Η Lotus Theory 1 είναι ένα hypercar όλο πράξη με 1.000 ίππους (εικόνες)
Αποκαλύφθηκε το Lotus Theory 1 Concept, ένα πρωτότυπο 1.000 ίππων -όλο πράξη παρά το όνομά του- με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και φυσικά με κορυφαία χαρακτηριστικά hypercar. Χορτάστε εικόνες του νέου hypercar.
Αν δεν είναι η Lotus μέσα στο παιχνίδι των ηλεκτρικών hypercars τότε ποιος θα είναι και το πρωτότυπο Lotus Theory 1 έρχεται να το αποδείξει αυτό με την τεχνολογία και το βλέμμα του στο μέλλον και παράλληλα να κάνει τους Βρετανούς να πανηγυρίζουν γιατί επιστρέφουν με αυτόν τον τρόπο στην καρδιά της αυτοκίνησης, της ηλεκτρικής δηλαδή, όπως είναι σήμερα και θα είναι από εδώ και πέρα.
Το Lotus Theory 1 είναι ένα εντυπωσιακό τριθέσιο μοντέλο που δείχνει τα σχέδια της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να συνδυάσει την έξυπνη ψηφιακή τεχνολογία με την διασκεδαστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία, για την οποία είναι γνωστή η Lotus.
Όπως ίσχυε από την εποχή του Colin Chapman, όσο και αν ακούγεται ιεροσυλία να χρησιμοποιήσουμε το όνομά του σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, η Lotus θέλει να προσφέρει μια ιδιαίτερη εμπειρία στον οδηγό, ο οποίος είναι στο επίκεντρο.

Ακριβώς για αυτό έχουν ανακαλυφθεί ουσιαστικά τρόποι να παρέχεται η ενημέρωση που χρειάζεται για τις συνθήκες του δρόμου και το περιβάλλον μέσω των αισθήσεών του.

Αυτό σημαίνει πως έχουν προστεθεί φουσκωτές θήκες στα καθίσματα και στο τιμόνι για να παρέχουν εξατομικευμένη απτική ανάδραση, ειδοποιώντας διακριτικά τον οδηγό, για παράδειγμα, για επερχόμενες στροφές.

Αυτά τα τεχνολογικά προηγμένα μαξιλαράκια φουσκώνουν κάτω από το δεξί ή το αριστερό χέρι, ανάλογα με την κατεύθυνση, προσφέροντας έναν λιγότερο αποσπαστικό τρόπο να μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες οδήγησης.

Ο οδηγός κάθεται σε κεντρική θέση, παρόμοια με την εμβληματική McLaren F1 του 1996, ενώ οι επιβάτες κάθονται πίσω του και στα στα πλάγια, σε μια διάταξη που έχουμε δει και στο T.50 του Gordon Murray.
Το Lotus Theory 1 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια υψηλής απόδοσης, ηλεκτρική οδηγική εμπειρία. Το όχημα, μήκους 4.490 χιλιοστών, τροφοδοτείται από μια μπαταρία 70 kWh, η οποία βοηθά στη διατήρηση του βάρους κάτω από 1.600 κιλά, προσφέροντας ταυτόχρονα μια εντυπωσιακή αυτονομία 402 χιλιομέτρων.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου αποδίδει 1.000 ίππους, επιτρέποντας στο Theory 1 να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.

Παρά τον φουτουριστικό του σχεδιασμό, το Theory 1 αποτίει φόρο τιμής στο ένδοξο παρελθόν της Lotus στους αγώνες. Το ηλεκτρικό μοτέρ και η συναρμολόγηση της μπαταρίας χρησιμοποιούνται ως "στρεσαρισμένα μέρη" που απορροφούν δυνάμεις απευθείας από την ανάρτηση.
Αυτή η σχεδιαστική επιλογή εξαλείφει την ανάγκη για υποπλαίσιο, απλοποιώντας την κατασκευή και μειώνοντας το βάρος – μια τεχνική εμπνευσμένη από το Lotus 49 του 1967, το μονοθέσιο της Formula 1 που χρησιμοποιούσε τον κινητήρα V8 ως δομικό στοιχείο του σασί.

Η πίσω αεροτομή του Theory 1 είναι τοποθετημένη απευθείας στη συναρμολόγηση του μοτέρ και της ανάρτησης, διασφαλίζοντας ότι η αεροδυναμική πίεση ασκείται απευθείας στις βάσεις της ανάρτησης, μειώνοντας έτσι την εμπρόσθια άντωση.
Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης παθητικά και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, όπως κώνο στο ρύγχος με διαχύτη και εκτροπείς αέρα για μείωση της αντίστασης, καθώς και πλαϊνούς αεραγωγούς για τη βελτίωση της ροής αέρα προς το πίσω μέρος.

H Lotus υπερήφανα ανακοίνωσε την προηγμένη αυτόνομη τεχνολογία του Lotus Theory 1 και είναι αλήθεια πως αυτό δεν συνάδει καθόλου με την έμφαση στην οδηγική εμπειρια, αλλά η φίρμα, όπως είπαμε δεν θέλει να μείνει μακριά από τις εξελίξεις.
To Theory 1 συνεπώς είναι εξοπλισμένο με το πακέτο αισθητήρων αυτόνομης οδήγησης 360 μοιρών της Lotus, που τροφοδοτείται από την πλατφόρμα Nvidia Drive, με αποτέλεσμα να είναι ικανό για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4.
Για να το επιτύχει αυτό, το όχημα χρησιμοποιεί τέσσερις μονάδες lidar, έξι κάμερες υψηλής ευκρίνειας και έναν συνδυασμό ραντάρ χιλιοστού κύματος μικρής και μεγάλης εμβέλειας, όλα ενσωματωμένα αρμονικά στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Επιπλέον στο εσωτερικό, ο έξυπνος φωτισμός στο εσωτερικό της καμπίνας προβάλλει διακριτικές αντανακλάσεις στο παρμπρίζ, προβάλλοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. 3D γραφικά ενσωματώνονται στο σχεδιασμό για να παρέχουν δεδομένα που μπορούν να γίνουν εύκολα αντιληπτά στο περιφερειακό οπτικό πεδίο του οδηγού, μειώνοντας την ανάγκη συνεχούς παρακολούθησης οθονών.
Παρόλο που το Theory 1 είναι ένα concept car, προσφέρει μια ματιά στο μέλλον των ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων της Lotus. Η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται ήδη πάνω στο πλήρως ηλεκτρικό hypercar Evija, το οποίο διαθέτει σχεδόν 2.000 ίππους. Επιπλέον, η Lotus σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα νέο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, με κωδικό όνομα Type 135, το 2027. Tο Type 135 θα αντικαταστήσει τελικά το τρέχον Emira, το τελευταίο σπορ αυτοκίνητο της Lotus με κινητήρα καύσης.

Ορισμένα από τα στοιχεία σχεδίασης και τεχνολογίας του Theory 1 αναμένεται να επηρεάσουν το επερχόμενο Type 135, με την έκδοση παραγωγής να αναμένεται να αποκαλυφθεί το 2025.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Lotus, Ben Payne, δήλωσε ότι το concept Theory 1 στοχεύει να προσφέρει "την καλύτερη δυνατή καθηλωτική εμπειρία οδήγησης", ενώ ενσωματώνει την πλούσια κληρονομιά της εταιρείας και τις αρχές της μηχανολογίας της Formula 1 στη νέα ηλεκτρική εποχή.
Πηγή: topgeargreece.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Μαρτυρίες για την απρόκλητη επίθεση του Νίκου Παππά κατά του δημοσιογράφου Νίκου Γιαννόπουλου
Μαρτυρίες δημοσιογράφων περιγράφουν ως απρόκλητη την επίθεση σε βάρος Έλληνα δημοσιογράφου στο Στρασβούργο, με τον Νίκο Παππά στο επίκεντρο και πολιτικές συνέπειες.
Αυτές τις γιορτές ανεβείτε στην κορυφή του ξενοδοχείου President
Γιορτάστε Παραμονή Χριστουγέννων & Πρωτοχρονιάς στο PENTHOUSE 21
Εξόρμηση στον χειμώνα
Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, σκεφτόμαστε το πού, πότε και πώς, φτιάχνοντας δειλά δειλά βαλίτσες και προετοιμάζοντας αποδράσεις, λαμβάνοντας υπόψη σοβαρά το τρίπτυχο βουνό-τζάκι-χιόνι. Σε προορισμούς και ξενοδοχεία σαν τα παρακάτω.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουH Katie Price τρεντάρει στο ίντερνετ και δυστυχώς όχι για καλό
Any publicity is good publicity λένε, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει. Η διάσημη τηλεπερσόνα φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που θα δεις εντός.
Τι να κάνεις άμα η γάτα σου επιτεθεί στο χριστουγεννιάτικο δέντρο
Η γάτα σου βλέπει το χριστουγεννιάτικο δέντρο σαν παιχνίδι; Δες έξυπνα tips για σωστή τοποθέτηση, στολισμό και πρόληψη χωρίς τιμωρίες.
Γραφει Νικη Κοντομηνα