Μεταβολική προπόνηση για extra όγκο

Πώς θα γίνεις 'τέρας' σε μισή ώρα, κάνοντας squats, ρουμάνικες άρσεις θανάτου και κωπηλατική.

Η μέθοδος GVT (German Volume Training) είναι κάτι παραπάνω από απλώς δημοφιλής ανάμεσα στους προπονητές και τους επαγγελματίες του fitness, όταν στοχεύουν να 'φορτώσουν' σοβαρή μυική μάζα. Αποτελεί μια απλή αν και 'μοχθηρή' τεχνική, που περιστρέφεται γύρω από την εκτέλεση 10 σετ των 10 επαναλήψεων, σε απανωτά σούπερ σετ. Με αυτόν τον τρόπο οι μύες γίνονται ογκώδεις σαν επαγγελματία bodybuilder, αφού 'τηγανίζεται' κάθε τους ίνα. Η μεταβολική προπόνηση για όγκο χρησιμοποιεί την προσέγγιση της GVT γυμνάζοντας τους μύες σου, από κάθε πιθανή και απίθανη γωνία, μέσα σε 30 λεπτά.

Το μαγικό σιρκουί

Η λογική της μεταβολικής προπόνησης για όγκο συνίσταται στο να βάλεις χρονόμετρο για 30 λεπτά και στο 1ο λεπτό του χρόνου που έχεις στη διάθεσή σου να εκτελέσεις 10 μπροστινά squats, στο 2ο 10 ρουμάνικες άρσεις θανάτου και στο 3ο ένα 'σπριντ' στην κωπηλατική μηχανή.

Τα πράγματα φαίνονται απλά, καθώς στην ουσία επαναλαμβάνεις αυτό το σιρκουί για 10 φορές, αλλά πρέπει να δώσεις προσοχή στις λεπτομέρειες κάθε άσκησης, που θα δούμε στη συνέχεια, αν θέλεις να δεις διαφορά.

> Διάβασε ακόμα: Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Μπροστινά squats

Μεταβολική προπόνηση για extra όγκο

Τα πόδια σου πρέπει να είναι ανοιχτά στο εύρος των ώμων σου και να έχεις την μπάρα 'ασφαλισμένη' στις κλείδες σου (Α' φάση της άσκησης). Όταν εκτελείς το βαθύ κάθισμα, ο κορμός σου πρέπει να παραμένει ευθύς και οι μηροί σου να είναι παράλληλοι με το έδαφος (Β' φάση της άσκησης).

Ρουμάνικες άρσεις θανάτου με αλτήρες

FITNESS CONCEPT

Στην Α' φάση της άσκησης, τα πόδια σου πρέπει να είναι ανοιχτά στο εύρος των ώμων σου και οι γλουτοί σου σφιγμένοι. Στη συνέχεια, με ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα, σπρώχνεις τους γοφούς σου προς τα πίσω και με αργό ρυθμό χαμηλώνεις τους αλτήρες προς το έδαφος, με τους ώμους τραβηγμένους προς τα πίσω και την πλάτη ίσια.

> Διάβασε ακόμα: Πιο δυνατά πόδια, με αυτές τις απλές ασκήσεις

Κωπηλατική

FITNESS CONCEPT

Εστίασε στη δύναμη της ώθησής σου και στον αργό ρυθμό, στοχεύοντας να καις 1 θερμίδα με κάθε 'κουπιά'.

Από: Esquire UK

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

To 'ράλι' των κρυπτονομισμάτων

Μπορεί το Ethereum να πιάσει την τιμή του Bitcoin;

Τρικ από έναν κορυφαίο trainer για περισσότερα push-ups

Πώς να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου στα push-ups, όποια κι αν είναι η φυσική σου κατάσταση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Όταν ο Steve Jobs παρουσίαζε το πρώτο iMac το 1998

Ο ιστορικός λόγος του Steve Jobs αποκτά νέο νόημα στη μεταπανδημική εποχή του quiet quitting.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Να γιατί έχει τόση πέραση το OnlyFans

Σύμφωνα με μια έρευνα, φαίνεται πως η δημοφιλής υπηρεσία είναι ανάμεσα στις κορυφαίες για παράλληλο εισόδημα.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος έπεσε θύμα διάρρηξης

Το μεγάλο χρηματικό ποσό που απέσπασαν οι διαρρήκτες από τη μονοκατοικία του.