Ο Elon Musk οραματίζεται ένα συνδρομητικό Twitter
Ελάχιστοι έχουν τη διάθεση να πληρώσουν για να έχουν πρόσβαση στη δημοφιλή πλατφόρμα.
Ο Elon Musk ίσως τελικά μας βάλει να πληρώνουμε για το Twitter/X. Μιλώντας μέσα από livestream τη Δευτέρα, ο Musk είπε στον ισραηλινό πρωθυπουργό Benjamin Netanyahu ότι η πλατφόρμα "οδηγείται σε ένα σύστημα μικρών μηνιαίων συνδρομών”, υποτίθεται για να πολεμήσει τα bots.
O Musk σκέφτεται εδώ και λίγο καιρό να κάνει το Twitter/X ένα συνδρομητικό επί πληρωμής site, ένα άρθρο στο Platformer αναφέρει ότι από το 2022 o δαιμόνιος δισεκατομμυριούχος σκεφτόταν να προβεί σε μία τέτοια αλλαγή. Τώρα, φαίνεται πως βιάζεται να μετατρέψει την παρορμητική αγορά του Twitter – αξίας 44 δισεκατομμυρίων – σε μία κερδοφόρα επένδυση. Ωστόσο, μάλλον δεν έχει ιδέα πώς θα το εφαρμόσει αυτό το σχέδιο, χωρίς να δυσαρεστήσει την συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Twitter/X και των διαφημιστών.
"Είναι ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ για να πολεμήσω τις μεγάλες στρατιές των bots” τόνισε ο Musk, σχετικά με το τελευταίο του σχέδιο για μηνιαίες συνδρομές στο Twitter/X, δείχνοντας έλλειψη φαντασίας.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο δεν είπε ακριβώς πόσα σκέφτεται να ζητήσει από το "προλεταριάτο” για τη χρήση του Twitter/X, μόνο ότι θα είναι ένα "μικρό ποσό”. Φυσικά, ένα "μικρό ποσό” μπορεί να σημαίνει κάτι διαφορετικό όταν το λέει ένας άνθρωπος με περιουσία 263.3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όποιο και αν είναι, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών είναι απίθανο να θελήσει να πληρώσει. Η εμπιστοσύνη μπροστά στον Musk και το Twitter/X είναι ήδη χαμηλή, με πολλούς χρήστες να σκέφτονται σοβαρά να πάνε σε μία άλλη, εναλλακτική πλατφόρμα. Αν ενοχλήσει περισσότερο τους ήδη δυσαρεστημένους και τους "χτυπήσει" στο πορτοφόλι, πιθανόν να κάνει την απόφασή τους ακόμα πιο εύκολη.
Ο Musk δεν είχε μεγάλη επιτυχία με τις μηνιαίες συνδρομές κατά το παρελθόν. Πήραμε ήδη μία γεύση, όταν ανατιμολόγησε το Twitter Blue και αργότερα το μετονόμασε σε X Premium. Αυξάνοντας την τιμή του από τα 5 στα 8 δολάρια το μήνα, ο Musk μετέτρεψε το μπλε τικ επαλήθευσης σε μία συνδρομητική υπηρεσία, στην ουσία όλοι μπορούσαν να το έχουν με ένα μικρό ποσό, χάνοντας κάθε αξία και νόημα.
Ατυχώς για το Twitter/X, οι προσπάθειες της εταιρείας να πείσει τους χρήστες να αγοράσουν τη συνδρομή, δεν έτυχαν θερμής αποδοχής. Αναλυτές εκτιμούν ότι γύρω στους 830 χιλιάδες χρήστες ήταν συνδρομητές στο X Premium κατά τον Αύγουστο, ένα συντριπτικά μικρό κομμάτι από τα 540 εκατομμύρια χρηστών του Twitter/X.
Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ο Musk υπήρξε πολύ αισιόδοξος στους υπολογισμούς του, και το ποσοστό των χρηστών που έχουν πληρωμένη συνδρομή είναι πολύ μεγαλύτερο, δεν είναι παρά μία σταγόνα σε μία χρηματοοικονομική έρημο. Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Jon Elrichman του Bloomberg Market, υπολόγισε ότι το Twitter/X θα χρειαστεί περίπου 78 εκατομμύρια συνδρομητές ως πηγή εσόδων που είχε χαθεί όταν πολλοί διαφημιστές αποχώρησαν μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον Musk.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Το Syberia - Remastered προσφέρει ένα πλήρως ανανεωμένο, ονειρικό ταξίδι [Game Review]
Δοκιμάσαμε το video game Syberia - Remastered. Αυτές είναι οι τελικές μας εντυπώσεις.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΟ Best Radio 92.6 γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα του Άντρα
Την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου, ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος παρουσιάζει τα The BEST Boys.
Φωτογραφία χωρίς όρια: τα 2025 HUAWEI XMAGE Awards αναδεικνύουν τη δημιουργικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο
Η Huawei εγκαινιάζει στο Παρίσι τη μεγάλη έκθεση "The World, You and Me" και απονέμει τα βραβεία XMAGE 2025 στο Grand Palais.
Αυτές είναι οι προσφορές της Xiaomi για την Black Friday
Οι φετινές προσφορές της Xiaomi έχουν ως κεντρικό μήνυμα Έξυπνη Τεχνολογία, Ακόμη πιο Έξυπνες Τιμές και στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητας όλων όσων κάνουν χρήση των προϊόντων της Xiaomi, προσφέροντας έξυπνες λύσεις για κάθε ανάγκη.
Άνθρωποι και ποντίκια: Το πείραμα του John Calhoun για το μέλλον του πολιτισμού
Ο John Calhoun δημιούργησε μια "ουτοπία" για ποντίκια που κατέληξε σε κοινωνική κατάρρευση. Το πείραμά του, Universe 25, έγινε προειδοποίηση για το μέλλον της ανθρωπότητας.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠοια είναι τα πιο συνηθισμένα σεξουαλικά φετίχ, σύμφωνα με θεραπεύτρια
Από το παιχνίδι εξουσίας μέχρι τη γοητεία του να σε παρακολουθούν, μια ειδικός εξηγεί ποια είναι τα πιο συνηθισμένα φετίχ και τι κρύβεται πίσω από αυτά.
Γραφει Πωλινα Φραγκου

