Kόλπα για να καις θερμίδες χωρίς άσκηση

Το μυστικό είναι να βελτιώσεις μερικές από τις καθημερινές σου συνήθειες με σκοπό να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 07 Ιουλίου 2021

Κάψιμο θερμίδων και μάλιστα χωρίς άσκηση; Είναι κάτι εφικτό; Αν το σώμα σου ήταν ένας υπολογιστής, ο μεταβολισμός θα ήταν το λειτουργικό σου σύστημα. Τι τρως, τι πίνεις, πόσες ώρες κοιμάσαι, όλα λειτουργούν περιστρεφόμενα γύρω από τον ίδιο άξονα, που δεν είναι παρά ένας καλός μεταβολικός ρυθμός, ο οποίος θα σου επιτρέπει να καις διαρκώς θερμίδες όλο το 24ωρο και χωρίς να πρέπει να πας στο γυμναστήριο.

Οι συνήθειες που θα κάνουν το μεταβολισμό σου να δουλεύει στο μάξιμουμ

1. Πίνε περισσότερο τσάι: Γιατί; Επειδή οι κατεχίνες που περιέχει επιταχύνουν τον μεταβολισμό. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Research in Medical Sciences κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα άτομα με διαβήτη που έπιναν τέσσερα φλιτζάνια τσαγιού την ημέρα, έχασαν περισσότερο βάρος και μείωσαν την αρτηριακή τους πίεση.

> Διάβασε ακόμη: Υπάρχει τρικ για να κάψεις γρήγορα το σωματικό σου λίπος;

2. Μη χάνεις πρωινό: Μελέτη του πανεπιστημίου του Bath αναφέρει ότι η λήψη ενός πλούσιου και ισορροπημένου πρωινού που περιέχει τη σωστή αναλογία μακροθρεπτικών συστατικών (σύνθετους υδατάνθρακες, άπαχη πρωτεΐνη και ωφέλιμα λιπαρά οξέα), βοηθά το σώμα να καίει περισσότερους υδατάνθρακες και λίπος κατά τη διάρκεια της ημέρας.

3. Κατανάλωνε πολύ νερό: Πάνω από οκτώ ποτήρια ημερησίως βοηθά το σώμα να επιτυγχάνει ταχύτερη διάσπαση του λίπους και επιπλέον, δεν αφήνει τον οργανισμό σου αφυδατωμένο, λέει μια έρευνα που δημοσιεύει η επιστημονική επιθεώρηση Frontiers in Nutrition.

Kόλπα για να καις θερμίδες χωρίς άσκηση

4. Εμπλούτισε τα γεύματά σου με μπαχαρικά: Έχουν την ιδιότητα να αυξάνουν την οξείδωση του λίπους, να συρρικνώνουν τους λιπώδεις ιστούς και να ενθαρρύνουν το σώμα να καίει περισσότερες θερμίδες. Πασπάλιζε με κανέλα και πιπέρι καγιέν τα πιάτα σου και θα το δεις να συμβαίνει.

5. Φάε καλά το μεσημέρι και πολύ λιγότερο το βράδυ: Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στην περιοδική επιστημονική έκδοση PLOS One, όσοι κατανάλωναν περισσότερες θερμίδες στο δείπνο παρά στο μεσημεριανό γεύμα, είχαν διπλάσιες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι.

> Διάβασε ακόμη: Μετά το HIIT, έρχεται το HIFT

6. Προτίμησε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα με λίγες ποσότητες τροφών: Αρκεί οι τροφές να μην περιέχουν κορεσμένα λιπαρά. Αυτό το αποτελεσματικό τέχνασμα, βοηθά να χαλιναγωγείς την όρεξή σου έχοντας διαρκώς το στομάχι σου διαρκώς μισογεμάτο.

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

7. Περιόρισε το αλάτι: Δημιουργεί κατακράτηση υγρών, γεγονός που δεν αφήνει το μεταβολισμό να δουλέψει σε υψηλές ταχύτητες. Προτίμησε να νοστιμίσεις τα γεύματα και τα ροφήματά σου με καρυκεύματα, πικάντικα βότανα και χυμό λεμονιού.

8. Θωράκισε τα οστά σου: Μια μελέτη που διεξήχθη από Καναδούς επιστήμονες διαπίστωσε ότι τα άτομα με υψηλότερη οστική πυκνότητα μεταβολίζουν τη ζάχαρη και το λίπος ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά. Πώς μεταφράζεται αυτό στο πιάτο σου; Κατανάλωνε πολλά μπρόκολα, κρεμμύδια, σολομό και ελαιόλαδο.

> Διάβασε ακόμη: Μία μέρα στη θάλασσα για να γίνεις καλύτερος

9. Πέσε για ύπνο νωρίς: Υιοθετώντας μια ρουτίνα βραδινού ύπνου που ξεκινά από τις 11 μ.μ. και διαρκεί έως τις 7 με 8 π.μ., ο μεταβολισμός αυξάνεται μέσα σε διάστημα μόλις μιας εβδομάδας, σύμφωνα με έρευνα από το πανεπιστήμιο Northwestern του Ιλινόι.  

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

10. Και, πριν πέσεις για ύπνο, απενεργοποίησε το τηλέφωνο: Η ίδια μελέτη αναφέρει ότι οι αιφνίδιες διακοπές του νυχτερινού ύπνου, αυξάνουν την παραγωγή γκρελίνης (της ορμόνης που επηρεάζει την όρεξη και τις ενεργειακές ανάγκες) και μειώνουν την λεπτίνη (την ορμόνη που έχει σχετιστεί με τη ρύθμιση της όρεξης και του μεταβολισμού).

> Διάβασε ακόμη: Η 15λεπτη προπόνηση με kettlebell που θα αλλάξει το κορμί σου

 

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η άγρια, στην κυριολεξία, παιδική ηλικία της Melanie Grifith

Μεγάλωσε ανάμεσα σε λιοντάρια, τίγρεις και ελέφαντες.

Το φαινόμενο των People Pleasers

Πώς να φροντίσεις τη ψυχική σου υγεία αν είσαι άνθρωπος που θέλει συνεχώς να ικανοποιεί τους άλλους.

Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί σε μία πισίνα

Πώς η σιχαμερή αν και διαδεδομένη πρακτική του ουρείν εντός της πισίνας βλάπτει την υγεία όλων μας.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Πώς και πόσο μεγαλώνει ο μισθός του Γιάννη Αντετοκούνμπο

Πόσα επιπλέον χρήματα μπορεί να κερδίζει, μετά τον τίτλο του ΝΒΑ.

Πρωινές ασκήσεις που χαρίζουν ενέργεια όλη την ημέρα

Πέντε προγράμματα πρωινής προπόνησης για να είσαι όλη μέρα τούρμπο.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Χωριό στη Σικελία βγάζει στο σφυρί 20 σπίτια με €2

Η τιμή τους ισοδυναμεί δηλαδή περίπου με αυτήν ενός καφέ.