Χάνοντας την κοιλιά, μια και για πάντα

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ξεφορτωθείς το λίπος από το πιο εμφανές σημείο συγκέντρωσής του.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 16 Μαρτίου 2022

Όλοι έχουμε θέματα που μας απασχολούν με το σώμα μας και τον τρόπο με τον οποίο γυμναζόμαστε, ειδικά αυτή την περίοδο που τα γυμναστήρια παραμένουν κλειστά και πρέπει να αναζητήσουμε διαφορετικές μεθόδους προπόνησης αλλά και καύσης του λίπους, ειδικότερα εκείνου που συγκεντρώνεται στην κοιλιά. Αν δεν έχεις τέτοια θέματα, τότε μπράβο σου. Όχι, μπράβο σου. 

Για όλους τους υπόλοιπους, υπάρχουν κάποια πολύ συγκεκριμένα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να επιτευχθεί ο επιθυμητός στόχος που δεν είναι άλλος από το ελαχιστοποιηθεί η κοιλιά. Υπάρχουν λοιπόν κάποια πραγματάκια που καλό θα ήταν να άλλαζες.

Το lifestyle

Κάθε φορά που θέλουμε να χάσουμε βάρος ή να βελτιώσουμε τη μυϊκή κατάσταση, επικεντρωνόμαστε κατά κύριο λόγο σε δύο βασικά πράγματα: Τι τρώμε και πώς γυμναζόμαστε. Καμιά φορά όμως, υπάρχουν και άλλα υποκείμενα ζητήματα τρόπου ζωής που λειτουργούν με υπονομευτικό τρόπο, εμποδίζοντας την πρόοδο και χωρίς καν να τα συνειδητοποιήσουμε.

Η έλλειψη ύπνου

Χάνοντας την κοιλιά, μια και για πάντα

Η έλλειψη ύπνου είναι πιθανώς το μεγαλύτερο άγχος που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι καθημερινά αλλά και ένας βασικός απορρυθμιστικός παράγοντας. Πολλές μελέτες έχουν καταλήξει στο ότι η έλλειψη ύπνου σχετίζεται έντονα με την αύξηση του κοιλιακού λίπους σε άτομα κάτω των 40 ετών. Οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από πέντε ώρες τη νύχτα παρουσιάζουν αύξηση κατά 32%  στο σπλαχνικό λίπος, έναντι μόνο 13% των ατόμων που μένουν στο κρεβάτι για τουλάχιστον επτά ώρες κάθε βράδυ.

Η δίαιτα

Η απώλεια βάρους και λίπους συμβαίνει ως αποτέλεσμα της καύσης περισσότερων θερμίδων από ό, τι καταναλώνεις. Οι διεργασίες αναγκάζουν το σώμα να στραφεί στα αποθέματα λίπους για ενέργεια, αντί για αυτό που βάζεις κάθε φορά στο στόμα σου.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ 3

Κατά κανόνα, θα χρειαστεί να κάψεις 7.000 θερμίδες για να μετατοπίσεις 1 κιλό λίπους. Γι 'αυτό υπάρχει αλήθεια και εκείνο το παλιό ρητό που υποστηρίζει πως δεν μπορείς να εκπαιδεύσεις τις κακές διατροφικές συνήθειες.

Τα πιο απλά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις είναι να μειώσεις το αλκοόλ, τα τηγανητά, τη ζάχαρη και να βάλεις περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σου. Μαζί με όλα αυτά και πίνοντας αρκετό νερό, θα βοηθήσεις τις αλλαγές στο μεταβολισμό σου, οι οποίες θα λειτουργήσουν καταλυτικά στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Η άσκηση

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ 1

Φυσικά, όλα τα παραπάνω συμπληρώνονται ιδανικά με την κατάλληλη προπόνηση, η οποία δεν χρειάζεται να είναι επίπονη. Μπορείς να πάρεις ιδέες εδώ, εδώ, εδώ και εδώ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Στις Σπέτσες με τη Belvedere και τον Γιώργο Καράβα

Όλα όσα ζήσαμε στο Spetses Classic Yacht Regatta μαζί με το διεθνούς φήμης μοντέλο και την super premium βότκα.

Ο David Bowie για δεύτερη φορά Barbie

Η νέα κούκλα αποτίει φόρο τιμής στα 50 χρόνια του άλμπουμ Hunky Dory.

Από το Walkman ξεκίνησαν όλα

43 χρόνια ακριβώς μετά το πρώτο Walkman, η ιδέα της δημιουργίας του παραμένει επίκαιρη.

Γραφει Νικος Παπαηλιου

Ο Elvis Presley και η αδυναμία του σε ένα συγκεκριμένο καλλιτέχνη

Κι όλα ξεκίνησαν από τη συνάντησή τους το 1965.

Όσα γνωρίζουμε για τον Αmir El Masry, τον Μοhamed Al Fayed στο επόμενο Crown

Τον κομβικό ρόλο στη ζωή και στον θάνατο της πριγκίπισσας Diana θα παίξει ο ανερχόμενος ηθοποιός.