Αποκωδικοποιώντας το πιο ποθητό χαβιάρι του κόσμου με τον Edward Gant

O συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Hadid Caviar μιλά για τα μυστικά της επιτυχίας της στη βιομηχανία των θαλασσινών και τη σχέση του με την Ελλάδα.

O Edward Gant είναι ένας επιχειρηματίας που αποδεικνύει έμπρακτα την αξία του στη βιομηχανία των θαλασσινών εδώ και δύο δεκαετίες. Όντας ένας εκ των βασικών μετόχων πίσω από γνωστές εταιρείες εμπορίας και επεξεργασίας θαλασσινών, ο Edward μεταφέρει τις γνώσεις, την εμπειρία και το πάθος του στο χαβιάρι Hadid, το πιο περιζήτητο χαβιάρι στον κόσμο. Το όραμα του συνιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Hadid Caviar είναι να προσφέρει το πιο εκλεκτό και υψηλής ποιότητας χαβιάρι στους απαιτητικούς ουρανίσκους εκεί έξω. Και αυτό –μεταξύ άλλων– προκύπτει από τη μίνι κουβέντα που κάναμε μαζί του.

>Τι σε έκανε να θέλεις να ασχοληθείς με τη βιομηχανία των θαλασσινών - εκτός από την οικογενειακή παράδοση φυσικά;
Η βιομηχανία των θαλασσινών είναι μια πολύ σκληρή και ανταγωνιστική αγορά. Παρά το γεγονός ότι η οικογένειά μου ασχολήθηκε με αυτόν τον κλάδο πριν από χρόνια, διέκρινα ένα κενό στην αγορά και ήθελα να προσφέρω σε εκείνη του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ μια εξειδικευμένη και μοναδική υπηρεσία. Από το 2012 καταφέραμε να παρέχουμε μια παγκόσμια υπηρεσία προμηθεύοντας τόνο σε εστιατόρια σούσι σε όλο τον κόσμο, όπως τα Nobu, Sushi Samba, Sake No Hana και Zuma. Αργότερα η εταιρεία μας επικεντρώθηκε στη χονδρική πώληση θαλασσινών προμηθεύοντας σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο με μια σειρά προϊόντων θαλασσινών, ενώ δημιουργήσαμε επίσης ένα νέο εργοστάσιο στην Πολωνία. Στη συνέχεια, προσθέσαμε το χαβιάρι στη γκάμα των προϊόντων μας και από το 2015 εμπορευόμαστε χαβιάρι. Είναι ένας συναρπαστικός τομέας για να ασχοληθεί κανείς. Παρά τις μεγάλες καθημερινές προκλήσεις, οι άνθρωποι στον τομέα της φιλοξενίας είναι πάντα εργατικοί, οραματιστές στον κλάδο τους και είναι πάντα ευχάριστο να συνεργάζεσαι μαζί τους.

Αποκωδικοποιώντας το πιο ποθητό χαβιάρι του κόσμου με τον Edward GantJoseph Alexiadis

>Πώς δημιουργήθηκε το brand Hadid Caviar - βασικά πώς γνωριστήκατε με τον Mohamed Hadid και αποφασίσατε να ενώσετε δυνάμεις;
Το 2018 αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου brand χαβιαριού ονόματι Onyx Caviar. Δουλεύαμε σκληρά για τη δημιουργία του, κάναμε όλες τις διεργασίες κι ενώ ήμασταν σχεδόν έτοιμοι να κάνουμε το λανσάρισμά του, πήγα για ένα φαγητό με τον καλό μου φίλο και γείτονά μου στο Μπέβερλι Χιλς, τον Mohamed Hadid, στο ξενοδοχείο Beverly Hills ανήμερα των Χριστουγέννων του 2019. 

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος για το νέο εγχείρημα και άρχισα να του εξηγώ τη μοναδική ιδέα πίσω από το brand. Μου είπε ότι θα ήθελε να δει το όνομά του σε μια μάρκα χαβιαριού και ότι θα ήθελε να εμπλακεί και να συνδεθεί με ένα πολυτελές προϊόν όπως το χαβιάρι. Ο τρόπος ζωής του και η οικογένειά του συνδέονται με τη μόδα και τον πολυτελή τρόπο ζωής και ο ίδιος έχει χτίσει μερικές από τις πιο ακριβές επαύλεις στις ΗΠΑ. Κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του γεύματός μας τον ρώτησα αν θα τον ενδιέφερε να υπάρξει μια ειδική έκδοση με το όνομά του, για παράδειγμα την Onyx Hadid Edition. 

Ήταν σύμφωνος, αλλά στη συνέχεια το σκέφτηκα και του πρότεινα κάτι ακόμα καλύτερο, να γίνουν όλα με το όνομά του και να γίνει συνέταιρός μου. Χωρίς δεύτερη σκέψη συμφωνήσαμε και ενώσαμε τις δυνάμεις μας, μπήκε στην ομάδα μας και έγινε συνεργάτης σε αυτό το νέο brand χαβιαριού. Ξεκινήσαμε και επισήμως στις αρχές του 2020, κατά τη διάρκεια της Covid-19. Ήταν ένα "ήπιο"λανσάρισμα, καθώς τα περισσότερα μέρη στον κόσμο ήταν υπό αποκλεισμό. Το Ντουμπάι ήταν η πρώτη αγορά που προσεγγίσαμε, και στη συνέχεια, το καλοκαίρι του 2020, επεκταθήκαμε στη Νότια Γαλλία. Το φθινόπωρο είχαμε τους πρώτους μας πελάτες στο Λος Άντζελες και το Λονδίνο, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού Harrods. Στη συνέχεια η μάρκα άρχισε να αναπτύσσεται και να επεκτείνεται σε διάφορες χώρες.

>Ποια είναι η γεύση της επιτυχίας για σένα;
Τo feedback και τα θετικά σχόλια για το προϊόν είναι η στιγμή που νιώθεις πραγματικά ότι το brand είναι επιτυχημένο. Χρειάζεται καλή ομάδα, σωστός σχεδιασμός, προϊόν εξαιρετικής ποιότητας, αποτελεσματικό δίκτυο διανομής και πολλή προσπάθεια για να συγχρονίσεις μία ομάδα. Είναι ένα celebrity brand που πολλοί άνθρωποι θα δοκιμάσουν μόνο λόγω του ονόματός του, αλλά η ευθύνη είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν ανοίγει η συσκευασία του, για να διασφαλιστεί ότι η ποιότητα είναι εκεί, κάθε φορά. Το επίπεδο ποιότητας του προϊόντος πρέπει να ταιριάζει με το όνομα και τη φήμη της οικογένειας Hadid. Δεν μπορείς να έχεις μόνο ένα διάσημο όνομα σε ένα προϊόν και να βασίζεις τα πάντα σε αυτό, δεν είναι μακροπρόθεσμη στρατηγική αυτή. Το προϊόν πρέπει να μιλήσει από μόνο του και στη συνέχεια το όνομα του brand μπορεί να συσχετιστεί με την εξαιρετική ποιότητα. Τότε είναι που έχεις πετύχει.

edward gantJoseph Alexiadis

>Στο μεταξύ, αληθεύει ότι έχεις κάποια σχέση με την Ελλάδα;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα, πήγα σχολείο επίσης και έκανα κάποιες από τις σπουδές μου. Έφυγα το 2009 και πήγα μόνιμ
α στο Λονδίνο, ενώ από το 2015 μοιράζω τον χρόνο μου μεταξύ Λονδίνου και Λος Άντζελες. Πέρασα υπέροχα από τα παιδικά μου χρόνια μέχρι το 23ο έτος της ηλικίας μου. Θυμάμαι ακόμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, καθώς ήταν το καλύτερο καλοκαίρι που είχαμε μετά την κατάκτηση του Euro 2004. Πάντα απολάμβανα το ελληνικό καλοκαίρι –είναι πραγματικά ανίκητο– και προσπαθώ να επιστρέφω όσο πιο συχνά γίνεται για να βλέπω φίλους και οικογένεια.

>Τι είναι πιο δύσκολο για έναν επιχειρηματία στις μέρες μας, όταν η Covid-19 αποτελεί ακόμη απειλή για την υγεία μας;
Πρέπει να μπορείς να ψυχανεμιστείς το κοινό σου, να δώσεις πολύ μεγαλύτερη προσοχή στις λεπτομέρειες, στις ανάγκες του και να είσαι αρκετά ευέλικτος ώστε να προσαρμόζεσαο σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά, ελέγχοντας παράλληλα τους νόμους που εφαρμόζονται σε κάθε χώρα. Ούτε το Brexit μας βοήθησε, αλλά με την ισχυρή μας ομάδα καταφέραμε να ξεπεράσουμε τέτοια εμπόδια τον πρώτο καιρό. Γενικά, το επιχειρείν στις μέρες μας ενέχει πολύ ρίσκο και χρειάζεται κότσια και σωστή νοοτροπία για να συνεχίσεις να αποδίδεις σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο, ενώ παράλληλα ισορροπείς και στην προσωπική σου ζωή.

>Και ποια συμβουλή θα έδινες σε νέους ανθρώπους που θα ήθελαν να ξεκινήσουν από το μηδέν και να κυνηγήσουν τα όνειρά τους;
Δεν είναι εύκολο. Πρέπει να κάνουν θυσίες και να είναι αφοσιωμένοι στα όνειρα και τους στόχους τους. Χρειάζεται πολλή σκληρή δουλειά, νύχτες χωρίς ύπνο και αφοσίωση για να παλέψουν για τα όνειρά τους. Η τύχη είναι πάντα ένα σημαντικό στοιχείο, αλλά όσο πιο σκληρά δουλεύουν τόσο πιο τυχεροί θα γίνουν. Να συνεχίσουν να παρακολουθούν τις αγορές, τιςεκθέσεις, να μιλούν με ανθρώπους, να είναι ανοιχτοί στο να μαθαίνουν από αυτούς και να μη φοβούνται να ρισκάρουν.

>Τι σχεδιάζεις στο μέλλον;
Ένας από τους κύριους στόχους μας είναι η κυκλοφορία του Hadid Caviar στην ελληνική αγορά. Πρόσφατα κυκλοφορήσαμε στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Ελβετία και τη Βραζιλία. Μόλις κυκλοφορήσαμε στην καλύτερη αγορά του κόσμου που ονομάζεται Erewhhon στο Λος Άντζελες, πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για εμάς. Συμμετέχω, επίσης, σε πολλά άλλα έργα που δεν σχετίζονται με το χαβιάρι, οπότε αναμένω το 2023 να είναι συναρπαστικό στα περισσότερα από τα επερχόμενα projects, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr