Το Call of Duty: Modern Warfare III, που κυκλοφόρησε μόλις έναν χρόνο μετά τον προκάτοχό του, δυστυχώς, δεν τα κατάφερε το ίδιο καλά, δημιουργώντας ανάμεικτα συναισθήματα.

Το παιχνίδι της Activision αναπτύχθηκε από τη Sledgehammer Games σε χρόνο ρεκόρ, αρχικά ως επέκταση (DLC), αλλά αργότερα μετατράπηκε σε ολοκληρωμένο τίτλο, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με τον συμβιβασμό μεταξύ ταχύτητας και ποιότητας στην ανάπτυξη παιχνιδιών.

Ένα μέτριο campaign, με κάποιες καλές στιγμές

Το single player campaign, το οποίο αποτελεί κρίσιμο συστατικό κάθε Call of Duty, υπολείπεται των προσδοκιών, αποδεικνύοντας μια αξιοσημείωτη έλλειψη προσπάθειας από τους προγραμματιστές. Με 14 αποστολές, η αφήγηση προσπαθεί να συνεχίσει την ιστορία του προηγούμενου τίτλου, με την Task 141 να τρέχει σε όλο τον κόσμο για να συλλάβει τον Ρώσο τρομοκράτη, Makarov, και να αποτρέψει τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ωστόσο, η εκτέλεση αμαυρώνεται από ανέμπνευστες αποστολές που μιμούνται το στυλ του Warzone, παρουσιάζοντας σενάρια ανοιχτού κόσμου, χωρίς το βάθος ή τη δέσμευση που έχουν επιδείξει στο παρελθόν άλλοι τίτλοι της σειράς. Η απουσία μιας κατάλληλης εισαγωγής αφήνει τους παίκτες να αισθάνονται αποκομμένοι και οι σκηνές, παρά το γεγονός ότι παρουσιάζουν εμβληματικούς χαρακτήρες, αποτυγχάνουν να προσδώσουν την ένταση και τη δράση.

Activision

To campaign είναι αρκετά σύντομο, στις 5 ώρες περίπου, κάτι το οποίο μπορεί να μη διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τα άλλα παιχνίδια της σειράς, όμως και πάλι έχουμε ένα από τα πιο σύντομα Call of Duty campaigns, από τότε που ξεκίνησε η σειρά, πριν 20 χρόνια. Η απόφαση να ενσωματωθούν αποστολές τύπου Warzone, αν και δυνητικά ενδιαφέρουσες, καταλήγει τελικά σε μια άνευρη και μη αξιομνημόνευτη εμπειρία, επισκιάζοντας την πιθανή απόλαυση που θα μπορούσε να προκύψει από μια πιο στοχευμένη και καλοδουλεμένη αφήγηση.

Συνολικά, δεν είναι κακό ως COD campaign, όμως είναι σίγουρα κατώτερο των προσδοκιών, παρά τις όποιες -ελάχιστες- προσπάθειες για νεωτερισμούς.

To multiplayer βασίζεται αποκλειστικά στη νοσταλγία

Το δεύτερο βασικό συστατικό του τίτλου, η λειτουργία multiplayer, προσπαθεί να σώσει την εμπειρία, επαναφέροντας 16 remastered χάρτες από το Modern Warfare 2 του 2009. Η Sledgehammer Games, ωστόσο, επιλέγει τη στρατηγική της νοσταλγίας, προσφέροντας ένα πακέτο χαρτών που βασίζεται στην οικειότητα και όχι στην καινοτομία. Η απόφαση να επιτραπεί η μεταφορά όπλων από τον προηγούμενο τίτλο εισάγει μια απροσδόκητη πρόκληση-ανισορροπία μεταξύ των παικτών, ευνοώντας εκείνους που μεταφέρουν τον οπλισμό τους από το περσινό παιχνίδι.

Activision

Παρά τα προβλήματα αυτά, η λειτουργία multiplayer καταφέρνει να προσφέρει μερικές απολαυστικές ώρες παιχνιδιού, αποτυπώνοντας την ουσία των προηγούμενων επιτυχιών. Οι οικείοι τρόποι παιχνιδιού παραμένουν αμετάβλητοι, διατηρώντας την κλασική εμπειρία. Πίστες όπως οι Rust, Terminal, Highrise και άλλες διατηρούν τον υπέροχο σχεδιασμό τους, ακόμα και τώρα, 14 χρόνια μετά. Παρ' όλα αυτά, είναι αξιοσημείωτη η έλλειψη νέων χαρτών και, κατά συνέπεια, προσπάθειας από τους devs και πάλι.

Φρέσκα zombies

To τρίτο κομμάτι του παιχνιδιού, τα δημοφιλή Zombies, που αποτελεί τη διαδικτυακή συνεργατική λειτουργία (online co-op), αποκλίνει αρκετά σε σχέση με την παραδοσιακή φόρμουλα, καθώς εισάγει και πάλι στοιχεία από το Warzone, με μια ιδέα ανοιχτού κόσμου. Ομάδες τριών παικτών περιηγούνται σε έναν χάρτη, συμμετέχοντας σε αποστολές, πολεμώντας zombies και αντιμετωπίζοντας ανθρώπινους εχθρούς. Η λειτουργία εισάγει μια ανάσα φρεσκάδας στο σύνολο, προσφέροντας μια συναρπαστική εναλλακτική λύση.

Activision

Premium τιμή για... όχι αντίστοιχο περιεχόμενο

Η τρέχουσα τιμολόγηση του Call of Duty: Modern Warfare III εγείρει ερωτηματικά, καθώς το παιχνίδι φαίνεται να είναι ένα προϊόν που συναρμολογήθηκε βιαστικά για να εκπληρώσει μια υποχρέωση, πιθανότατα ως DLC. Η υψηλή τιμή, η έλλειψη ικανοποιητικού αριθμού ΑΑΑ αποστολών στο campaign, η εξάρτηση από ανακυκλωμένο περιεχόμενο στο multiplayer και η απουσία ουσιαστικών νέων χαρακτηριστικών καθιστούν δύσκολη τη σύστασή του στην τρέχουσα τιμή του.

Το παιχνίδι σώζεται από τη μετριότητα, χάρη στην αριστεία του gunplay που χαρακτηρίζει τη σειρά και τον τεχνικό του τομέα, που παραμένει από τους κορυφαίους, τόσο σε γραφικά, όσο και σε ήχο. Δυσκολεύεται όμως να προσφέρει μια συναρπαστική και καινοτόμο εμπειρία. Σίγουρα οι fans θα βρουν πράγματα για να διασκεδάσουν, όμως ελπίζουμε το αναπόφευκτο Modern Warfare IV να λάβει πιο προσεγμένη μεταχείριση. Είναι μάλλον το χειρότερο Modern Warfare, αλλά σίγουρα όχι από τα χειρότερα Call of Duty.

Score: 3/5

To Call of Duty: Modern Warfare III κυκλοφόρησε στις 10 Νοεμβρίου 2023 για PS5, PS4, PC, Xbox Series X|S και PC. Δοκιμάστηκε σε PS5. Είναι κατάλληλο για ηλικίες 16+.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του review.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.