Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Το brand του καλλιτεχνικού διευθυντή του Louis Vuitton, Off-White, ανανέωσε τα Dunk Low στην ίσως καλύτερη συνεργασία της χρονιάς στον χώρο των sneakers.

Τα Dunk shoes της Nike κατέχουν μία ξεχωριστή θέση στην κουλτούρα των sneakers. Πρόκειται για ένα ζευγάρι sneakers που έχει κάτι από τα Air Jordan 1, αλλά και τα Air Force 1 και ξεκίνησε ως μπασκετικό υπόδημα, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κολεγιακών πρωταθλημάτων. Στα τέλη του 1990 όμως πέρασε από την ρακέτα στον δρόμο, φορέθηκε κατά κόρον από τους skaters και μετονομάστηκε σε SB Dunk. Σήμερα, θεωρείται ένα μοντέλο σήμα κατατεθέν του skateboarding, χάρη στην παχιά σόλα και τη γλώσσα με επένδυση που προσθέτει ένα στρώμα απαλής άνεσης στο επάνω μέρος των ποδιών.

Αν και μέσα στα χρόνια έχει αναβιώσει και ανανεωθεί αρκετές φορές μέσω συνεργασιών του sports brand κυρίως με streetwear εταιρείες, όπως η Stussy, φαίνεται ότι ο τελευταίος επανασχεδιασμός του θα γράψει ιστορία στον χώρο των sneakers. Η Nike συνεργάστηκε με τον Virgil Abloh, τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Louis Vuitton, ο οποίος μέσα από το προσωπικό του brand, το Off-White παρέδωσε το Off-White x Nike Dunk Low σε τρεις διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.

Ο Virgil Abloh μεταμορφώνει τα θρυλικά Dunk Low της Nike

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Off-White x Nike Dunk Low ΣΝΙΚΕΡΣ

Κοινό χαρακτηριστικό στοιχείο και των τριών σχεδίων είναι το κόκκινο κορδόνι που θυμίζει εκείνο των snowboard boots.

Η συλλογή Off-White x Nike Dunk Low αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Αμερική στις 20 Δεκεμβρίου. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό πότε θα έρθει στα μέρη μας.

Από: Esquire SG

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.