Το νέο Renault Clio Hybrid προσφέρει μέγιστη οικονομία και ασύγκριτη οδηγική απόλαυση

Αυτόνομο, ηλεκτρικό και δικτυωμένο.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 13 Οκτωβρίου 2020

Το νέο Clio ενσαρκώνει το όραμα του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο επικεντρώνεται σε 3 τομείς: αυτόνομη, ηλεκτρική, και δικτυωμένη  οδήγηση. Για παράδειγμα, διαθέτει ένα από τα πλέον σύγχρονα και ολοκληρωμένα σύνολα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης στην αγορά, που περιλαμβάνει το Σύστημα Highway & Traffic Jam Companion – ένα πρώτο βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Επίσης, διαθέτει οθόνη αφής 9.3” που συνδυάζεται με το καινούργιο σύστημα infotainment Renault Easy Connect, και εξασφαλίζει 4G συνδεσιμότητα εν κινήσει και over the air updates του λογισμικού και των παρεχόμενων πληροφοριών (χάρτες πλοήγησης, τιμές πρατηρίων καυσίμων κ.α.)

Τώρα, για πρώτη φορά, το νέο Renault Clio διατίθεται και με το ‘full hybrid’ E-TECH σύστημα κίνησης, για ασύγκριτη οικονομία κίνησης, αλλά και ζωηρό οδηγικό ταμπεραμέντο. Ο σύγχρονος κινητήρας βενζίνης 1.6 λτ. συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 140 ίππων, χαρίζοντας στο πλήρως υβριδικό μοντέλο τη δυνατότητα επιτάχυνσης 80 – 120 χλμ. σε μόλις 6,9 δλ.

Το νέο Renault Clio Hybrid προσφέρει μέγιστη οικονομία και ασύγκριτη οδηγική απόλαυση

Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα – όπως και σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο – σε συνδυασμό με τη μεγάλη ικανότητα φόρτισης της μπαταρίας και τον υψηλό βαθμό οικονομίας του υβριδικού συστήματος E-TECH, συμβάλλουν στην επίτευξη της βέλτιστης εκμετάλλευσης της ενέργειας. Έτσι, το 80% του χρόνου κυκλοφορίας σε αστικούς δρόμους γίνεται αμιγώς ηλεκτροκίνητα, προσφέροντας πλεονέκτημα στην κατανάλωση σε ποσοστό έως και 40% στον κύκλο πόλης, σε σύγκριση με μοντέλα που έχουν κινητήρες βενζίνης. Αμιγώς ηλεκτρικά, το νέο Clio Hybrid μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 70-75 χλμ.

Όλα τα συστήματα υβριδικής κίνησης δεν επιβαρύνουν το συνολικό βάρος του νέου Clio Hybrid με περισσότερα από 10 επιπλέον κιλά, σε σχέση με την έκδοση με τον κινητήρα 1.5 Blue dCi 115hp. Σε μικτές συνθήκες, το νέο Clio Hybrid επιτυγχάνει εκπομπές CO2 της τάξης των 96 γρ/χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι της τάξης των 4,3 λτ./100 χλμ.(τιμές WLTP).

Μοναδικά χαρακτηριστικά του νέου Clio Ηybrid

Clio E-Tech

Εξωτερικά, το νέο Renault Clio Hybrid διακρίνεται από τον διαφορετικό πίσω προφυλακτήρα και το σήμα E-TECH στα εμπρός φτερά και το πορτμπαγκάζ. Διατίθεται επίσης και ειδικό πακέτο εσωτερικής & εξωτερικής διακόσμησης με την ονομασία ‘Hybrid Blue’.

Εσωτερικά, το ‘Smart Cockpit’ περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7” TFT και το νέο σύστημα infotainment Renault Easy Link με οθόνη αφής έως 9.3” (κάθετα τοποθετημένη). Το νέο ψηφιακό ταμπλό περιλαμβάνει νέα γραφικά και εικόνες που σχετίζονται αποκλειστικά με την υβριδική λειτουργία, όπως είναι το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διαδικασία της φόρτισης και κατά τη διάρκεια χρήσης του ηλεκτροκινητήρα. Επιπρόσθετα, ο ειδικά σχεδιασμένος μοχλός ταχυτήτων είναι διακοσμημένος με το λογότυπο ‘E-TECH’.

Τέλος, το μπουτόν Stop&Start, που βρίσκεται κάτω από την οθόνη πολυμέσων, έχει αντικατασταθεί από το πλήκτρο ‘EV’ (Electric Vehicle), το οποίο επιλέγει τη λειτουργία ηλεκτροκίνησης, κάτι που προϋποθέτει να είναι ικανοποιητικά φορτισμένη η μπαταρία.

Το νέο Renault Clio Hybrid θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, μέχρι το τέλος του χρόνου.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η Aston Martin V12 Speedster είναι επιβλητική και κάμπριο

Κάτι μοιάζει να λείπει από το νέο supercar του βρετανικού brand. Ή μήπως όχι;

Η γοητευτική 50άρα Lamborghini Urraco

Το αυτοκίνητο στολίδι του Marcello Gandini τραβά τα βλέμματα από το 1970 μέχρι σήμερα.