Το άγνωστο κόλπο του αμερικάνικου στρατού για να αποκοιμηθείς σε δύο λεπτά

Αξίζει μια προσπάθεια.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 19 Μαρτίου 2021

O ύπνος αποτελεί ζωτική ανάγκη και απαραίτητη προϋπόθεση για καλή υγεία και ευεξία. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία του ύπνου, όρισε την τρίτη Παρασκευή του Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου. Στόχος της ημέρας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού και των επαγγελματιών υγείας για τη σημασία του ύπνου για την υγεία μας και τις συνέπειες της αϋπνίας.

Τα προφανή

Γνωρίζεις ότι χρειάζεσαι ύπνο για να ξεκουραστείς, να χαλαρώσεις και να επιτρέψεις στο σώμα σου να επανέλθει μετά από μία κουραστική ημέρα, καθώς και για να διατηρήσεις την πνευματική και ψυχική σου υγεία σε μια καλή κατάσταση. Η έλλειψη ύπνου άλλωστε σχετίζεται με καρδιαγγειακά νοσήματα αλλά και ψυχολογικά προβλήματα. 

Αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα -κυριολεκτικά- και ακόμη δεν σε παίρνει ο ύπνος με ευκολία, γιατί δεν ακολουθείς κάποιες τεχνικές που ακολουθούνται στον αμερικάνικο στρατό;

Υπάρχει μία ειδική τεχνική που εξασφαλίζει ότι ο Μορφέας θα σε αγκαλιάσει εντός των επόμενων δύο λεπτών. Για πρώτη φορά δημοσιεύτηκε στο βιβλίο  Relax and Win: Championship Performance, που εκδόθηκε το 1981. 

Σύμφωνα με το Medium.com, η μέθοδος αναπτύχθηκε για να διασφαλιστεί ότι οι πιλότοι του αμερικάνικου στρατού θα μπορούσαν να έχουν την κατάλληλη σωματική ξεκούραση κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Τότε ήταν μία περίοδος που έκαναν αρκετά λάθη εξαιτίας της έλλειψης ύπνου. Και αυτό ήταν κάτι που κανείς δεν ήθελε.

Με ποιον τρόπο θα αποκοιμηθείς σε δύο λεπτά

  1. Ξεκίνα με την αναπνοή σου: Ανέπνευσε αργά και βαθιά και χαλάρωσε τους μύες του προσώπου σου. Προσπάθησε να αποβάλλεις την ένταση από το μέτωπο, το σαγόνι και την περιοχή γύρω από τα μάτια. 
  2. Χαλάρωσε το σώμα σου. Άρχισε με τους ώμους σου και προσπάθησε να προχωρήσεις στα χαμηλότερα μέρη. Στη συνέχεια, με το πάνω μέρος του αριστερού χεριού, το κάτω και στη συνέχεια με το δεξί χέρι αντιστοίχως. 
  3. Όσο αναπνέεις, προσπάθησε να χαλαρώσεις εντελώς το πάνω μέρος του κορμού του σώματός σου. Έπειτα, τους μηρούς και τα πόδια. 
  4. Αφού το σώμα σου έχει χαλαρώσει για 10 δευτερόλεπτα, πρέπει να ακολουθήσει το κεφάλι. Κάνε αυτό: 
  • Σκέψου πως χαλαρώνεις σε κάποια εξωτική παραλία του Μπαλί.
  • Μετά, προσπάθησε να μην σκέφτεσαι τον εαυτό σου για 10 δευτερόλεπτα.
  • Κλείσε τα μάτια σου και κοιμήσου.

 

 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

9 από τις ωραιότερες παραλίες του κόσμου

Νησιά Cayman, Ιταλία και Ελλάδα: Οι ακρογιαλιές που θέλεις να επισκεφθείς τουλάχιστον μία φορά στη ζωή σου.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Οι πιο ηρωικές παραλλαγές των push-ups

O απόλυτος οδηγός εκγύμνασης όλου του σώματος (και του μυαλού) μέσα από κάθε πιθανή και απίθανη κάμψη.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Bentley Continental GT Speed: Κομψή και τεχνολογικά άψογη

Η κορυφαία απόδοση της Continental GT, επιτυγχάνεται και χάρη στη συμβολή της προηγμένης τεχνολογίας πλαισίου που αξιοποιείται ειδικά για το νέο μοντέλο.

Η δίαιτα που υπόσχεται κοιλιά-πλάκα σε 6 μέρες

H επιστημονική μέθοδος διατροφής που όχι μόνο αδυνατίζει, αλλά καθαρίζει συκώτι και νεφρά από το λίπος.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Πλούσια συλλογή μοντέλων της Yamaha για την Ισοδυναμία των Αδειών Οδήγησης

Η Yamaha παρουσιάζει την πλούσια συλλογή μοντέλων της έως 125 κυβικά, τα οποία μπορούν να οδηγήσουν κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου κατηγορίας Β, σύμφωνα με την ψήφιση του νέου νόμου αναφορικά με την ισοδυναμία των αδειών οδήγησης.

Τι είναι τα ηχητικά στάτους που έρχονται στο Facebook

Μπρος στο δρόμο που χάραξε το Clubhouse, το Facebook ακολουθεί και προσαρμόζεται.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη