Πώς να περπατάς σωστά για να κάψεις λίπος

Το γρήγορο περπάτημα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση για να κάψεις θερμίδες και, κατ΄ επέκταση, να χάσεις κιλά.

Γράφει: Esquire Editors 28 Απριλίου 2021

Το περπάτημα είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις, όπως άλλωστε διαπιστώσαμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Είναι όμως και η άσκηση που μπορούμε να κάνουμε όλο το καλοκαίρι (και κάθε εποχή του χρόνου) στο γυμναστήριο, στις διακοπές ή στο δρόμο. Το έχω δει να συμβαίνει και μπορώ να σου πιστοποιήσω ότι το περπάτημα, όσο κι αν δεν του 'φαίνεται', είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση για να κάψεις θερμίδες και να χάσεις κιλά - αν βέβαια του αφιερωθείς σχεδόν ευλαβικά.

> Διάβασε ακόμη: Γίνεται να χάσεις βάρος μόνο με περπάτημα;

Στις παρακάτω γραμμές θα δούμε κάποια πολύ πρακτικά tips, που θα σε βοηθήσουν να υιοθετήσεις το περπάτημα ως άσκηση και όχι βέβαια ως χαλαρωτικό περίπατο (τότε μάλλον δε θα δεις κάποια σημαντική διαφορά). Πρέπει να γνωρίζεις ότι η ένταση που θα βάλεις στο περπάτημά σου θα καθορίσει και τα κιλά που θα χάσεις.

Eάν ο στόχος σου είναι να κατέβεις ένα νούμερο σε 1 μήνα, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να  αυξήσεις το ρυθμό σου. Είναι θέμα... δοσολογίας.

Τι συνιστούν οι ειδικοί σε θέματα υγείας, αλλά και οι διαιτολόγοι όταν κάποιος θέλει να χάσει βάρος;

Το γρήγορο περπάτημα ως την πιο αποτελεσματική cardio άσκηση καύσης θερμίδων. Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει τώρα αφορά τη σωστή "δόση" προκειμένου να υπάρξουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν καθιερώσεις το περπάτημα τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας για τουλάχιστον 30 λεπτά, θα κάψεις επιπλέον 1.000 έως 3.000 θερμίδες συνολικά την εβδομάδα, ενώ θα βελτιώνεις το μεταβολισμό σου κάθε μέρα.

> Διάβασε ακόμη: Το περπάτημα είναι πολύ καλύτερη άσκηση από ό,τι πίστευες

"Πόσο να περπατάω κάθε μέρα;"

Υπολόγισε μια γρήγορη βόλτα από 30 έως 90 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Λογικά, κάποιες ημέρες θα μπορείς να περπατάς περισσότερο και άλλες λιγότερο, αλλά μην το βάζεις κάτω. Αρκεί να γνωρίζεις ότι ο συνολικός χρόνος για την εβδομάδα πρέπει να είναι τουλάχιστον 150 λεπτά. Σύμφωνα με το δρα Δημήτρη Μώρο, καθηγητή Φυσικής Αγωγής, όταν περπατάς με γρήγορο βηματισμό, καις αντίστοιχες θερμίδες μ’ εκείνες που καις όταν κάνεις τζόγκινγκ.

> Διάβασε ακόμη: Το τρέξιμο είναι μακράν το πιο υγιεινό φάρμακο

Για να δεις διαφορά σε 1 μήνα, ακολούθησε δύο "χρυσές" συμβουλές. Πρώτον, φρόντισε ο βηματισμός σου να είναι έντονος, αλλά να μη γίνεται τζόγκινγκ και, δεύτερον, πρόσθεσε στις διαδρομές σου κάποιες ανηφόρες, καθώς έτσι η καύση θερμίδων αυξάνεται μέχρι και 50%, αλλά συγχρόνως σμιλεύεις γλουτούς και πόδια.

Η συνέχεια στο Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ίσως το iPhone 15 να φέρει την επανάσταση

Ειδικοί προβλέπουν ότι στη συσκευή θα υπάρξει μία αλλαγή που θα εκτιμήσουν όλοι οι χρήστες.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα Ω3 και Ω6 λιπαρά

Τα οφέλη τους στην υγεία και οι περιορισμοί.

Τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της Volvo

Η Volvo έχει πειραματιστεί αρκετά στην ιστορία της και μας κληροδότησε ιστορικά μοντέλα. Αυτά είναι τα καλύτερα Volvo που φτιάχτηκαν ποτέ.

Γραφει TopGear

Queer λεξικό για αρχάριους

Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, της Αμφιφοβίας και της Τρανσφοβίας βλέπουμε το who is who της LGBTQIA+ κοινότητας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Τo μυστικό του γηραιότερου bodybuilder του πλανήτη

Ο 72χρονος Κινέζος bodybuilder Xinmin Yang ισχυρίζεται ότι οφείλει τα πάντα στο 'πρωινό γεύμα της αιώνιας νιότης'.

Γραφει Γιαννης Σπανος