Όλοι μιλούν για το εξώφυλλο του TIME που διαγράφει το Facebook

Μία φωτογραφία του Mark Zuckerberg, μία φαινομενικά απλή ερώτηση - "Διαγραφή του" Facebook;" - και δύο επιλογές: Ακύρωση ή Διαγραφή.

Το περιοδικό TIME 'φιλοξενεί' τον Mark Zuckerberg στο εξώφυλλό του, εν μέσω ισχυρισμών ότι το Facebook τροφοδοτεί το διχασμό, βλάπτει τα παιδιά και βάζει το κέρδος πάνω από την ασφάλεια. Προφανώς, το εξώφυλλο του TIME δεν είναι για καλό: Το εικαστικό έχει στο φόντο τη φωτογραφία του σα να βλέπουμε οθόνη smartphone με την ερώτηση που εμφανίζεται όταν είμαστε έτοιμοι να διαγράψουμε μία εφαρμογή: Διαγραφή του "Facebook;" - και δύο επιλογές: Ακύρωση ή Διαγραφή

Όλα ξεκίνησαν όταν η Frances Haugen, πρώην product manager στην εταιρεία του Mark Zuckerberg αποκάλυψε την αμφιλεγόμενη τακτική του Facebook να προσβλέπει σε υψηλότερα κέρδη με διακύβευμα την ασφάλεια των χρηστών. Μάλιστα, επεσήμανε ότι ως εταιρεία δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα για να εμποδίσει την πλατφόρμα του να χρησιμοποιηθεί από άτομα που είναι επιρρεπή στη βία ή σκοπεύουν να τη χρησιμοποιήσουν.

>Διάβασε ακόμη: Log Off, η μόνη (;) λύση

To σχετικό άρθρο

Το άρθρο στο οποίο παραπέμπει το εξωφύλλο και που δημοσιεύθηκε στο site του περιοδικού τιτλοφορείται "Πώς το Facebook εφάρμοσε ένα ξεκαθάρισμα καταργώντας την ομάδα που έβαλε τους ανθρώπους πάνω από τα κέρδη".

Το περιεχόμενό του επικεντρώνεται στην ομάδα πολιτικής ακεραιότητας του Facebook και επισημαίνει πώς οι αποφάσεις του κολοσσού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απομάκρυναν πολλά μέλη της κριτικής ομάδας που καταπολεμά την παραπληροφόρηση και το μίσος. Το Facebook διέλυσε την ομάδα τον Δεκέμβριο του 2020, γεγονός που οδήγησε τελικά την Frances Haugen να προβεί στις εν λόγω αποκαλύψεις.

"Όποια και αν είναι η μελλοντική κατεύθυνση του Facebook, είναι σαφές ότι η δυσαρέσκεια έχει αναπτυχθεί εσωτερικά. Η διαρροή εγγράφων και η μαρτυρία της Haugen έχουν ήδη προκαλέσει εκκλήσεις για αυστηρότερες ρυθμίσεις και βελτίωσαν την ποιότητα της δημόσιας συζήτησης σχετικά με την επιρροή των κοινωνικών μέσων", γράφει ο Billy Perrigo, ο συγγραφέας του άρθρου.

Η απάντηση Zuckerberg

Στο μεταξύ, νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο Zuckerberg προσπάθησε να διαψεύσει τους ισχυρισμούς της Haugen χαρακτηρίζοντας τους ως αναληθείς. "Το επιχείρημα ότι εσκεμμένα προωθούμε περιεχόμενο που θυμώνει τους ανθρώπους με στόχο το κέρδος είναι βαθιά παράλογο", έγραψε ο Zuckerberg σε σημείωμα προς τους υπαλλήλους του Facebook που δημοσίευσε στη συνέχεια στο λογαριασμό του και πρόσθεσε: "Δε γνωρίζω καμία εταιρεία τεχνολογίας που έχει ως στόχο να κατασκευάσει προϊόντα που κάνουν τους ανθρώπους θυμωμένους ή καταθλιπτικούς. Τα ηθικά, επιχειρηματικά και προϊόντα κίνητρα, όλα δείχνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση."

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

5 πράγματα που θα αυξήσουν το πάθος στη σχέση σου

Μην αγχώνεσαι για τίποτα. Σου έχουμε τη λύση ακόμα και αν νομίζεις πως το παιχνίδι έχει τελειώσει.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Ο Novak Djokovic αφήνει σιγά σιγά τη ρακέτα και πιάνει το κρασί

Μία νέα καριέρα περιμένει τον Nole όταν και αν αποφασίσει να αποσυρθεί.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Λίγη ακόμη Sydney Sweeney στη Χαβάη δεν έβλαψε κανέναν

Την είδαμε να κρέμεται ανάποδα από την οροφή αυτοκινήτου. Δεν περιγράφουμε άλλο.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Κι αν ο Elon Musk εγκαταλείψει την Tesla;

Οι αμφιλεγόμενες δηλώσεις που θα συζητηθούν.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Τι σχέση έχει η Julia Roberts με τον Martin Luther King;

Με αφορμή την συμπλήρωση του 55ου έτους της ηλικίας της, η Julia Roberts μοιράστηκε με τους εκατομμύρια θαυμαστές της μια άγνωστη πτυχή της προσωπικής της ζωής.