Πώς θα χάσεις βάρος με τη μέθοδο 12-3-30 που κάνει θραύση στο TikTok

Το περπάτημα μπορεί να είναι πολύ πιο αποδοτικό από ό,τι νομίζεις.

Γράφει: Νίκη Κοντομηνά 29 Μαρτίου 2021

Έχεις ήδη ακούσει ένα σωρό φορές (και δη στα social media, όπως το TikTok) πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις αν θέλεις να χάσεις βάρος, είναι να εντάξεις το περπάτημα στην καθημερινότητά σου. Διευκρίνιση: Δε μιλάμε για τρέξιμο ή jogging, απλά να βγεις για περπάτημα. Ωστόσο, ίσως να μην έχεις χρόνο για μία μεγάλη βόλτα ώστε να είναι αποτελεσματική ή πολύ απλά να μη μπορείς να βγεις από το σπίτι λόγω πανδημίας. Τα ακούμε όλα αυτά και ξέρουμε επίσης πως ενδέχεται να μη σου ακούγεται καθόλου πειστικό ως μέθοδος απώλειας κιλών. 

Εντούτοις, δε χρειάζεται οι βόλτες σου να είναι καθημερινές και να έχουν μεγάλη διάρκεια. Αν έχεις διάδρομο στο σπίτι, μπορείς να περπατήσεις ένα μισάωρο και να δεις διαφορά ακόμη κι έτσι. 

Η μέθοδος 12-3-30 στο TikTok

Αυτοί οι 3 αριθμοί θα αλλάξουν εντελώς την ένδειξη της μεζούρας σου. Αλλά ας αρχίσουμε από τα βασικά: Έχεις μπει ποτέ στη διαδικασία να χρησιμοποιήσεις τα διαφορετικά επίπεδα κλίσης στο διάδρομό σου; Οι περισσότεροι εστιάζουν στην αναλογία ταχύτητας και χρόνου, αλλά πίστεψέ μας, η κλίση είναι το κλειδί στο πρόβλημά σου. 

> Διάβασε ακόμη: Η ρουτίνα για θώρακα σαν του Arnold Schwarzenegger

Η εν λόγω μέθοδος έγινε viral πέρυσι στο YouTube και τώρα εξαπλώθηκε και στο TikTok. Η αμερικανίδα ηθοποιός Lauren Giraldo τη χρησιμοποιεί για καύση λίπους και τόνωση και είναι τόσο εύκολη όσο απλό είναι να θέσεις σε λειτουργία το διάδρομό σου και να προγραμματίσεις αυτούς τους τρεις αριθμούς. 

12 - το ποσοστό της κλίσης (αν δε φτάνει ως το 12, επίλεξε το μεγαλύτερο αριθμό. 

3 - ταχύτητα που στην προκειμένη περίπτωση είναι μετρήσιμη σε μίλια, οπότε υπολόγισε 4-5 για εμάς στην Ελλάδα. Στο ξεκίνημά σου, το 3 είναι ωραιότατο και μπορείς να ανεβάσεις ρυθμούς στην πορεία.

30 - ο συνολικός χρόνος της άσκησης. Προγραμμάτισε το χρονόμετρο στα 30 λεπτά και άρχισε την αντίστροφη μέτρηση.

Πραγματοποιώντας την παραπάνω προπόνηση 5 φορές την εβδομάδα, θα δεις θεαματικά αποτελέσματα, όπως επιβεβαιώνουν τουλάχιστον χιλιάδες άνθρωποι εκεί έξω που έχουν δημοσιεύσει την πρόοδό τους στα κοινωνικά δίκτυα. 

Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα

- Το πιο σημαντικό πράγμα που δεν πρέπει σε καμία μα καμία περίπτωση να ξεχνάς προτού βάλεις τα δυνατά σου είναι να κάνεις ένα ικανοποιητικό ζέσταμα στην αρχή και "περιποιημένες" διατάσεις στο τέλος. Το ότι συνήθως δεν το βλέπεις να συμβαίνει στα βίντεο που παρακολουθείς στο YouTube, Instagram και στο TikTok δε σημαίνει ότι α. δεν το κάνουν οι γυμναστές β. δεν είναι επικίνδυνο να τραυματιστείς και άρα να περάσει περισσότερο χρονικό διάστημα μέχρι να δεις πραγματική αλλαγή πάνω σου. 

- Κατά τη διάρκεια της άσκησης, πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος, να σφίγγεις τον κορμό σου και να κουνάς τα χέρια σου σε γωνία 90 μοιρών ώστε να βρίσκεται σε κίνηση ολόκληρο το σώμα. 

> Διάβασε ακόμη: Πώς θα ξεκινήσεις προπόνηση με βάρη

- Αν δεν είσαι σε φόρμα, μη μπεις κατευθείαν στα βαθιά, όσο κι αν ανυπομονείς. Προτίμησε μικρότερη ταχύτητα αρχικά και μπορείς να επιταχύνεις σταδιακά προκειμένου να μη συνηθίσει το σώμα σου (και άρα να μην επηρεαστεί το αποτέλεσμα της άσκησης). 

- Όποιο κι αν είναι το επίπεδό σου στη γυμναστική, μπορείς να εναλλάσσεις το ρυθμό σε αργό-γρήγορο για να ενισχυθεί η καύση λίπους και η απώλεια κιλών. Το διαλειμματικό περπάτημα είναι μία ωραιότατη πρόταση είτε βρίσκεσαι στο διάδρομο στο σπίτι είτε κάπου έξω. Προφανώς, στο επίπεδο 6 θα δεις επιπρόσθετη βελτίωση, όμως δεν το συστήνουμε να το δοκιμάσεις με κλίση για την αποφυγή τραυματισμών. 

 


Διάβασε ακόμη για το πώς θα κάνεις πιο διασκεδαστικό το τρέξιμο και πώς θα χάσεις την κοιλιά, μία και για πάντα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Τεκίλα με υπογραφή Eva Longoria

Η παραδοσιακή τεκίλα Casa del Sol φέρει την υπογραφή της διάσημης ηθοποιού.

5 αλήθειες για τις βιταμίνες που παίρνουμε καθημερινά

Δεν είναι µαγικά χάπια και δεν ακυρώνουν τις κακές συνήθειες.

Φθινόπωρο, η καλύτερη εποχή για σεξ λένε οι έρευνες

Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες για τη σεξουαλική ζωή αυτή την εποχή του χρόνου.

Η παράλογη ιστορία του πιο μεγάλου ελικοπτέρου που πέταξε ποτέ

Το masterpiece της Σοβιετικής αεροναυπηγικής που εξελίχθηκε σε ένα τεράστιο φιάσκο.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Larger than life εξομολογήσεις από τον Hugh Hefner

Ακριβώς 4 χρόνια από τον θάνατό του, οι αλήθειες του ανθρώπου που επινόησε το αντρικό lifestyle του 2ου μισού του 20ου αιώνα, όπως τις αφηγήθηκε στο αμερικανικό Esquire.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Τρέξιμο, μακράν το πιο υγιεινό φάρμακο

Η επιστημονική μελέτη αναλύει τους τρόπους με τους οποίους το καθημερινό τρέξιμο ευεργετεί τη γενική υγεία σου.

Γραφει Γιαννης Σπανος