Η Huayra Imola είναι το νέο ultra-exclusive hypercar της Pagani

Το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτέ η ιταλική εταιρεία.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 18 Φεβρουαρίου 2020

Η Pagani έχει σχετικά μικρή ιστορία στον κόσμο των 4 τροχών, ξεκινώντας το 1992 από την πόλη San Cesario sul Panaro, κοντά στη Μόντενα της Ιταλίας, όταν ο Αργεντινο-Ιταλός Horacio Pagani αποφάσισε να ασχοληθεί πάρα πολύ σοβαρά με τη δημιουργία πολυτελών σπορ αυτοκινήτων και την κατασκευή εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Σήμερα, 28 χρόνια μετά, το brand παρουσιάζει ένα από τα πιο ιδιαίτερα και ισχυρά supercars του. 

Πρόκειται για την Pagani Huayra Imola, μία αναβαθμισμένη έκδοση του εμβληματικού hypercar της εταιρείας, η οποία ωστόσο αφορά λίγους και εκλεκτούς, καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις 5 αντίτυπα που, όπως καταλαβαίνεις, θα κοστίζουν αρκετά.

H νέα Huayra Imola που αποτίει φόρο τιμής στην ομώνυμη ιταλική πίστα αγώνων, όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό από το όνομά της, διαθέτει έναν V12 κινητήρα 5.980 κυβικών και 1.100 Nm ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε 827 ίππους και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 321 χλμ/ώρα. Φορά ειδικά σχεδιασμένα λάστιχα Pirelli, με την τεχνολογία MIRS, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει σε πολλά άλλα μέρη της όπως για παράδειγμα στα φρένα. 

Η Huayra Imola είναι το νέο ultra-exclusive hypercar της Pagani
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ PAGANI IMOLA 1
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ PAGANI IMOLA 3

Στο σχεδιασμό της, το βλέμμα μαγνητίζει το σαφές πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, με μία τεράστια φτερούγα στο πίσω μέρος, όπως επίσης και το ιδιαίτερο χρώμα που έχει επιλεχθεί γι' αυτήν, το Acquarello Light. Παρότι η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, οι experts των 4 τροχών πιστεύουν πως θα ξεπερνά τα €3.000.000.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ PAGANI IMOLA 4

Διάβασε ακόμη για το supercar του μέλλοντος Jaguar Vision Gran Turismo Coupe, την Porsche 914/6 GT του 1970 που είναι ένα θαύμα και το νέο μονοθέσιο της Ferrari, SF1000.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Ταξίδια & Ξενοδοχεία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η Porsche 914/6 GT του 1970 είναι ένα θαύμα

Ένα από τα διαχρονικά στολίδια της γερμανικής εταιρείας, που κουβαλά συναρπαστική ιστορία.

Μικρότερη ποικιλία, περισσότερη τεχνολογία για την Alfa Romeo

Μετά το 4C και το MiTο ήρθε η σειρά της Giulietta να αποχωρήσει από το προσκήνιο.