Bella Hadid και Kendall Jenner στη νέα καμπάνια της Givenchy

Η εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021.

Γράφει: Esquire Editors 01 Φεβρουαρίου 2021

Μετά την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής για τον Givenchy τον περασμένο Οκτώβριο, τώρα ο Matthew M. Williams αποκαλύπτει την πρώτη του διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021. Ο πολυτελής οίκος μόδας έχει προσκαλέσει διάσημους φίλους του σχεδιαστή να παρουσιάσουν τις δημιουργίες του. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Playboi Carti, ο πρώτος φίλος του Williams που συνυπογράφει τη νέα προσπάθεια του καλλιτεχνικού διευθυντή του Givenchy, συμμετέχει στην καμπάνια με τα πιο περιζήτητα μοντέλα, παρουσιάζοντας τα νέα αξεσουάρ, τσάντες, υποδήματα και ready to wear ένδυση.

Συνοδευόμενος από τις Kendall Jenner, Bella Hadid, Anok Yai και τον Liam Powers, ο Carti εμφανίζεται με ένα σκούρο πράσινο δερμάτινο bomber jacket, μεγάλα γυαλιά και χρυσές μπότες με το μοτίβο κροκοδείλου. Η Κένταλ Τζένερ φορά κολλητό κόκκινο τοπ και ψηλόμεσο παντελόνι και η Bella Hadid εμφανίζεται με φόρμα με βιομηχανικές πινελιές του Williams, ένα συνδυασμό από μικρά μεταλλικά αντικείμενα. "Για μένα, η μόδα εκφράζει μια άποψη, στην οποία συνυπάρχουν τυπικότητα και ανεπίσημη μορφή, δομή και άνεση" δήλωσε ο Αμερικανός σχεδιαστής και πρόσθεσε: "Πεποίθησή μου είναι η πολυτέλεια να μεταδίδεις στα ρούχα τη δική σου προσωπικότητα, και όχι τα ρούχα να σε φορούν". Σε κάθε ένα από αυτά τα πορτρέτα, ένας δυνατός χαρακτήρας φορά ρούχα που αντικατοπτρίζουν ποιος είναι: είναι αυτοί που δίνουν πνοή στα ρούχα" ανέφερε. Φωτογράφος της καμπάνιας είναι η γεννημένη στην Κορέα, Γερμανίδα Heji Shin.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Το αλκοόλ έχει πρωτεύουσα και δεν είναι αυτή που νομίζεις

Ένα ταξίδι στις πόλεις όπου η σχέση με το αλκοόλ αποτελεί κομμάτι της ταυτότητάς τους. Πώς διαφορετικοί προορισμοί διαμορφώνουν μοναδικές κουλτούρες γύρω από τη νυχτερινή ζωή και το ποτό.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Αυτές ήταν οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις στην Google για το 2025

Το Google Year in Search 2025 δείχνει τι πραγματικά απασχόλησε την Ελλάδα φέτος. Οι αναζητήσεις σκιαγραφούν μια χρονιά γεμάτη ένταση, αλλαγές και μικρές καθημερινές εμμονές.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Η σοκαριστική έρευνα του MIT για το μέλλον της ανθρωπότητας

Νέα μελέτη του MIT αναλύει τον πιθανό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης σε δεξιότητες, μισθούς και θέσεις εργασίας, φωτίζοντας το μέγεθος των αλλαγών που μπορεί να έρθουν.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Αυτοί θα είναι οδηγοί της Formula 1 τη σεζόν 2026

Με τις τελευταίες ανακοινώσεις για τη Red Bull και την επιβεβαίωση του Κολαπίντο στην Alpine, το παζλ της F1 για το 2026 ολοκληρώνεται. Πώς διαμορφώνονται τα lineups και τι σημαίνουν οι αλλαγές.

Γραφει Γιαννης Μπελεσιωτης

Αυτά είναι τα ακουστικά που θέλεις να φοράς όταν αθλείσαι

Τα ακουστικά SHOKZ μεταδίδουν ήχο μέσω των οστών του κεφαλιού με την τεχνολογία Bone Conduction. Open ear σχεδιασμός, Ασφάλεια και Άνεση.

Γιατί το να αράζεις και "να μην κάνεις τίποτα" μπορεί να σε κάνει επιτυχημένο στη ζωή σου

Η αξία του χρόνου χωρίς υποχρεώσεις είναι θεμελιώδης για την ψυχική υγεία, την ισορροπία και τη βιώσιμη παραγωγικότητα, σύμφωνα με ειδικούς και φιλοσόφους.

Γραφει Νικη Κοντομηνα