Μπορεί να έχει αφήσει προς το παρόν στη ντουλάπα -ή όπου αλλού φυλάσσεται τέλος πάντων- τη στολή του Iron Man, ωστόσο ο Robert Downey Jr. δεν θα σταματήσει ποτέ να είναι περιτριγυρισμένος από άρτια σμιλευμένα κομμάτια μετάλλου που κινούνται με υπερβολικές ταχύτητες. Δηλωμένος fan των 4 τροχών, ο 55χρονος Αμερικανός ηθοποιός, διαθέτει ένα από τα πιο εντυπωσιακά γκαράζ του Χόλιγουντ, με μπόλικα μοναδικά αυτοκίνητα εντός αυτού. Όπως τα παρακάτω.  

Audi R8 του 2009

Ένα τέτοιο μοντέλο έχει εμφανιστεί σε κάθε ταινία του Iron Man, οπότε δεν προκαλεί καμία έκπληξη που η γερμανική εταιρεία έχει έναν εκπρόσωπο στο γκαράζ του RDJ. O σκηνοθέτης Jon Favreau μάλιστα έχει αναφέρει πως οι stuntmen που έκαναν τις επικίνδυνες σκηνές στις ταινίες της Marvel, δεν μπορούσαν να "αναποδογυρίσουν" λόγω υπερβολικής ταχύτητας το εν λόγω μοντέλο - τόσο καλή είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο. 

Boss 302 Mustang του 1970

Ο 55χρονος σταρ του Χόλιγουντ έχει δημιουργήσει τη δική του customed Mustang. Έχει απευθυνθεί στο συνεργείο από το Ουισκόνσιν SpeedKore -θεωρείται από τα καλύτερα της κατηγορίας- και έχει τροποποιήσει την Boss 302 του 1970 με μπροστινό άκρο από ανθρακονήματα, τροχούς HRG και ένα πανέμορφο εσωτερικό με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες όσον αφορά το ταμπλό του.  

Ferrari California T

Οι περισσότεροι θα πίστευαν πως μία κατακόκκινη Ferrari δεν μπορεί να απουσιάζει από μία τέτοια γκάμα. Έχουν δίκιο κατά το ήμισυ: Η California T του Downey είναι μπλε, hard-top convertible, με κινητήρα V8 twin turbocharged 3,8 λίτρων και ιπποδύναμη 538 αλόγων. Όπως ο ίδιος έχει αναφέρει στο παρελθόν "καλό το Audi R8 αλλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο ταιριάζει περισσότερο στον Tony Stark".

Bentley Continental GT

Σαν μέρος της πληρωμής του για το Iron Man 3, o Downey ζήτησε -και πήρε- μία πράσινη ματ Bentley Continental GT.  Το σχεδόν αποκλειστικά χειροποίητο αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο το βρετανικό luxury brand με κομψές γραμμές και την πολυτέλεια να συνυπάρχει με τις υψηλές επιδόσεις. Ο W12 κινητήρας των λίτρων παράγει ιπποδύναμη 635 αλόγων με ροπή 900 Nm, κάτι που μεταφράζεται σε 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 333 χλμ/ώρα.  Καθόλου άσχημα.

Corvette Stingray Convertible του 1967

Η δεύτερης γενιάς Corvette άνοιξε το γκάζι και άφησε πολύ πίσω της όλα όσα υπήρχαν έως τότε στην αμερικάνικη αγορά. Κοίταξε στα μάτια τα -τότε- supercars των Ευρωπαίων και μέχρι σήμερα ο ήχος του πανίσχυρου V8 κινητήρα της ηχεί μελωδικά στα αυτιά κάθε πραγματικού φίλου των 4 τροχών. 

Fisker Karma

Το hi-tech sedan παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2008 και εύκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το Tesla (όντας ένα από τα πρώτα υβριδικά με ηλεκτροκινητήρα) της εποχής του. Ήταν μία σύμπραξη της Fisker Automotive και της Quantum Technologies. Κατασκευάστηκαν συνολικά λίγα περισσότερα από 2.000 αντίτυπα, οπότε μπορούμε σίγουρα να μιλάμε για ένα άκρως συλλεκτικό κομμάτι.

Audi E-Tron GT Concept

Το πάθος του RDJ για ηλεκτροκίνητα supercars δεν περιορίζεται ασφαλώς στο Fisker Karma, κάτι που πιστοποιεί και η παρουσία του 
Audi E-Tron GT Concept στο γκαράζ του. Αξίζει να σημειωθεί πως το εν λόγω μοντέλο δεν έχει καν κυκλοφορήσει στην αγορά. Ξεχωρίζει για τις καλοσχηματισμένες επιφάνειες του, θυμίζοντας αρκετά την ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan. Φημολογείται, πως το συγκεκριμένο customed μοντέλο κοστίζει πάνω από $4.000.000.

Nissan GT-R

Πρόκειται για ένα θαυμάσιο supercar, οι επιδόσεις του οποίου συγκρίνονται με εκείνες πολλών μοντέλων της Ferrari, της Porsche και της Lamborghini - αν και είναι αισθητά πιο οικονομικό.


Διάβασε ακόμη για τα πολυτελή αυτοκίνητα που έχει καταστρέψει ο Pep Guardiola στην Αγγλία, την ιστορία της Maserati και το νέο ultra-exclusive hypercar της Pagani Huayra Imola.