Τα θρυλικά Dunks της Nike γίνονται παγκόσμιο trend

Τα κλασικά sneakers της αμερικανικής εταιρείας κατακτούν και πάλι τον πλανήτη.

Γράφει: Μπάμπης Δούκας 15 Φεβρουαρίου 2021

Τα Dunk της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι αθλητικών παπουτσιών που έχει κάτι από τα Air Jordan 1 (αλλά και τα Air Force 1) και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από το παρκέ στο δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk.

Τα θρυλικά Dunks της Nike γίνονται παγκόσμιο trendNike

Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Χάρη σε συνεργασίες με άλλα τεράστια brands και σημαντικούς καλλιτέχνες (από Off-White, Travis Scott μέχρι Virgil Abloh και Ben & Jerry’s), τα Dunks αναρριχήθηκαν και πάλι στην κορυφή: Το κλασικό παπούτσι της Nike που υπό νορμάλ συνθήκες πωλείται γύρω στα €90, έχει μετατραπεί σε hot εμπόρευμα για ιστότοπους όπως το StockX, προκαλώντας στους υποψήφιους αγοραστές ακόμη και public meltdowns στα social media σε περίπτωση που μία αγορά δεν πηγαίνει όπως τα είχαν υπολογίσει.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @virgilabloh

Τα Dunks κυκλοφορούν πια σε χιλιάδες παραλλαγές και χρωματισμούς, με μερικά ζευγάρια εξ΄ αυτών να κοστίζουν περιουσίες.

Η ιστορία

Η χρονιά είναι 1985, το The Goonies έχει μόλις βγει στους κινηματογράφους και ο 21χρονος Michael Jordan έχει μόλις πραγματοποιήσει μία breakout rookie season με τους Chicago Bulls, φορώντας τα Nike Air Jordan 1.

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE DUNKS 2Nike

Η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών θέλει να επενδύσει πάνω στην επιτυχία της και κάνει κάτι σχετικά απλό: Κρατά το template και δημιουργεί ένα μπασκετικό παπούτσι με λεπτή σόλα στα χρώματα των 12 πιο δημοφιλών κολεγίων των ΗΠΑ.

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE DUNKS 3Nike

To focus που γίνεται στο marketing περιλαμβάνει μπασκετομπολίστες που βρίσκονται ήδη στο ΝΒΑ αλλά και wannabe αθλητές. Το κόλπο πιάνει και τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.