To Pinterest φυσικά και το γνωρίζεις, αν και είμαι βέβαιη πως δεν το τιμάς εξίσου συχνά όπως το Facebook και το Instagram - ή ακόμη και το TikTok πια. Το εν λόγω εργαλείο ωστόσο χρησιμοποιείται από αρκετούς σαν μέσο δημιουργίας. Πλέον, έχει έναν καινούριο ανταγωνιστή, που μάλιστα προέρχεται από μία εκ των κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας του κόσμου: Το Keen δοκιμάζεται ήδη από την Google.
Μόλις τον περασμένο Απρίλιο, η Google απέσυρε ένα κοινωνικό δίκτυο που ονομαζόταν Shoelace, την ίδια στιγμή που στην Area 120 είχαν ήδη ξεκινήσει τα "πειράματα" με το Keen. Το λανσάρισμά του όμως καθυστέρησε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Αυτό αναμένεται να συμβεί πολύ σύντομα, θέτοντας νέες δυσκολίες στο Pinterest και έναν άκρως υπολογίσιμο αντίπαλο.
Ο Διευθυντής Προϊόντων της Google, CJ Adams, περιγράφει το Keen σαν ένα σπίτι για μακροπρόθεσμα ενδιαφέροντα, το οποίο θα διατίθεται αρχικά ως εφαρμογή για Android συσκευές και θα είναι διαθέσιμο στο ίντερνετ. "Το Keen σας επιτρέπει να επιμεληθείτε το περιεχόμενο που σας αρέσει, να μοιραστείτε τη συλλογή σας με άλλους και να βρείτε νέο περιεχόμενο με βάση αυτό που έχετε αποθηκεύσει" σημειώνει ακόμη ο Adam σε άρθρο του στο Medium. O Adams μαζί με 4 ακόμη προγραμματιστές και designers από το Area 120 ήταν αυτοί που ανέπτυξαν το Keen, δουλεύοντας στενά με την ομάδα People and AI Research (PAIR) της Google. Το Keen θα λειτουργεί ουσιαστικά χρησιμοποιώντας την Αναζήτηση Google, καθώς και τα σχόλια των χρηστών. Απώτερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον εξατομικευμένων προτάσεων που θα βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου και θα εκτείνεται αναλόγως των ενδιαφερόντων των χρηστών.
Ο ίδιος ο Adams παρoτρύνει τους χρήστες να κάνουν την εγγραφή τους, να εξερευνήσουν την πλατφόρμα και να μη διστάσουν να αξιοποιήσουν τη φόρμα σχολίων προκειμένου να βοηθήσουν ώστε να βελτιώνεται διαρκώς το Keen.