Θα βλέπουμε Netflix με 4 ευρώ το μήνα;

Η δημοφιλής πλατφόρμα δοκιμάζει στις ασιατικές χώρες (για αρχή) συνδρομητικό πρόγραμμα για mobile συσκευές, με κόστος περίπου τα 4 ευρώ το μήνα.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 16 Νοεμβρίου 2018

Παρά την αναμφισβήτητη επιτυχία του, το Netflix έχει να αντιμετωπίσει ένα σημαντικό πρόβλημα: από τους 137 εκατομμύρια συνδρομητές του, οι 79 βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι περίπου 30 στην Ευρώπη. Στον υπόλοιπο κόσμο, η διάχυση περιεχομένου της δημοφιλούς αμερικάνικης πλατφόρμας παραμένει σποραδική.

Προκειμένου λοιπόν να βρεθεί μία λύση το συντομότερο δυνατόν, ώστε να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο και να επεκταθεί στην ασιατική αγορά, το Netflix αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ειδικό mobile πακέτο (smartphones και tablets) στο μισό κόστος. Σύμφωνα με το μαλαισιανό περιοδικό Star Online, η τιμή του πακέτου θα ανέρχεται σε μια τιμή (μετά την μετατροπή νομίσματος) κάπου στα 4 ευρώ, δηλαδή στο ήμισυ της συνδρομής στη Μαλαισία, όπου δοκιμάζεται πιλοτικά το πρόγραμμα, όπως επίσης και σε άλλες ασιατικές χώρες (δεν έχουν διευκρινιστεί από το Netflix ποιες είναι αυτές). Στο δημοσίευμα του περιοδικού αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι "πρόκειται για μία φρόνιμη κίνηση από μέρους της εταιρείας, κυρίως επειδή στις ασιατικές χώρες τα smartphones είναι συχνά η μόνη τεχνολογική συσκευή που έχουν οι οικογένειες".

Στόχος του δικτύου είναι επίσης να επιβάλλει την κυριαρχία του στην ασιατική αγορά

Στόχος του δικτύου είναι επίσης να επιβάλλει την κυριαρχία του στην ασιατική αγορά και να μην αφήσει τους ανταγωνιστές του να "πάρουν κεφάλι". Για παράδειγμα, στην Ινδία η δημοφιλία της πλατφόρμας Hotstar αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, ενώ η iFlix -υποστηρίζεται από το βρετανικό κανάλι Sky- είναι ήδη ευρέως διαδεδομένη σε 28 χώρες, ενώ άλλες δευτερεύουσες υπηρεσίες, όπως η HOOQ (με έδρα τη Σιγκαπούρη) και η Viu (που ιδρύθηκε στο Χονγκ Κονγκ), έχουν ορίσει τη συνδρομή τους στην άκρως θελκτική τιμή των 3 δολαρίων το μήνα.

Επιπλέον, η στρατηγική του Netflix για το οικονομικό mobile πακέτο συνοδεύεται από την πρόθεσή του να "ανοίξει" το περιεχόμενό του και να προσφέρει όλο και περισσότερες σειρές και ταινίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τη ζήτηση των αγορών σε Ασία και Ινδία. Για του λόγου το αληθές, μόνο για το μήνα Νοέμβριο, η εταιρεία αποκάλυψε τον κατάλογο 8 νέων ταινιών και τηλεοπτικών σειρών που παράγονται ειδικά για την Ινδία, αποδεικνύοντας σε πόσο μεγάλο βαθμό έχει επιστήσει την προσοχή της στο έθνος των 1,4 δισεκατομμυρίων κατοίκων.

Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό αν η συγκεκριμένη συνδρομή θα γίνει διαθέσιμη και στον υπόλοιπο κόσμο. Το σίγουρο πάντως είναι ότι το Netflix, αφού κατέκτησε την Δύση, φαίνεται να θέλει, αλλά και να μπορεί να εισχωρήσει στην Ανατολή. Παραμένει να δούμε αν ο έντονος τοπικός ανταγωνισμός θα το επιστρέψει.

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Μουσική

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Το φινάλε του Parts Unknown και το γοητευτικά σκοτεινό παρελθόν του Anthony Bourdain

Ναρκωτικά, τέχνη και πανκ στο Lower East Side, αλλά και όλα όσα καθόρισαν τον σπουδαιότερο ταξιδευτή των καιρών μας.

Η νέα ταινία των Coen και η μπαρουτοκαπνισμένη επιστροφή του γουέστερν

Το The Ballad of Buster Scruggs ξεκίνησε να προβάλλεται στο Netflix και το Χόλιγουντ επαναλανσάρει σε μικρή και μεγάλη οθόνη το είδος που το ίδιο "γέννησε".