Η τεχνική 4-7-8 για να κοιμάσαι καλύτερα

Αν δεν σε παίρνει ο ύπνος με τίποτα, δοκίμασε την τεχνική της φυσικοθεραπεύτριας και YouTuber Doctor Jo.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 09 Μαΐου 2022

Λίγα πράγματα είναι τόσο απογοητευτικά όσο το να μην μπορείς να κλείσεις μάτι με τίποτα, ειδικά αν το επόμενο πρωί σε περιμένεις μία σημαντική μέρα και πρέπει οπωσδήποτε να ξεκουραστείς. Πώς θα σε πάρει ο ύπνος, λοιπόν; Υπάρχει ένα εύκολο κόλπο που μοιάζει να αποδίδει, το οποίο το μοιράστηκε πρόσφατα η φυσιοθεραπεύτρια Doctor Jo σε ένα βίντεο που ανάρτησε στο YouTube.

Ο ρόλος της αναπνοής

Στην ουσία, αυτό που προτείνει η Doctor Jo είναι μία απλή τεχνική αναπνοής που σου επιτρέπει να κοιμηθείς γλυκά και γρήγορα, αντί να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι σου ή να κοιτάζεις το ταβάνι και να μετράς πρόβατα.

Η συγκεκριμένη τεχνική, που της έχει δώσει το όνομα 4-7-8, συνίσταται στο να εισπνέεις για 4 δευτερόλεπτα, να κρατάς την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα και να εκπνέεις για 8 δευτερόλεπτα.

> Διάβασε ακόμα: Ένα άγνωστο κόλπο για τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

'Όταν εισπνέεις,θα πρέπει να εισπνέεις με ήπιο τρόπο, με τη μύτη, και μετά να κρατάς την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα', εξηγεί. 'Στη συνέχεια, όταν εκπνέεις, θα πρέπει κατά κάποιον τρόπο να σουφρώσεις τα χείλη σου και να βγάζεις έναν 'σφυριχτό' ήχο, από το στόμα. Πρόκειται, δηλαδή, για μία sui generis εξαναγκαστική εκπνοή επί 8 δευτερόλεπτα που μπορεί να μη σου βγαίνει πάντα για 8 δευτερόλεπτα αλλά όσο πιο πολύ εξασκείσαι σε αυτή, κάποια στιγμή, τελικά, θα τα καταφέρεις'.

Τα μυστικά της τεχνικής 4-7-8

Η Jo σε συμβουλεύει να κάνεις αυτή την άσκηση ξαπλωμένος με την πλάτη σου, ασχέτως αν συνήθως κοιμάσαι στο πλάι, για να επωφεληθείς όσο πιο πολύ γίνεται από αυτή.

> Διάβασε ακόμα: Περισσότερος ύπνος, καλύτερο τρέξιμο

'Όταν ξεκινήσεις να κάνεις αυτή την άσκηση, θα μπορείς να εκτελέσεις μόνο 2 με 4 επαναλήψεις αλλά τελικά θα καταφέρεις να φτάσεις ίσως και τις 8', συνεχίζει η φυσιοθεραπεύτρια. 'Τις πρώτες φορές, ίσως τα βρεις σκούρα στο να εκτελέσεις σωστά το tempo που απαιτεί η τεχνική, αλλά στο τέλος πράγματι θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι πιο γρήγορα. Θα πρέπει να εξασκηθείς τις πρώτες φορές, να το δουλέψεις, να σιγουρευτείς ότι αισθάνεσαι ασφάλεια και άνεση με την τεχνική'.

Από: Esquire UK

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η Madonna και το μετα-αποκαλυπτικό αιδοίο της έγιναν NFT

Η βασίλισσα της pop κάνει την είσοδό της στον κόσμο των NFTs με έναν τελείως 'μαντονικό' τρόπο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Μια ματιά στην πιο εντυπωσιακή έπαυλη του Selling Sunset

Μέσα στο πολυτελές σπίτι στο Canyon Drive του Λος Άντζελες.

Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Η μεταβολική προπόνηση υπόσχεται να σε κάνει φέτες αλλά απαιτεί πολλή όρεξη και προσήλωση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η δίαιτα που υπόσχεται κοιλιά-πλάκα σε 6 μέρες

H επιστημονική μέθοδος διατροφής που όχι μόνο αδυνατίζει, αλλά καθαρίζει συκώτι και νεφρά από το λίπος.

Γραφει Γιαννης Σπανος

9 από τις ωραιότερες παραλίες του κόσμου

Νησιά Cayman, Ιταλία και Ελλάδα: Οι ακρογιαλιές που θέλεις να επισκεφθείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σου.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Μία μίνι αναδρομή στο Beverly Hills 90210 από τη Jennie Garth

Υπάρχουν σκηνές από τη σειρά που δε μπορεί να δει ακόμα και σήμερα.