Οι τρόποι για να εξουσιάσεις το σώμα σου

10 απλές μέθοδοι για να έχεις τον πλήρη έλεγχο του κορμιού σου, υπό οποιεσδήποτε fitness συνθήκες και δυσκολίες.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 29 Νοεμβρίου 2021

Δεν είναι ανάγκη να είσαι ο Χουντίνι για να μπορείς να τιθασεύεις τα όργανα του σώματός σου - και το μυαλό σου, τόσο στην προπόνηση όσο και πολύ πιο μακριά από αυτήν. Υπάρχουν πολλά "μαγικά" μυστικά στα οποία μπορείς να εξασκηθείς, με σκοπό να επιβληθείς στο σώμα σου και να το ελέγχεις όποτε είναι αναγκαίο, έτσι ώστε να επιλύεις απλά, καθημερινά και τελείως πεζά προβλήματα υγείας.

Αναβάθμισε την ακοή σου

Τα δυο αφτιά σου, δεν ακούν το ίδιο καλά. Όταν προσπαθείς να εστιάσεις την προσοχή σου σε μια συνομιλία που συμβαίνει να γίνεται μακριά από σένα, βάλε το δεξί σου αφτί να πιάσει τις κουβέντες. Το αριστερό αφτί, απ’ την άλλη, έχει την ιδιότητα να αναγνωρίζει καλύτερα μια φωνή (όταν σε φωνάζει ένας γνωστός από πίσω ή όταν προσπαθείς να θυμηθείς τον καλλιτέχνη που τραγουδά στο ραδιόφωνο).

Κόψε το λόξυγγα εκπνέοντας - όχι εισπνέοντας.

Από μικρό παιδί σού έχουν μάθει να κρατάς την αναπνοή σου όταν σε πιάνει λόξυγκας, αλλά αυτό είναι αντιφατικό. Το θωρακικό διάφραγμα, ο σκελετικός μυς που είναι υπεύθυνος για το λόξυγκα, θα σου τον διατηρεί μόνιμα όσο έχεις αέρα στους πνεύμονές σου. 

> Διάβασε ακόμη: Η προπόνηση που θα σε κάνει να ζήσεις περισσότερο και καλύτερα

Η μαγική λύση: βγάλε όλο τον αέρα από τα πνευμόνια σου, κράτα την αναπνοή και κατάπινε επανειλημμένα για όσο αντέχεις. Χωρίς αέρα να πιέζει το διάφραγμα σου, ο λόξυγκας θα υποχωρήσει αυτομάτως.

Νίκησε την αφόρητη ζαλάδα μετά το πολύ ποτό

Όταν κάποια φορά παραπιείς, το στριφογύρισμα του κεφαλιού είναι αναπόφευκτο, με τα "οχτάρια" να σε γελοιοποιούν και, κυρίως, να νομίζεις πως περνάς το Κάβο Ντόρο με 12 μποφόρ. Η λύση είναι απλή: στερέωσε τα χέρια σου πάνω σε κάτι σκληρό και επίπεδο (τραπέζι ή πάγκο) και στάσου με τον κορμό ίσιο. Η υπερβολική κατάχρηση αλκοόλ έχει κάνει το μυαλό να βρίσκεται εκτός ισορροπίας, συνεπώς, η επαφή με μια επίπεδη επιφάνεια, θα σου θυμίσει ενστικτωδώς πως δεν βρίσκεσαι… στη θάλασσα. Σε ένα λεπτό, το υπερβολικό στριφογύρισμα θα περάσει. Μην κάνεις το λάθος να κλείσεις τα μάτια ενώ στέκεσαι εκεί – η αίσθηση είναι απλά εφιαλτική.

Η συνέχεια στο gr.AskMen.com

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Οδηγώντας με ασφάλεια στο χιόνι

Πέντε πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις πριν κινηθείς στην παγωμένη άσφαλτο.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Τα τρικ του Harvard για περισσότερη συγκέντρωση

4 συμβουλές που σύμφωνα με το κορυφαίο αμερικανικό πανεπιστήμιο μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Ο λόγος που πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 40 push-ups την ημέρα

Οι κάμψεις αποτρέπουν την καρδιαγγειακή νόσο, υποστηρίζει επιστημονική έρευνα. Πρέπει όμως να είναι το λιγότερο 40 σε καθημερινή βάση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Διάσημοι που ασφάλισαν πολύτιμα σημεία του σώματός τους

Αξίζουν εκατομμύρια και γι᾽ αυτό έπραξαν αναλόγως.

Ένα απίθανο καταφύγιο στη βόρεια Ιταλία

Μπρος γκρεμός και πίσω καταφύγιο, το New Fanton Bivouac για την ακρίβεια.

Οι τουριστικοί προορισμοί που ξεχώρισαν στην Ελλάδα το 2021

Τα 10 μέρη που προτίμησε η πλειοψηφία για της διακοπές της.