουργώντας νέους νόμους στη μόδα

Αν και εγκατέλειψε τις νομικές σπουδές η φιλόδοξη και εργατική Chiara δημιούργησε τους δικούς της νόμους στη μόδα και έφερε σχεδιαστές και brands στα μέτρα της. Όταν κατάλαβε ότι αποτελεί πηγή έμπνευσης για πολλούς ανθρώπους, δεν έχασε χρόνο αλλά αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτή την επιδραστικότητά της για να χτίσει εμπορικές συνεργασίες. 

Πάντα έκανε βήματα που θα μπορούσαν να εξελίξουν το blog και τη δουλειά της και ποτέ δεν δίστασε να απορρίψει οτιδήποτε δεν της ταίριαζε απόλυτα, ακόμη κι αν αυτό σήμαινε ότι θα έχανε αρκετά χρήματα.

> Διάβασε ακόμη: Η Jennifer Aniston περνά καλά στο Instagram κι αυτό βγαίνει προς τα έξω

Αυτή η επιλεκτικότητα της μόνο κέρδος της πρόσφερε αφού με τα "όχι" που είπε σε πολλά μικρά brands κατάφερε να καθιερωθεί ως μια style guru και να προσελκύσει τα luxury brands, τα οποία πίστευαν ότι της ταιριάζουν.

Η συνέχεια στο Womantoc.gr