Έτσι καίει ο Hugh Jackman περισσότερες θερμίδες

Η κωπηλατική μηχανή είναι αληθινός "δολοφόνος" θερμίδων και λίπους. Και ο ηθοποιός το γνωρίζει πολύ καλά.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 10 Οκτωβρίου 2019

Την εποχή που ο Hugh Jackman έπαιζε τον Wolverine, ήταν κάτι παραπάνω από προφανές ότι δούλευε πυρετωδώς στο γυμναστήριο με κυριότερη αγωνία του την απόκτηση μεγαλύτερης μυϊκής μάζας - κάτι που θα τον βοηθούσε να μπει στο πετσί του ρόλου. Πάντως, από τότε που τελείωσε εκείνο το στάδιο της επαγγελματικής του καριέρας, ο Jackman δεν σταμάτησε τις προπονήσεις. Απλά τις έκανε πιο απλές και λιγότερο επίπονες, αφού μοναδικός του στόχος τώρα πια είναι να διατηρεί τη μυϊκή του μάζα, να παραμένει σε φόρμα, να προστατεύει τις αρθρώσεις του (είναι πια 50 ετών) και να μην του περισσεύει λίπος στο σώμα. Πώς το πετυχαίνει; Πάνω σε μια κωπηλατική μηχανή. 

"Η κωπηλατική είναι μία από τις μηχανές εκγύμνασης μέσω της οποίας κάθε προπόνηση μετατρέπει το σώμα σε φούρνο καύσης θερμίδων, σε χρόνο που δεν ξεπερνά τα δυο ...τραγούδια", γράφει ο Jackman στο λογαριασμό του στο Instagram. Και είναι αλήθεια. Η κωπηλατική έχει πολλές δυνατότητες για την τόνωση του συνόλου του μυϊκού συστήματος, ταυτόχρονα με υψηλά επίπεδα καρδιοαναπνευστικής αντοχής. Γι’ αυτό ακόμη και με μια απλή ρουτίνα 10 λεπτών, μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες από ό,τι στο διάδρομο, για παράδειγμα.

Το πιο σημαντικό όφελος είναι ο μεγάλος αριθμός ενεργοποίησης μυϊκών ομάδων στο σώμα, με τις έρευνες να έχουν δείξει ότι εκτός από τη μεγάλη μυϊκή ενεργοποίηση (τουλάχιστον το 75% του σώματος σε κάθε επανάληψη) υπάρχει κάτι ακόμη πιο σημαντικό: είναι μια άσκηση χαμηλής επιβάρυνσης χωρίς κραδασμούς, άρα ασφαλής σε πιθανούς τραυματισμούς. Αυτό σημαίνει πως από όλα τα αερόβια μηχανήματα που θα βρεις σε ένα γυμναστήριο, η κωπηλατική είναι το πιο ολοκληρωμένο, με αποτέλεσμα τη μέγιστη θερμιδική κατανάλωση ανά λεπτό.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hugh Jackman (@thehughjackman) on

O ίδιος ο Jackman τονίζει ότι είναι μια από τις μηχανές άσκησης που χρησιμοποιεί περισσότερο, ιδίως τις μέρες που δεν του περισσεύει χρόνος για μια ολοκληρωμένη προπόνηση. Έχουμε επίσης δει στο λογαριασμό του στο Instagram ότι όποτε ο ηθοποιός μπαίνει στο γυμναστήριο για ένα full-time workout, συνδυάζει ένα 10λεπτο κωπηλατικής πριν και ένα 10λεπτο μετά από μια πλήρη συνεδρία με βάρη. Αναμφισβήτητα, πρόκειται για το κόλπο που του επιτρέπει να έχει τέτοιο σώμα στα 50 του.

Από: Esquire ES


φωτογραφία © Getty Images

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ