1 εκατ. ευρώ για τη Louis Vuitton Speedy τσάντα δια χειρός Pharrell Williams

Λίγο σκόντο μωρέ Pharrell...

Πριν από περίπου 9 μήνες, ο Pharrell Williams ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του ανδρικού τμήματος, του οίκου Louis Vuitton. Αν θυμάσαι, η είδηση αυτή είχε προκαλέσει έναν τεράστιο χαμό στον κόσμο της μόδας, και η αλήθεια είναι πως το hype γύρω από το όνομά του, δεν ήταν (καθόλου) αδικαιολόγητο, αν κρίνουμε από την πρώτη του συλλογή. Αποκορύφωμα αυτής; Μα φυσικά, η Speedy τσάντα.

Πιστή στο "exclusive" ύφος του οίκου, η κίτρινη Speedy τσάντα είναι ένα πραγματικό σύμβολο πολυτέλειας. Γεννήθηκε τη δεκαετία του 1930 με την ονομασία Express, ως μια μικρότερη έκδοση της ταξιδιωτικής τσάντας Keepall προκειμένου να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες των γυναικών της εποχής, για μία εύχρηστη και πρακτική τσάντα.

Έκτοτε, αναβιώνει συνεχώς σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα και, αναμφίβολα, ένα τόσο εμβληματικό κομμάτι για τον οίκο δε θα μπορούσε να λείπει από το ντεμπούτο του Williams. Κάπως έτσι, η Speedy επαναπροσδιορίστηκε σε μια τόσο αποκλειστική έκδοση που είναι πρακτικά αδύνατο να την αποκτήσεις αν δεν έχεις πολλά μηδενικά στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Στην 40η έκδοσή της, ονομάστηκε Millionaire Speedy και ο λόγος είναι, ακριβώς, αυτός που φαντάζεσαι: αν δεν έχεις τουλάχιστον ένα εκατομμύριο ευρώ, τότε αυτή η τσάντα είναι απρόσιτη.

1 εκατ. ευρώ για τη Louis Vuitton Speedy τσάντα δια χειρός Pharrell WilliamsPeter White/Getty Images

Η Millionaire Speedy αντικαθιστά τον περίφημο αδιάβροχο καμβά του αρχικού σχεδίου με δέρμα. Επιπλέον, στην πιο ιδιαίτερη εκδοχή της είναι καλυμμένη με δέρμα κροκόδειλου και η πλαϊνή κλειδαριά είναι διακοσμημένη με διαμάντια.

LeBron James, Tyler The Creator και PJ Tucker έχουν, ήδη, φορέσει αυτή την τσάντα, αποδεικνύοντάς μας (για ακόμη μία φορά) πως το χρήμα δεν το λογαριάζουν, όταν πρόκειται για στυλ.

Tyler The CreatorSTEFANO RELLANDINI/AFP via Getty Images

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.