Όλοι μιλούν για το εξώφυλλο του TIME που διαγράφει το Facebook

Μία φωτογραφία του Mark Zuckerberg, μία φαινομενικά απλή ερώτηση - "Διαγραφή του" Facebook;" - και δύο επιλογές: Ακύρωση ή Διαγραφή.

Το περιοδικό TIME 'φιλοξενεί' τον Mark Zuckerberg στο εξώφυλλό του, εν μέσω ισχυρισμών ότι το Facebook τροφοδοτεί το διχασμό, βλάπτει τα παιδιά και βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια. Προφανώς, το εξώφυλλο του TIME δεν είναι για καλό: Το εικαστικό έχει στο φόντο τη φωτογραφία του σα να βλέπουμε οθόνη smartphone με την ερώτηση που εμφανίζεται όταν είμαστε έτοιμοι να διαγράψουμε μία εφαρμογή: Διαγραφή του "Facebook;" - και δύο επιλογές: Ακύρωση ή Διαγραφή

Όλα ξεκίνησαν όταν η Frances Haugen, πρώην product manager στην εταιρεία του Mark Zuckerberg αποκάλυψε την αμφιλεγόμενη τακτική του Facebook να προσβλέπει σε υψηλότερα κέρδη με διακύβευμα την ασφάλεια των χρηστών. Μάλιστα, επεσήμανε ότι ως εταιρεία δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα για να εμποδίσει την πλατφόρμα του να χρησιμοποιηθεί από άτομα που είναι επιρρεπή στη βία ή σκοπεύουν να τη χρησιμοποιήσουν.

>Διάβασε ακόμη: Log Off, η μόνη (;) λύση

To σχετικό άρθρο

Το άρθρο στο οποίο παραπέμπει το εξωφύλλο και που δημοσιεύθηκε στο site του περιοδικού τιτλοφορείται "Πώς το Facebook εφάρμοσε ένα ξεκαθάρισμα καταργώντας την ομάδα που έβαλε τους ανθρώπους πάνω από τα κέρδη".

Το περιεχόμενό του επικεντρώνεται στην ομάδα πολιτικής ακεραιότητας του Facebook και επισημαίνει πώς οι αποφάσεις του κολοσσού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απομάκρυναν πολλά μέλη της κριτικής ομάδας που καταπολεμά την παραπληροφόρηση και το μίσος. Το Facebook διέλυσε την ομάδα τον Δεκέμβριο του 2020, γεγονός που οδήγησε τελικά την Frances Haugen να προβεί στις εν λόγω αποκαλύψεις.

"Όποια και αν είναι η μελλοντική κατεύθυνση του Facebook, είναι σαφές ότι η δυσαρέσκεια έχει αναπτυχθεί εσωτερικά. Η διαρροή εγγράφων και η μαρτυρία της Haugen έχουν ήδη προκαλέσει εκκλήσεις για αυστηρότερες ρυθμίσεις και βελτίωσαν την ποιότητα της δημόσιας συζήτησης σχετικά με την επιρροή των κοινωνικών μέσων", γράφει ο Billy Perrigo, ο συγγραφέας του άρθρου.

Η απάντηση Zuckerberg

Στο μεταξύ, νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο Zuckerberg προσπάθησε να διαψεύσει τους ισχυρισμούς της Haugen χαρακτηρίζοντας τους ως αναληθείς. "Το επιχείρημα ότι εσκεμμένα προωθούμε περιεχόμενο που θυμώνει τους ανθρώπους με στόχο το κέρδος είναι βαθιά παράλογο", έγραψε ο Zuckerberg σε σημείωμα προς τους υπαλλήλους του Facebook που δημοσίευσε στη συνέχεια στο λογαριασμό του και πρόσθεσε: "Δε γνωρίζω καμία εταιρεία τεχνολογίας που έχει ως στόχο να κατασκευάσει προϊόντα που κάνουν τους ανθρώπους θυμωμένους ή καταθλιπτικούς. Τα ηθικά, επιχειρηματικά και προϊόντα κίνητρα, όλα δείχνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση."

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Οι ελληνικές παραλίες κυριαρχούν στα Google Trends

Η Ελλάδα κατέχει και επισήμως την πρωτιά στην αναζήτηση για τον καλύτερο προορισμό με τις ομορφότερες παραλίες στην Ευρώπη.

Γιατί ο Elon Musk πούλησε μετοχές Tesla αξίας 7 δισ. δολαρίων;

Έχει σχέση η κίνηση αυτή με τη δικαστική διαμάχη του με το Twitter;

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Σε άλλα νέα, η Ισπανία τα έβαλε με τον κλιματισμό

Μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας κρίθηκαν απαραίτητα από την ισπανική κυβέρνηση για τους ευνόητους λόγους.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η μεγάλη μύτη μαρτυρά αυξημένα προσόντα, επιβεβαιώνει η επιστήμη

Μελέτη επιστημόνων από την Ιαπωνία αποδεικνύει βάσει στοιχείων αυτό που η πλειοψηφία σιγοψιθύριζε τόσο καιρό.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Πανεύκολα tips για να αποφύγεις τις καλοκαιρινές ιώσεις

Οι καλοκαιρινές ιώσεις, ανάμεσά τους και ο κορονοϊός βεβαίως βεβαίως, παραμονεύουν. Δες πώς μπορείς να ενισχύσεις εύκολα τον οργανισμό σου.

Ο Δημήτρης Αθανίτης διαβάζει Luis Buñuel

Ο σκηνοθέτης του "Invisible" που υπήρξε υποψήφια για έξι βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, βρίσκει κάποιες αυτοβιογραφίες σαν συναρπαστικά μυθιστορήματα.