Business class μαθήματα ζωής από τον Ιωάννη Αϊβαλιώτη

Ο διευθυντής πωλήσεων του Travelotopos Ltd μιλά στο Esquire για όλα οσα του έμαθε το επιχειρείν.

Γράφει: Esquire Editors 10 Ιανουαρίου 2020

Κατάγομαι από τη Νάξο, από ένα χωριό 20 κατοίκων και από εκεί ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με τον τουρισμό. Ήθελα να δημιουργήσω λύσεις για τον τόπο μου και τις επιχειρήσεις μας.

"Μη φοβάσαι πώς θα περάσεις τη γέφυρα μέχρι να φτάσεις μπροστά στη γέφυρα". Αυτή είναι η συμβουλή που μου δόθηκε από τον ιδρυτή της Travelotopos και την κρατάω σαν φυλαχτό σε όλα μου τα βήματα.

Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος μιας καινοτόμου ιδέας που δίνει τη δυνατότητα σε μια τοπική επιχείρηση να λάβει το εκτόπισμα μιας πολυεθνικής.

Στη ζωή μου δεν αποφεύγω κανέναν. Από όλους πιστεύω ότι έχεις κάτι να πάρεις. Είναι κάτι που μου έμαθε η οικογένειά μου, το σέβομαι και με αυτό πορεύομαι στη ζωή μου.

Στους φίλους μου εκτιμώ την κατανόηση, την ειλικρίνεια, την ευθύτητα και τη σκληρή αλήθεια.

Προέρχομαι από το χώρο του τουρισμού, ο οποίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την τεχνολογία. Η ώθηση δόθηκε από την πραγματική ανάγκη της οικογενειακής μου τουριστικής επιχείρησης να αναπτύξει ένα σύστημα κρατήσεων που θα λαμβάνει απευθείας κρατήσεις από την ιστοσελίδα μας. Το κόστος κατασκευής ενός τέτοιου λογισμικού ήταν ασύμφορο για μια μικρή επιχείρηση. Καθώς αναπτύσσονταν τότε οι SaaS υπηρεσίες, έψαχνα να βρω μια λύση και συμπτωματικά τότε ξεκινούσε η εταιρεία της Travelotopos να προωθεί στην αγορά ένα τέτοιο λογισμικό. Σήμερα είμαι Διευθυντής Πωλήσεων στο προϊόν που πίστεψα από την αρχή.

Η Travelotopos έχει δημιουργήσει συστήματα κρατήσεων για τα in-destination services (yachting, ticketing, εστίασης, μεταφορές και ενοικιάσεις αυτοκινήτων), μια αγορά που αποκτά ολοένα και περισσότερο έδαφος διεθνώς. Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναδείξει μια επιχείρηση σε μια διεθνή αγορά άμεσα προσβάσιμη, στην κυριολεξία με ένα "κλικ".

Ο τομέας της φιλοξενίας στην Ελλάδα είναι πολύ ανεπτυγμένος, καθώς βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη και υιοθετεί νέες τεχνολογίες. Επιπλέον, με αυτά που ακούμε από τις διεθνείς αγορές, ο προορισμός της Ελλάδας κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε σχέση με ανταγωνίστριες χώρες. Το πιο σημαντικό εγχείρημα που ακούω ότι συντελείται είναι η σύνδεση του πολιτισμού με τον τουρισμό και ελπίζω και με την τεχνολογία. Πράγμα που έχει εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Στον ιδιωτικό τομέα οι επιχειρήσεις παρέχουν τουριστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, εξαιρετικά ανταγωνιστικές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Travelotopos εδραιώθηκε σημαντικά στη διεθνή αγορά παίρνοντας επάξια τη θέση της ανάμεσα στις 10 καλύτερες μηχανές κρατήσεων για εμπειρίες σε όλο τον κόσμο και κατάφερε να στρέψει την προσοχή των σημαντικότερων διεθνών εταιρειών, όπως είναι η TripAdvisor, Expedia Local Expert, Klook και άλλες, προς το μέρος της. Όλη η επιτυχία της εταιρείας έχει γίνει με ελληνική βάση δεδομένων και με αυτή συναγωνίζεται εταιρείες με διεθνή βάση.

Είμαστε ένα από τα 10 συστήματα κρατήσεων σε όλο τον κόσμο με διασυνδέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα επόμενα βήματα μας επικεντρώνονται στο να εισχωρήσουμε στις πρώτες θέσεις προτίμησης ανάμεσα στους ανταγωνιστές του εξωτερικού. Ήδη έχουμε επεκτείνει τις δραστηριότητές μας στην ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά. Επόμενη στάση, το Βερολίνο για τη μεγάλη αναμέτρηση με τους τιτάνες της Silicon Valley.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Επικαιρότητα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Mία κουβέντα με τον ιδρυτή του efood Παμίνο Κυρκίνη

Ο CEO και co-founder του efood μίλησε στο Esquire για το κλειδί της επιτυχίας, τη δύναμη της ομάδας και το πώς είναι να εξυπηρετείς καθημερινά 60 πόλεις και 7.000 καταστήματα.

Οι 20 πλουσιότεροι του κόσμου έγιναν λίγο λιγότερο πλούσιοι λόγω κορονοϊού

Οι δισεκατομμυριούχοι που έχασαν σχεδόν $300 δισ. σε ένα μήνα.