3 ασκήσεις με αλτήρες για καλογυμνασμένα χέρια

Ένα τεστ δύναμης και αντοχής 330 επαναλήψεων.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 23 Απριλίου 2020

Όσο διαρκεί η καραντίνα και το γυμναστήριο μοιάζει με μακρινή και ξεχασμένη ιδία, μπορείς να γνωριστείς με μία πολύ απαιτητική κυρία που ακούει στο όνομα Linda. Ποια είναι τώρα αυτή; "Η Linda είναι μία από τις πιο σπάνιες WODs (σ.σ: Work Out of the Day) του Crossfit" αναφέρει χαρακτηριστικά, ο Andrew Tracey, επαγγελματίας fitness editor, για να συνεχίσει: "Όλο το WOD επικεντρώνεται στο πάνω μέρος του σώματος, με αποτέλεσμα να κερδίζεις πάρα πολύ όγκο".

Οι πολλές επαναλήψεις σε συνδυασμό με την ποικιλία των κινήσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσεις πάρα πολλά με αλτήρες λίγων κιλών. Οι μυς των χεριών σου θα νιώσουν το "κάψιμο".

Το πρόγραμμα

"Ξεκίνα με 20 επαναλήψεις σε κάθε άσκηση, μετά κατέβα στις 18, ύστερα στις 16, κατεβάζοντας τον αριθμό των επαναλήψεων κατά 2 σε κάθε γύρο, μέχρι να φτάσεις στις 2" συμβουλεύει ο Andrew Tracey. "Προσπάθησε να ξεκουραστείς όσο λιγότερο γίνεται. Οι 330 συνολικά επαναλήψεις είναι ένα τεστ δύναμης και αντοχής για τα χέρια σου".

Πιέσεις με αλτήρες (Dumbbell Presses)

3 ασκήσεις με αλτήρες για καλογυμνασμένα χέρια

Επαναλήψεις: 20, 18, 16, 14... | Ξεκούραση:  Όσο λιγότερο γίνεται

Επολέ-ζετέ με αλτήρες (Dumbbell Hang Power Clean)

Επολέ ζετέ

Επαναλήψεις: 20, 18, 16, 14... | Ξεκούραση:  Όσο λιγότερο γίνεται

Άρσεις θανάτου με αλτήρες (Dumbbell Deadlifts)

Άρσεις θανάτου

Επαναλήψεις: 20, 18, 16, 14... | Ξεκούραση:  Όσο λιγότερο γίνεται

Από: Esquire UK

Δείτε πρώτοι τις ειδήσεις του Esquire.com.gr στο Google News.


φωτογραφίες © Getty Images 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Home training: Πρόγραμμα για γυμνασμένο στέρνο

Μέχρι να πας ξανά στο γυμναστήριο, είμαστε εδώ για σένα.

Η ανθρώπινη επαφή στην εποχή της μετακανονικότητας

"Θα ζήσουμε μια περίοδο που το άγγιγμα θα είναι ενοχοποιημένο, μια εποχή που θα φοβόμαστε να έρθουμε κοντά με τους ανθρώπους", αναφέρει ο καθηγητής Ψυχολογίας Α. Σταλίκας.