Τα Podcasts έρχονται στο Facebook

Τώρα θα μπορείς να ακούς των άλλων, αλλά να φτιάχνεις και τα δικά σου.

Μετά τα Live Audio Rooms ως απάντηση στο Clubhouse, τώρα το Facebook είναι πανέτοιμο να λανσάρει και τα Facebook Podcasts, αφού είδε πόση 'πέραση' έχουν στο Spotify. Θεωρητικά, αυτό πρέπει να έχει ήδη συμβεί για κάποιους χρήστες, αφού η ημερομηνία που είχε ανακοινωθεί ήταν στις 22 Ιουνίου, ωστόσο μάλλον οι περισσότεροι από εμάς θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο, όπως συμβαίνει σχεδόν κάθε φορά που εγκαινιάζεται μία νέα λειτουργία. 

Πώς θα λειτουργούν

Τα πράγματα είναι απλά, οι χρήστες θα μπορούν να ανεβάζουν τα δικά τους podcasts απευθείας στο Facebook και από εκεί θα είναι διαθέσιμα στον υπόλοιπο κόσμο προς ακρόαση. Σύμφωνα με το The Verge, οι podcasters θα μπορούν να συνδέσουν το feed RSS της εκπομπής τους με το Facebook, το οποίο στη συνέχεια θα δημιουργεί αυτόματα News Feed posts για όλα τα επεισόδια που δημοσιεύονται. 

Τα επεισόδια με τη σειρά τους θα εμφανίζονται σε μία ειδική καρτέλα για podcasts που για την ώρα δεν είναι ορατή, αλλά έχει ήδη ανακοινωθεί τον περασμένο Απρίλιο σε σχετική ενημέρωση για τις πρωτοβουλίες της πλατφόρμας όσον αφορά στο ηχητικό περιεχόμενο. 

Το Podnews ανέφερε για πρώτη φορά την ημερομηνία νωρίτερα τον Ιούνιο, ενώ το Facebook επιβεβαίωσε στο The Verge ότι ένας περιορισμένος αριθμός χρηστών θα είχε επί τόπου πρόσβαση στη νέα λειτουργία. Στο μέλλον, θα υπάρξει δυνατότητα για διεύρυνση του αριθμού των χρηστών.

> Διάβασε ακόμη: Γιατί το Facebook θέλει να διαβάζεις τα άρθρα πριν τα μοιραστείς

Ποιους αφορά

Για να χρησιμοποιήσει κάποιος podcaster τη νέα λειτουργία πρέπει να έχει Page, τα απλά προφίλ δε θα είναι δεκτά. και όχι απλό προφίλ. Εφόσον ακολουθούν αυτά τα Pages, οι χρήστες θα έχουν άμεση πρόσβαση στο περιεχόμενο χωρίς να βγουν από το Facebook (app ή site), όπως επίσης θα μπορούν να φτιάχνουν σύντομα clips διάρκειας έως 1 λεπτού από τα αγαπημένα τους shows - πάντα με την άδεια των παραγωγών τους.  

Τα πρώτα προβλήματα

Παρά το γεγονός ότι όλα τα παραπάνω ακούγονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα, τίθεται θέμα με τους όρους χρήσης που δεν ξεκαθαρίζουν πώς ακριβώς το Facebook θα μπορεί να εκμεταλλεύεται εμπορικά τα ηχητικά προϊόντα που θα φιλοξενεί στην πλατφόρμα του. Αντίστοιχα, 'βραχνά' αποτελούν και τα μονόλεπτα clips των χρηστών που ως "εξαγώγιμα" προϊόντα από την εκάστοτε σελίδα, θα βρίσκονται εκτός της δικαιοδοσίας των δημιουργών τους. 

Με τα podcasts, το Facebook φαίνεται να θέλει να επενδύσει στο γεγονός ότι οι podcasters χρησιμοποιούν ήδη την πλατφόρμα για να ενθαρρύνουν τη συνομιλία με τους ακροατές τους και να προωθήσουν τις εκπομπές τους. Η άμεση δημοσίευση στην πλατφόρμα μπορεί να τους διευκολύνει στην επίτευξη αυτών των στόχων, ενώ ταυτόχρονα τους δίνει ένα επιπρόσθετο λόγο να μη βγουν ποτέ από την εφαρμογή του Facebook. Είναι επίσης πιθανό το Facebook να διακρίνει μία δυναμική όσον αφορά στις διαφημίσεις εντός των podcasts, στις οποίες το Spotify έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές του λανσάροντας αποκλειστικά δικές του εκπομπές, όπως και το δικό του δίκτυο διαφημίσεων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

O Bruce Lee εξαφανίστηκε

Για την ακρίβεια, το άγαλμά του.

Η Dua Lipa είναι (και) ακτιβίστρια

"Νομίζω ότι η γνώση είναι πολύ πιο σημαντική από την αυθόρμητη αντίδραση...".

Μόλις μάθαμε ότι τα δακτυλικά μας αποτυπώματα δεν είναι μοναδικά

Πάνω που νόμιζες ότι έχεις κάτι το ξεχωριστό, έρχεται μια τεχνητή νοημοσύνη να στα διαλύσει όλα.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Τα smartphones του μέλλοντος μπορεί να χρησιμοποιούν διαφανές ξύλο

Φαίνεται να είναι ισχυρότερο από το πλαστικό και το γυαλί, και είναι σίγουρα πολύ πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

Γραφει Παυλος Κρουστης