Γιατί οι πωλήσεις Apple Watch μειώνονται συνεχώς
Οι πωλήσεις των Apple Watch σημειώνουν αισθητή πτώση παγκοσμίως. Τι ευθύνεται για αυτή την τάση και πώς αντιδρά η Apple απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό;
Η Apple περνά δύσκολες ώρες – τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα smartwatch της. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Counterpoint Research, οι παγκόσμιες αποστολές Apple Watch μειώθηκαν κατά 19% μέσα στο 2024 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Και δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία βλέπει τα νούμερά της να πέφτουν.
Η μεγαλύτερη πτώση εντοπίζεται στη Βόρεια Αμερική, την πιο κρίσιμη αγορά για την Apple, αφού από εκεί προέρχεται πάνω από το 50% των παγκόσμιων αποστολών της. Και παρότι υπήρξε κάποια κινητικότητα στην Ινδία, η γενική εικόνα δείχνει καθαρά ότι το Apple Watch δεν... τραβάει όσο παλιότερα.
Πού οφείλεται αυτή η πτώση
Ένας βασικός λόγος είναι ότι η Apple δεν κυκλοφόρησε νέο μοντέλο Apple Watch SE μέσα στο 2024. Το τελευταίο SE είχε βγει το 2022 και, όπως δείχνουν τα στοιχεία, πρόκειται για τη σειρά με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων – κυρίως λόγω της χαμηλότερης τιμής του. Χωρίς νέο SE, το "entry-level" κοινό έμεινε χωρίς επιλογές.
Το Apple Watch Series 10, που κυκλοφόρησε μέσα στο 2024, δεν ενθουσίασε. "Προσέφερε λιγότερες αναβαθμίσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του", σημειώνει η έκθεση της Counterpoint. Και όταν ο ανταγωνισμός εξελίσσεται γρήγορα – με πιο φρέσκα features και design – δεν αρκεί ένα απλό update.
Άφαντο το Apple Watch Ultra 3
UnsplashΚαι δεν είναι μόνο αυτό. Ούτε το Apple Watch Ultra απέκτησε τρίτη έκδοση. Η απουσία του Ultra 3 το 2024 στέρησε από την Apple πόντους στην premium κατηγορία, αν και η εταιρεία εξακολουθεί να κυριαρχεί σε αυτή την αγορά. Όπως σχολιάζει η Counterpoint, "η απουσία αυτή συνέβαλε σημαντικά στη συνολική μείωση των αποστολών Apple Watch στην κατηγορία των premium συσκευών".
Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο ανταγωνισμός φαίνεται να πατάει γκάζι. Οι άλλες εταιρείες wearables βελτιώνουν τις συσκευές τους, προσφέρουν πιο ελκυστικά features και ανεβάζουν τον πήχη. Η Apple, από την άλλη, μοιάζει να κινείται συντηρητικά, στηριζόμενη κυρίως στο brand και το οικοσύστημά της.
Η ερώτηση είναι προφανής: μήπως ήρθε η ώρα για κάτι πραγματικά καινούργιο; Διότι, όσο και να πουλάει το prestige, ο καταναλωτής πλέον θέλει ουσία. Και μάλλον έχει αρχίσει να το ψάχνει αλλού.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
H Katie Price τρεντάρει στο ίντερνετ και δυστυχώς όχι για καλό
Any publicity is good publicity λένε, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει. Η διάσημη τηλεπερσόνα φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που θα δεις εντός.
Τι να κάνεις άμα η γάτα σου επιτεθεί στο χριστουγεννιάτικο δέντρο
Η γάτα σου βλέπει το χριστουγεννιάτικο δέντρο σαν παιχνίδι; Δες έξυπνα tips για σωστή τοποθέτηση, στολισμό και πρόληψη χωρίς τιμωρίες.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΓιατί μιλάει η πρωταγωνίστρια του Emily in Paris για τον Μητσοτάκη;
Η Lily Collins μίλησε στο Tonight Show για το Emily in Paris και κάπου ανάμεσα σε Παρίσι και Ρώμη, ανέφερε και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Πώς μια σειρά του Netflix έφτασε μέχρι το Μαξίμου.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΗ Technogym καλωσορίζει τον Στέλιο Μαλακόπουλο στην οικογένειά της
Μια συνεργασία με πυρήνα τη συμπερίληψη και την ανθρώπινη δύναμη.
Η πιο έξυπνη αγορά για τα φετινά Χριστούγεννα είναι μια συσκευή "σαν καινούργια"
Κάθε Δεκέμβριο το ίδιο άγχος: πώς να κάνεις σε κάποιον μια έκπληξη που θα τη θυμάται, χωρίς όμως να αδειάσεις τον πορτοφόλι σου; Φέτος η απάντηση είναι πιο απλή: μια συσκευή "σαν καινούργια" που μπορεί να κοστίζει έως και 420€ λιγότερο.
