Μεταβολική προπόνηση για extra όγκο

Πώς θα γίνεις 'τέρας' σε μισή ώρα, κάνοντας squats, ρουμάνικες άρσεις θανάτου και κωπηλατική.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 15 Ιουνίου 2022

Η μέθοδος GVT (German Volume Training) είναι κάτι παραπάνω από απλώς δημοφιλής ανάμεσα στους προπονητές και τους επαγγελματίες του fitness, όταν στοχεύουν να 'φορτώσουν' σοβαρή μυική μάζα. Αποτελεί μια απλή αν και 'μοχθηρή' τεχνική, που περιστρέφεται γύρω από την εκτέλεση 10 σετ των 10 επαναλήψεων, σε απανωτά σούπερ σετ. Με αυτόν τον τρόπο οι μύες γίνονται ογκώδεις σαν επαγγελματία bodybuilder, αφού 'τηγανίζεται' κάθε τους ίνα. Η μεταβολική προπόνηση για όγκο χρησιμοποιεί την προσέγγιση της GVT γυμνάζοντας τους μύες σου, από κάθε πιθανή και απίθανη γωνία, μέσα σε 30 λεπτά.

Το μαγικό σιρκουί

Η λογική της μεταβολικής προπόνησης για όγκο συνίσταται στο να βάλεις χρονόμετρο για 30 λεπτά και στο 1ο λεπτό του χρόνου που έχεις στη διάθεσή σου να εκτελέσεις 10 μπροστινά squats, στο 2ο 10 ρουμάνικες άρσεις θανάτου και στο 3ο ένα 'σπριντ' στην κωπηλατική μηχανή.

Τα πράγματα φαίνονται απλά, καθώς στην ουσία επαναλαμβάνεις αυτό το σιρκουί για 10 φορές, αλλά πρέπει να δώσεις προσοχή στις λεπτομέρειες κάθε άσκησης, που θα δούμε στη συνέχεια, αν θέλεις να δεις διαφορά.

> Διάβασε ακόμα: Μεταβολική προπόνηση για να κάψεις λίπος

Μπροστινά squats

Μεταβολική προπόνηση για extra όγκο

Τα πόδια σου πρέπει να είναι ανοιχτά στο εύρος των ώμων σου και να έχεις την μπάρα 'ασφαλισμένη' στις κλείδες σου (Α' φάση της άσκησης). Όταν εκτελείς το βαθύ κάθισμα, ο κορμός σου πρέπει να παραμένει ευθύς και οι μηροί σου να είναι παράλληλοι με το έδαφος (Β' φάση της άσκησης).

Ρουμάνικες άρσεις θανάτου με αλτήρες

FITNESS CONCEPT

Στην Α' φάση της άσκησης, τα πόδια σου πρέπει να είναι ανοιχτά στο εύρος των ώμων σου και οι γλουτοί σου σφιγμένοι. Στη συνέχεια, με ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα, σπρώχνεις τους γοφούς σου προς τα πίσω και με αργό ρυθμό χαμηλώνεις τους αλτήρες προς το έδαφος, με τους ώμους τραβηγμένους προς τα πίσω και την πλάτη ίσια.

> Διάβασε ακόμα: Πιο δυνατά πόδια, με αυτές τις απλές ασκήσεις

Κωπηλατική

FITNESS CONCEPT

Εστίασε στη δύναμη της ώθησής σου και στον αργό ρυθμό, στοχεύοντας να καις 1 θερμίδα με κάθε 'κουπιά'.

Από: Esquire UK

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ο ιδανικός αριθμός προπονήσεων ανά μήνα

Πόσες ημέρες τον μήνα πρέπει να γυμνάζεσαι για να δεις αποτέλεσμα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η απίθανη ιστορία του Mr Ray Ban, Leonardo Del Vecchio

Από εργάτης έγινε δισεκατομμυριούχος: Η υπέροχη ιστορία του "Mr Ray Ban" που πέθανε σε ηλικία 87 ετών.

Όλοι μιλούν για το McMurtry Speirling

Το McMurtry Speirling Prototype είναι από χθες το μεγαλύτερο talk of the town στην παγκόσμια αυτοκίνηση και το ρεκόρ στο Goodwood είναι μόνο η αρχή.

Γραφει TopGear

Η σχεδόν κινηματογραφική ζωή του Elon Musk

Τον έδερναν οι συμμαθητές του, ο πατέρας του σκότωσε τρεις ανθρώπους, ο ίδιος έγινε -για κάποιους- ο πιο πλούσιος άνθρωπος πάνω στη Γη.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

5 κλασικές ασκήσεις με kettlebell για το σπίτι

Εύκολοι τρόποι για να γίνει το kettlebell ο πρωταγωνιστής του λειτουργικού bodybuilding.

Γραφει Γιαννης Σπανος

A day in the life | To foldable αξεσουάρ του lifestyle editor είναι αυτό που χρειάζεται κάθε άντρας

Ένας συντάκτης του Esquire γράφει για τα βασικά σημεία του foldable κινητού που πλέον δεν μπορεί να αποχωριστεί ούτε στη δουλειά του.

Γραφει Νικος Παπαηλιου