Concours d'Elegance: Τα ομορφότερα ιστορικά αυτοκίνητα βγαίνουν στο σφυρί

Από τις 24 μέχρι τις 26 Μαΐου, κάποια από τα σπανιότερα μοντέλα όλων των εποχών θα παρελάσουν στο Κόμο.

Γράφει: Αδαμάντιος Άττενμπεργκ 23 Μαΐου 2019

To Villa d'Este Concours d'Elegance είναι ένα event που δεν αφήνει ασυγκίνητο κανέναν πραγματικό φίλο του αυτοκινήτου και του αυθεντικού στυλ. Από τις 24 μέχρι και τις 26 Μαΐου, η έκθεση που φιλοξενεί κλασικά και vintage αμάξια θα μεταφέρει το ενδιαφέρον του κόσμου των 4 τροχών στις Villa d'Este και Villa Erba, στην περιοχή του Κόμο. 

Η φετινή διοργάνωση είναι αφιερωμένη στα 90 χρόνια της Villa d'Este και στα αυτοκίνητα της BMW. Τα μοντέλα που συμμετέχουν στο Villa d'Este Concours d'Elegance διαχωρίζονται σε 8 κατηγορίες (Goodbye Roaring Twenties: The Birth of the Competition, Forward Full: A Fourth Century of Progress, Small and perfectly modeled: The Art of Miniature Coachbuilders, A new era: the Era of Rock 'n' Roll, Busy Sixties: Heaven is the only Limit, Baby You Can Drive My Car: The Cars of the Music Stars, Acceleration against Time: The Legends of Endurance Races και The Courage of Dreaming: Concept that have revolutionized the World of Engines) με απώτερο σκοπό να κερδίσουν τα βραβεία Best of Show και BMW Group Trophy, που δίνονται σε εκείνα τα οχήματα που συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο εμφάνιση, επιδόσεις και μοναδικότητα. Οι ιδιοκτήτες έχουν ψήφο στο διαγωνισμό αλλά η τελική απόφαση ανήκει στην κριτική επιτροπή, με επικεφαλής τον Lorenzo Ramaciotti.

Concours d'Elegance: Τα ομορφότερα ιστορικά αυτοκίνητα βγαίνουν στο σφυρί

Μεταξύ άλλων, θα διενεργηθούν και οι καθιερωμένες δημοπρασίες, με μερικά από τα πιο σπάνια αμάξια που υπάρχουν να αναζητούν νέους αγοραστές. Όπως τα παρακάτω.

Bertone ASA 1000 GT Coupé (1965)

BERTONE

Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1963, από την πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία ASA - η οποία έκλεισε 5 χρόνια μετά. Στο διάστημα της δράσης της ωστόσο κατόρθωσε να δημιουργήσει και να παρουσιάσει σπάνια και πολύ ιδιαίτερα μοντέλα όπως το Bertone 1000 GT Coupé. 

Εκτιμώμενη τιμή πώλησης: €125.000 - €175.000

Fiat 8V Coupé Zagato (1955)

FIAT ZAGATO

Ένα από τα μόλις 25 coupé της Fiat που σώζονται μέχρι σήμερα. Έχει υποστεί ολική αποκατάσταση με αυθεντικά ανταλλακτικά και μέρη. Θεωρείται ένα από τα πιο ξεχωριστά ιταλικά αυτοκίνητα όλων των εποχών και ένα από τα πρώτα που εξοπλίστηκαν ποτέ με 2λιτρο V-8 κινητήρα.

Εκτιμώμενη τιμή πώλησης: €1.600.000 - €1.800.000

Maserati 3500 GT Spyder Vignale (1965)

MASERATI 3500

Εξοπλισμένη με καρμπιρατέρ Weber, κιβώτιο ταχυτήτων ZF (5 σχέσεων) και ζάντες Borrani, η 3500 GT Spyder Vignale του 1965 αποτελεί μία από τις πιο κομψές Maserati των 60s. Ανήκει στα μόλις 242 αυτοκίνητα που κατασκεύασε η ιταλική εταιρεία (συγκεκριμένα πρόκειται για το μοντέλο με νο.173).

Εκτιμώμενη τιμή πώλησης: €625.000 - € 700.000

Aston Martin Short-Chassis Flying (1965)

ASTON MARTIN

Μία από τις τελευταίες Volante (ένας χαρακτηρισμός με τον οποίο οι Ιταλοί χαρακτήριζαν τα cabrio των ξένων luxury brands), που έχει αναπαλαιωθεί από τους μηχανικούς της Roos Engineering (επίσημοι συνεργάτες της Aston Martin). Είναι ένα άκρως περιζήτητο μοντέλο για τους συλλέκτες, συνδυάζοντας σπορ χαρακτήρα και πολυτέλεια.

Εκτιμώμενη τιμή πώλησης: 1.300.000 - € 1.500.000

Bugatti Type 50 Roadster (1931)

BUGATTI

Το μοναδικό σωζόμενο αυτοκίνητο της σειράς του, με το αμάξωμά του να έχει σχεδιαστεί από τον ίδιο τον Jean Bugatti. Το Type 50 βγήκε στην αγορά το 1931, φέρνοντας μαζί του πάρα πολλές καινοτομίες για την εποχή. Το εν λόγω μοντέλο έχει διατηρηθεί -με κάποιες απαραίτητες προσθήκες και διορθώσεις- από τον ζωγράφο Andre Derain που το είχε για αρκετά χρόνια στην κατοχή του.

Εκτιμώμενη τιμή πώλησης: €1.400.000 - €1.800.000

Από: Esquire IT

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία