
Ο Όμιλος Campari εδραιώνει την παρουσία του στην Ελλάδα
Στόχος του ομίλου Campari είναι να εδραιώσει τις σχέσεις με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

Ο Όμιλος Campari, από την 1η Ιανουαρίου 2024, λανσάρει επίσημα την Campari Hellas και εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά. Μια εταιρεία πρωτοπόρος, επενδύει στη χώρα σε οικονομικό και εργασιακό επίπεδο, με στόχο να εδραιώσει τις σχέσεις της με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Η Ελλάδα είναι μια κομβική αγορά για τον Όμιλο Campari, καθώς προσβλέπει και στις προοπτικές που έχει ως χώρα, ούσα ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. To καλοκαίρι είναι συνώνυμο με τον ελληνικό τουρισμό και είναι ως επί το πλείστον η εποχή των δροσερών aperitifs, σήμα κατατεθέν του Ομίλου. Συνεπώς, η επένδυση στη χώρα διευρύνει περαιτέρω τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του και τον προσδιορισμό του σε κορυφαίο πρωταγωνιστή του κλάδου.
Οι Έλληνες καταναλωτές, από την είσοδο των brands του Ομίλου στην ελληνική αγορά, έδειξαν περίτρανα την προτίμησή τους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται συνεχώς και με τη ταύτιση σημαντικών στιγμών τους με τα προϊόντα της Campari. Στιγμές που χαρακτηρίζονται από το μήνυμα της εταιρείας "Toasting Life Together” που παρακινεί τους καταναλωτές της να γιορτάζουν την κάθε στιγμή και να μοιράζονται χρόνο με φίλους. Για αυτούς ακριβώς τους λόγους και τιμώντας την εμπιστοσύνη τους, η Campari Hellas έρχεται να συστηθεί στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό, διευρύνοντας και κάνοντας αμεσότερη τη σχέση μαζί τους.

Μια ιστορική εταιρεία στο χώρο της παραγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών, διαθέτοντας πάνω από 50 brands στο portfolio της και με παρουσία σε 190 αγορές σε όλο τον κόσμο, επιλέγει στρατηγικά να εισέλθει και να επενδύσει στην ελληνική αγορά. Η συνεχής αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας στην χώρα, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ένα ευρύτερο πλαίσιο επένδυσης σε μια αγορά με εξαιρετικές προοπτικές.
Ο Γιάννης Στράτος, Managing Director της Campari Hellas, επεσήμανε: "Η δημιουργία της Campari Hellas για τον Όμιλο αποτελεί μια στρατηγική επιλογή, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και επένδυσης σε αγορές που έχουν σημειώσει ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα, όπως η ελληνική. Στόχος μας είναι να εδραιώσουμε τη θέση του Ομίλου στη χώρα, αλλά και να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ως Έλληνας, η επιστροφή μου στην χώρα διακατέχεται από έντονα συναισθήματα και από θέληση για σκληρή δουλειά και προσήλωση, στο να γίνει η Campari Hellas σημείο αναφοράς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας που διαχειρίζονταν τα brands του Ομίλου Campari ως τώρα, και συνέδραμαν ουσιαστικά στην επιτυχία τους στην χώρα και στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και τους πελάτες. Αυτή τη σχέση είμαστε εδώ για να τιμήσουμε, αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία."
Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία του Ομίλου Campari είναι και το Campari Academy, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας για τους επαγγελματίες bartenders. Το bartender community είναι πολύ ανεπτυγμένο στην Ελλάδα και συνεχώς εξελίσσεται, με τους επαγγελματίες του χώρου να καινοτομούν και να εντυπωσιάζουν με τη δημιουργικότητά τους.
Μέσω του Campari Academy, οι Έλληνες bartenders έχουν την ευκαιρία να είναι μέρος μιας κοινότητας εκμάθησης, ανταλλαγής εμπειριών, ιδεών και τεχνογνωσίας.
H Campari Hellas εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με τα brands Aperol, Campari, Crodino, Bulldog gin, Wild Turkey, Skyy vodka και Grand Marnier, μεταξύ πολλών άλλων μαρκών του Ομίλου, ενώ λανσάρει και την Espolòn tequila. Από τον Ιανουάριο του 2024 αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την εμπορία και διανομή των βασικών εμπορικών σημάτων του Ομίλου Campari στην ελληνική αγορά, που μέχρι το τέλος του έτους συνεχίζεται κανονικά από τους σημερινούς διανομείς, Coca-Cola Τρία Έψιλον και Beverage World. Μοναδική εξαίρεση το Oύζο 12, που περνάει στη διαχείριση της Beverage World.
Η Campari Hellas αποτελεί τον πυλώνα του μακροπρόθεσμου αποτυπώματος του Ομίλου Campari στην Ελλάδα και τη δέσμευσή του για μια σειρά στρατηγικών επενδύσεων.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Selene Vedema 2025, η μεγαλύτερη "γιορτή" του σαντορινιού αμπελώνα, επιστρέφει στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου
Η Selene Vedema 2025, η μεγαλύτερη "γιορτή" του σαντορινιού αμπελώνα, στρέφει και φέτος τα βλέμματα του παγκόσμιου οινικού στερεώματος στη Σαντορίνη.
Γιατί υπάρχει η τρύπα στα κουτάκια των αναψυκτικών –Όχι, δεν είναι για το καλαμάκι
Όχι, η τρύπα στη γλωττίδα του κουτιού δεν είναι για να κρατάει το καλαμάκι. Η ιστορία της ξεκινά από ένα πικνίκ το 1962 και κρύβει ευρηματικότητα, εργονομία και… περιβαλλοντικά οφέλη.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΤο Ideal είναι το πιο χοτ μπαρ της Αθήνας αυτή τη στιγμή
Οι λόγοι που καθιστούν το φρέσκο μπαρ των Εξαρχείων ό,τι πιο δημοφιλές παίζει τώρα στην αθηναϊκή σκηνή.
Γραφει Μπαμπης ΔουκαςΌλα τα φώτα στο Bar Leone
Στο Χονγκ Κονγκ ίσως βρίσκεται το επόμενο μεγάλο μπαρ του μάταιου τούτου κόσμου. Ο Lorenzo Antinori μας μιλά για αυτό.
Γραφει Μπαμπης ΔουκαςΈνας rooftop προορισμός σε μαγνητίζει στην Αθηναϊκή Ριβιερα
Τα Asteria Rooftop ανατέλλουν στον ουρανό της Γλυφάδας και θα γίνουν το αγαπημένο σου σημείο για θερινή ραστώνη στην πόλη.
Πώς θα καταλάβεις αν σου σέρβιραν την μπύρα σε βρώμικο ποτήρι
Οι φυσαλίδες, ο αφρός και το άρωμα της μπύρας μπορούν να σου πουν πολλά για το αν το ποτήρι σου είναι πραγματικά καθαρό. Ιδού τι να προσέξεις.
Γραφει Τιμος Σαλαμες