Το TikTok είναι δίχως αμφιβολία ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα social media networks που υπάρχουν. Η ταχεία άνοδος της δημοτικότητας δεν περνά απαρατήρητη από αθλητικές ομάδες και προσωπικότητες, πολλοί εκ των οποίων το χρησιμοποιούν τόσο για μία περαιτέρω επαφή με το κοινό τους αλλά και ως πλατφόρμα επιπλέον εσόδων.
Το GolfSupport.com ανέλυσε δεδομένα και στοιχεία από το marketing analytics tool igFace προκειμένου να καταλήξει στο πόσα μπορεί να βγάζουν από το εν λόγω social medium οι πιο δημοφιλείς αθλητές του πλανήτη μέσω sponsored posts. Τον τίτλο του βασιλιά του TikTok έχει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος δυνητικά θα μπορούσε να βγάζει €117.310/post, έχοντας 1,8 εκατ. followers. Τον ακολουθούν ο Βρετανός πυγμάχος Amir Khan (€103.043/ post) και ο Κολομβιανός ποδοσφαιριστής James Rodriquez (€102.701).
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν ο αθλητής του αμερικανικού ποδοσφαίρου JuJu Smith-Schuster και οι ποδοσφαιριστές Sergio Ramos, Vinicius Junior, Robert Lewandowski, Alphonso Davies, Neymar και Héctor Herrera, με τις πιθανές αποδοχές τους να κυμαίνονται μεταξύ €29.790/post μέχρι και €99.392/post. Στο κομμάτι των συλλόγων εκτιμάται πως οι Houston Rockets μπορούν να βρεθούν στην κορυφή των προτιμήσεων και των εσόδων μέσω του TikTok (€116.788/post), με τους Dallas Mavericks (€106.285) και την Μπαρτσελόνα (€105.894) να υπολείπονται.
Η υπόλοιπη πρώτη δεκάδα των clubs περιλαμβάνει τις Ατλέτικο Μαδρίτης (ποδόσφαιρο -€103.498), Παρί Σεν Ζερμέν (ποδόσφαιρο - €103.140), Kansas City Chiefs (αμερικανικό ποδόσφαιρο - €101.200), Τότεναμ (ποδόσφαιρο - €96.717), Μίλαν (ποδόσφαιρο - €93.639), Μπορούσια Ντόρτμουντ (ποδόσφαιρο -€93.298) και Μάντσεστερ Σίτι (ποδόσφαιρο - €91.701).
Ο μέσος όρος των πιθανών κερδών υπολογίζεται μετά από μία φόρμουλα που περιλαμβάνει ένα συνδυασμό μεταβλητών όπως ο αριθμός των followers, των likes ανά βίντεο και τα συνολικά σχόλια που λαμβάνει κάθε post.