Τι πρέπει να γνωρίζεις πριν αρχίσεις καλλισθενική γυμναστική

Πού να εστιάσεις, τι να προσέξεις, πώς να αποφύγεις τους ενδεχόμενους τραυματισμούς.

Σκέφτεσαι να αρχίσεις να προπονείσαι στην καλλισθενική γυμναστική; Μην το σκέφτεσαι, καν' το. Κι αυτό γιατί, ως σύστημα προπόνησης, βασίζεται σε ασκήσεις στις οποίες χρησιμοποιείς, κυρίως, το βάρος του σώματός σου και οι οποίες, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι από τις πιο αποτελεσματικές για να γραμμώσεις τους μύες, να δυναμώσεις το σώμα και να μεγαλώσεις τους μύες σου.

Τι πρέπει να προσέξεις

Αν θέλεις να πιάσεις τους στόχους που θα θέσεις στον εαυτό σου, βέβαια, θα πρέπει να γνωρίζεις κάποια πράγματα πριν ξεκινήσεις, π.χ. για να αποφύγεις τα λάθη του πρωτάρη ή για να ξέρεις πώς να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα που σχετίζονται με την τεχνική και να μην καταλήξεις με κάποιον τραυματισμό. Ακολουθούν οι συμβουλές των ειδικών.

Τι πρέπει να γνωρίζεις πριν αρχίσεις καλλισθενική γυμναστικήiStock

Δώσε βάρος στην τεχνική

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορείς να χτίσεις μύες και δύναμη μόνο με τα βάρη. Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και θα πρέπει να κατανοήσεις ότι είναι η σωστή τεχνική με την οποία εκτελείς κάθε καλλισθενική άσκηση αυτή που θα δημιουργήσει τη μυική ένταση.

Σκέψου σαν μαραθωνοδρόμος

Κανένα είδος άσκησης δεν μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σου μετά από μία και μόνο προπόνηση. Έχε επίγνωση, λοιπόν, του ότι θα σου πάρει χρόνο το να δεις αποτελέσματα, έτσι ώστε ούτε να τα παρατήσεις αλλά ούτε και να φορτσάρεις στην αρχή παραπάνω απ' όσο σε παίρνει (η υπερπροπόνηση μόνο αρνητικό αντίκτυπο έχει). Κοινώς, για να τελειοποιήσεις την τεχνική που θα 'θρέψει' τους μύες σου, απαιτείται υπομονή μαραθωνοδρόμου.

> Διάβασε ακόμα: Καλλισθενική γυμναστική για μύες

Μάθε να κινείσαι

Η κινητική νοημοσύνη αλλά και η ευκινησία έχουν τεράστια σημασία για τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων, γι' αυτό δούλεψέ τες πολύ, με ειδικές ασκήσεις.

> Διάβασε ακόμα: Οι καλύτερες ασκήσεις για να είσαι fit μεγαλώνοντας, σύμφωνα με το Harvard

Εστίασε στη δύναμη

Οι μύες σου δεν πρόκειται ποτέ να μεγαλώσουν αν δεν έχεις τη δύναμη για να εκτελέσεις σωστά τις σκήσεις. Γι' αυτό είναι σημαντικό το να το πας αργά και σταδιακά το πράγμα, δυναμώνοντας πρώτα τα πιο αδύνατα ή προβληματικά σημεία του σώματός σου.

Πρόσεχε τους καρπούς και τους αγκώνες σου

Η καλλισθενική γυμναστική καταπονεί συνδέσμους όπως οι αγκώνες και οι καρποί. Επίσης, πρέπει να προσέχεις τη θέση του κεφαλιού σου, όπως και τη γενικότερη στάση του σώματός σου, έτσι ώστε να αποφύγεις ενδεχόμενους τραυματισμούς.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

#STYLEGUIDE BY CLODIST - SALE SHOPPING LIST

Kάθε μέρα οι editors του Esquire προτείνουν τις καλύτερες επιλογές στις εκπτώσεις από το Clodist.gr

Το αδιάβροχο μπουφάν

Λαδί μπουφάν, Barbour International explore more

Το half-zip πλεκτό

Πλεκτό με ριμπ υφή, Hugo explore more

Το μαύρο τζην

Μαύρο τζην, Gabba explore more

Το μπουφάν με τη fleece επένδυση

Μαύρο μπουφάν, Barbour International explore more

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Οι ασκήσεις με το βάρος του σώματος είναι ό,τι καλύτερο, λέει το Harvard

Και ποιοι είμαστε εμείς άλλωστε, να αμφισβητήσουμε τόσα επιχειρήματα;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η Ελένη Φουρέιρα έγινε μητέρα

Mαμά και γιος χαίρουν άκρας υγείας.

Καλώς την Corvette C8 708 ίππων της Hennessey

Με την προσθήκη του πακέτου Η700, η Corvette αποκτά μεταξύ άλλων υπερσυμπιεστή και βλέπει την ισχύ της να εκτοξεύεται στους 708 ίππους, περισσότερους ακόμη κι απ' την Ζ06.

Γραφει TopGear

Η Reese Witherspoon δεν ήξερε ποιος είναι ο Robert De Niro

Η ηθοποιός εμφανίστηκε στην εκπομπή του Jimmy Kimmel, αποκαλύπτοντας κάτι που λίγοι γνώριζαν.

Σκανδιναβικά κόλπα για να την παλέψεις στο κρύο

Κάποια από αυτά έρχονται από την Nordic παράδοση και δουλεύουν άψογα, κάθε φορά.

Γραφει Γιαννης Σπανος